Fórum - Téma


Zvyšování výkonu Omega 2.5TDS


Fórum Omega B Zvyšování výkonu Omega 2.5TDS

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2012-01-29 20:28:32

no to cildo sem si mylslel uz ho mamvymeneny a stejne to dela

2012-01-29 20:38:20

No to je jasný...Ty nastavíš 3 a jedeš...teplota nafty roste a aby bylo docíleno kultivanýho chodu motoru na volnoběh,tak té nafty tam musí jít výc a tak to jednotka upravý na 5...

Řešení = nastavit to za tepla...po nějaké jízdě na 3 a měl by být klid.

2012-01-29 20:41:08

hele psal sem ti do vzkazu at tady neresime v diskuzi o zvysovani vykonu cidlo teploty

2012-01-30 00:03:58

klidně to tu řeště, ja se rád poučim at vím co mam poladit, taky mě to zajíma

2012-01-30 06:15:12

solnja: copak poradit by jsi chtěl a bojíš se dát to co víš dál??

2012-01-30 14:26:46

ne vubec ne jen sem chtel poradit ohledne davkovani ktery mi trosku lita po (serizeni vzdy klesne na stejnou hranici po cca 600km) jste tady zkusenejsi atds je celkem stara zalezitost takze nic novyho asi uz nevymyslim:-d

2012-01-30 14:38:38

neříkám že je to nový ale nezdělíš to dalším co tu budou hledat po tobě??

2012-01-30 17:27:26

ok, priste :-p resili sme jen neco co se netyka zvysovani vykonu a ve vlakne o zvysovani vikonu by to bylo zbytecny si myslim a hlavne ten kdo by hledal pome tak by se nato cteni necoho co se vykonu netyka vykaslal

bad64  
2012-01-30 17:31:04

To se pleteš hodně opeláků tyto diskuze pročítá a také se z nich učí.administrátor

2012-01-30 20:43:56

Je fakt,že každá rada a nebo postřeh je taková kostka...a když je kostek moc,tak se dá i stavět....

Řesili jsme spíš paměti eprom v řídící jednotce a způsob chipování...nevím jestli si solnja sám chipuje,ale něco o tom ví...klidně jsme to mohli řešit tady.

2012-01-30 21:14:29

ok pro priste jiank sem koukal na ty cisla chipu a opravdu ta epromka co sem zkousel byla s jinym oznacenim takze to byli ty otacky ze je to neregistrovalo, jinak o chipovani se zajimam ale zatim nechipuju mam neaky predem udelany mapy atd ale este se mi nepodarilo zjistit jak to mam do ty jednotky dostat:-D mam to i kde odbrzdit pro kontrolu atd ale jen prijit nato jak snima do ty jednotky:-d, jinak davku sem zase zved ted uz semi to podarilo i na teplym motoru diky zime(nepalili tak ruce:-d ) ale porad zadnej naznak koure nic to si proste nezakouri ani za studena:-d a jeto porad stejne mrtvi, zitra se konecne pokusim premerit ten tlak turba dneska sem to nestih bouzel

2012-01-31 09:57:46

Na chipování musíš mít nějakej OFIKO program...třeba ecemko a nebo winols a nebo něco takovýho...hádám,že něco takovýho máš?

Potop potřebuješ willem programátor aby jsi to dostal do paměti eprom.A taky musíš mít mazačku paměti eprom...Většinou se to dělá tak,že někam přijedeš a on rozebere jednotku a vytáhne epromku...Řekne "skoč si někam na kafe a za hodinku přijď" on dá eprom do willema programátora a načte binární kod (kdyby čip stál za prd aby měl stejnej program zálohovanej...potom ho dá do mazačky a hodku ju "griluje" mezitím si upravuje mapu v PC a jak je eprom prázdná,tak dá epromku do willema programátora a nahraje tam ten bin (mod,org) soubor. nacvakneš to na jednotku a musí vše fungovat.

Třeba u ecemka se musí spárovat číslo jednotky s čísem epromky a podle toho se dělá mapa...když uděláš mapu a číslo jednotky bude sedět,ale seženeš třeba epromku s jiným číslem,tak buď ti mapa bude hlásit nesmyslný hodnoty a nebo se bude jevit dobře,ale na motoru pobude fungovat (viz zvýšené otáčky,nefungující otáčkoměr a nebo to nepojede vůbec.

Pokud máš program za cca 30-50 tis,tak existuje převodník a ten umí spárovat jiný číslo jednotky s jinou eprom....

Takže tak

2012-01-31 14:08:35

heledik moc za tuhle info, tyhle programy samozrejme mam ale stejne sem nevedel jak nato ted uz sm zas o neco chytrejsi

2012-01-31 18:03:43

checksum

2012-01-31 19:34:59

nevím co to je jsem přeci jen kluk z vesnice

2012-01-31 19:42:39

no pokud vim tak je to program pro overeni toho čipu něak nebo se pletu?

2012-01-31 20:46:17

No ještě pár příspěvků a už si tady načipuje auto každej sám

2012-01-31 21:10:21

ja si myslim ze to tak jednoduchy nebude:-d mit ,,softwer,, je jedna vec ale dalsi vybaveni potrebny je druha vec:-d

2012-01-31 21:28:16

No ono není problém koupit dobrej soft a vše kolem (teda,když jsou love)...ale chtělo by to mít i svoje auto na kterém by se dalo experimentovat (učit)

2012-02-02 06:37:37

Tohle jsem psal jednomu uživateli do soukromky a myslím,že když jsem si tal takovou práci,tak to dám sem.Třeba to hodně lidem pomůže

Jinak každá úprava začíná tím,že si řekneš kolik by jsi chtěl koní..

U omegy se too dá rozdělit asi do 4 (5) skupin..

st1. kolem 150-160 stačí dobrej čip.

st2. kolem 160-170 by to chtělo vyhodit kat,středovej tlumič ať to může dýchat,jinej vzduch. filtr a čip,časem i přeobložit spojku organikou.

st3. kolem 180-190 to chce už jiný turbo GT2052V s naklápěním lopatek.Je z modelu BMW 525d a pasuje uplně všechno kromě přepadu oleje a lehce se musí upravit držák motoru,pak ho předělat na ovládání přetlakem.Nastavit tlak přeplňování na 1,5 baru a dát jiný tlakový čidlo,namontovat větší intercooler...nejlépe před auto,už bych doporučil dát i lamelu z MV6 a přeobložit organikou a + st2.

st4. 200+ to chce už jinou hlavu do čerpadla (12mm) jiný trisky DN0SD265 a jiný turbo GT2260V z modelu BMW E60 530d a tlak přeplňování 1,8-2,0 bary,lamelu keramickou + st3.

Určitě existuje i st5. a já se o něj právě pokouším

Takže asi tak.


Odpovědět

1  2  3  4