Fórum - Téma


Zvyšování výkonu Omega 2.5TDS


Fórum Omega B Zvyšování výkonu Omega 2.5TDS

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2012-01-29 12:06:48

cau, neporadil by nekdo jak zvysit vykon na ome stimhle motorem bez chipu? i sebemensi zvyseni je vítaný

2012-01-29 12:29:55

mech čerpadlo, vstřiky,kat a egr off,větší turbo, větší průměr výfuku jen s koncovým tlumičem, větší sání. Pohledej tu je tu o tom již hodně popsáno .

2012-01-29 12:42:40

okhele dik, egr a kat tam uz neni jinak čerpadlo bych rad zachoval elektronicky rizeny, a myslis ze pomuze este vyhodit predtlumic a misto koncovyho tlumice dat neco vetsiho?

2012-01-29 13:01:17

HLEDAT

http://www.club-opel.com/...ega-2-5-tds-caravan-17038

2012-01-29 13:52:27

dik

2012-01-29 14:03:05

není zač

2012-01-29 18:00:41

Pokud vyhodíš kat a střední tlumič,tak tomu možná bez chipu a ostatním věcem uškodíš...

Pokud nechceš dávat chip a nebo mechanický čerpadlo,tak s tím nic nenaděláš...

Doporučil bych:

Zvednout tlak turba na 1,5 baru (musí se dát jiný čidlo tlaku aby to nepadalo do nouzáku...z BMW)

vyhodit kat ,egr,střední tlumič a zadní dát nějaký průchozý.

a nechat to přečipovat...

po téhle úpravě by neměla lehnout spojka a mělo by tam být kolem 150-170 koní...ještě bych určitě seřídil vačku..to taky přidá + kontrola vstřikovačú..

Takže tak..

Pak zjistíš,že Ti tahle stage 1 nestačí a jedeme dál....Já se na tomhle kolotoči už točím 5 let

2012-01-29 18:05:12

DAWE no proto jsem tam šupl odkaz na tvůj článek jelikož není nikdo jiný a lepší aby o tomto mohl něco vyprávět

2012-01-29 18:17:16

Vyprávět? jak to na tom odkaze vidím,tak je tak už na knížku

2012-01-29 18:36:37

no mam tam origos cidlo a tlak 2.2:-D egr uz je davno pryc kat to samy ale porad to nejede jak bych chtel premyslel sem nad blow off ventilem ale nevim jestli by pomoh zdasemi ze mam strasnou ztratu pri razeni, moh by ten vysokej tlak zpusobovat naopak snizeni vykonu? auto nezakouri at se snazim jak chci a max sem udelal 190 a lezeto tam strasne pomalu byl bych rad kdyybto aspon do toho kila bylo jak raketa a vim ze ten motor to umi

jinak vacka uz je serizena vstriky prekoukli cerpadlo nastaveny s predvstrikem na zaklad

2012-01-29 18:51:59

2,2 tam určitě nemáš...počítám,že je to měřeno diagnostikou a né budíkem...Diagnostika přidá 1bar atmosférickej,takže Ti to tlačí 1,1-1,2

blow off jsem taky řešil,ale nenajdeš na motoru tak velkej podtlak aby se otevřel a přepustil přebytečnej vzduch pryč...ALE na tlaku 1,2 a sériovým turbu žádný velký množství vzduchu.

Auta nejezdí na vzduch,ale na palivo to znamená,že když zvedneš ten tlak jak jsem napsal,tak musíš dát i chip aby se zvedla dávka paliva aby ta směs nebyla moc "chudá" to je potom horší než kdyby to lehce kouřilo...

Nezapomeň,že to auto má skoro 2 tuny a tak aby to do 100 lezlo líp než v sérii (13s) je potřeba udělat víc úprav...

2012-01-29 19:00:24

to je mi jasny, ale do urcity hranice by to melo si zvysit davku prave podle cidla tlaku nebo ne?a ten tlak tam v plnym zatizeni v kopci asi fakt bude uz mi to vystrelilo druhy cidlo teploty ze sani ven

schvalne ten tlak este premerim budikem ale pochybuju zeby 1.2baru vystrelilo dve cidla

2012-01-29 19:08:50

Sériový turbo při tlaku 1,8 umírá ...2,2 je bloupost....To čidlo je uplně primitivní a nepřidává to naftu podle tlaku postupně,ale jak se zvedne tlak,tak tu naftu přidá a jedno jestli toho tlaku je 0,5 a nebo 1 bar. Proto jsem psal,že to chce to čidlo z BMW co přidá naftu stejně,ale napadá to do nouzáku..

2012-01-29 19:12:18

a ten nouzak poznam jak pojedeto jakoby uplne bez turba nebo na polovicni vykon?chybovka nic nepise

ten tlak tedy premerim budikem a uvidim

2012-01-29 19:15:03

jinak jeste kolik by mela byt davka nafty na volnobezny otacky cca?

2012-01-29 19:27:53

Dodělám děckám véču a napíšu...

2012-01-29 19:29:50

ok

2012-01-29 20:04:23

Tak nouzák se objevý pokaždé při největší zátěží (u mě 3q do kopce a nebo 5q dálnice kolem 160ti)

Poznáš to tak,jakoby Tě někdo chytl za zadek do paměti závad se nic nezapíše...teda aspoň mě to nic nenapsalo.Pak jsem se o to začal zajímat a dal jsem to čidlo a byl klid.

Na budíku je to nejlepší

Já měl na diagnostice množství 3,6mg/zdvih pi volnoběhu.

2012-01-29 20:08:49

ok dik zatim zkusim snizit ten tlak pripadne protoze urcite bude moc protoze sem ho zvedal a davku vzdycky nastavim na 3 a po cca 600km nekdy i driv mi sleze na 0.5 jak kdy zatim sem neprisel nato cim to uz sem podezdrival ridici jednotku jenze nevim jak udelat na jiny immo off a kdyz prehodim cipy v jednotkach tak mi njede snimac otacek ale do zavad se neulozi

2012-01-29 20:21:59

Noo tu paseku dělá teplota nafty...řídící jednotka totiž upravuje množství nafty podle teploty nafty (čidlo je v čerpadel) na tom principu funguje i takzvanej powerbox ...vlastně oblbneš řídící jednotku tím,že dáš odpor na čidlo teploty paliva...ona si pak myslí,že je palivo moc horké a dá větší dávku aby chod motoru byl ve všech režimech OK ale ty máš teploty nafty dobrou a tím se tam dostane nafty víc a nárust je tak 10%...teda já to poznal,ale je to kurvení motoru.....

Ten tlak první změř a pak šteluj...tohle bez budíku neuděláš.Chiplá omega má mít tlak kolem 1,2 baru + 1 atmosférickej...takže 2,2 a tam teoreticky jseš.

Já mám na mechanice nastavenej předvstřik 9 a když ráno nastartuju a nafta je hustčí,tak mi udělá větší tlak a posune mi předvstřik na 12


Odpovědět

1  2  3  4