Fórum - Téma


zvýšení výkonu u TD


Fórum Tuning a úpravy zvýšení výkonu u TD



1 ......... 2  3  4  5  6

2014-02-20 12:04:08

To si dělají srandu né? To je jako když jsem tam před 6ti lety šel pro těsnění víka ventilů na 2,5V6 na jednu stranu... Prej: není problém, 4200Kč bez DPH Jsem se otočil na fleku, jel o 200m dál do OBI pro silikon na motory a jak to drželo

Jinak ten ZADA Tech nepotřebuje informace z auta, ten si právě vyrábí svoje senzory, takže to můžeš nasadit i na Trabanta, 120ku apod To snad ani z autem nijak nekomunikuje i když může...

Jinak ano, existujou pro auta co mají elektroniku převodníky, že to pak zobrazíš i na palubáku, to je taky jedna z možností co řeším, ale je těžký se rozhodnout a jestli vůbec Já bych potřeboval EGT asi trvale, EMP na zkoušku kolik vůbec mám, a pak ten tlak turba by se taky hodil a tlak oleje jakbysmet

A ty ceny, zde je fungl nové GT1749V: http://www.cc-autodily.cz...2_2?brand=VW&model=PASSAT

2014-02-20 12:10:03

kawa: Těsnění pod ventilová víka V6 stojí pořád stejně - kolem 4.500,-Kč jedna strana. Bohužel, podobně jako repasované origo turbo, ceny jaksi odpovídající dřívějším pořizovacím cenám nových aut od 1mioKč výš...

2014-02-20 12:16:04

Přesně tak, tuhle cenovou politiku nechápu, pak jim to leží na skladě jak vzdechlina protože to od nich NIKDO nebere Přitom oni například to turbo koupí podle mě v tom objemu odběru automobilky, tak DO 10 000Kč/ks, možná i méně - myslím komplet funglovku

2014-02-20 12:17:53

kawa: Omlouvám se, jsem blbec - 4.500Kč nestojí těsnění ale celé víko na jednu stranu, včetně těsnění a O kroužků...

2014-02-20 12:20:18

Vůbec nic se neděje Tak vidíš, zlevnili A nebo to víko s o-kroužkama radši dají k tomu zadarmo aby se jim udělalo místo ve skladu

2014-11-03 21:32:04

No pánové.... Jak jsem to zde tak četl nedalo mi to a zaregistroval jsem se, abych mohl přidat odpověď do diskuse. Vlastním Opla 1.7TD německého, samozřejmě. Na tacháči 400 000 a musím zaklepat, ten motor je prostě držák. Nevím, proč kritizujete tuto motorizaci. Jezdím s hodně auty a žádné mi nesedlo více, než můj oplík. Preventivně jsem po koupi nechal vyměnit rozvody i s pumpou, protože na to jsem si zatím sám netroufl. Co si budu dělat sám je výměna turba, protože to, které tam je odešlo a tlačí olej do sání a na výfukové turbíně chybí lopatka. To je ale má chyba. A protože jsem příznivcem rychlé jízdy a vím, že každý motor se dá upravit bez ohledu na to, co je to za motorizaci jsem se pustil do úprav. První úkol byl samozřejmě zkontrolovat motor, v jakém technickém stavu je. Sundal jsem proto turbo, sací i výfukové svody, víko ventilů. Vymontoval vstřiky a žhavičky. Na každý vstřik jsem přidělal lahvičku a utěsnil s malou dirkou ve vrchu. Točil jsem motorem a pak jsem zkontroloval objem nafty v kelímcích a poté provedl i optickou kontrolu rozprachu vstřiků. Poté jsem vyzkoušel žhavičky. Trvalo jim, než nažhavily, tak jsem koupil nové a starty super i v zimě. Rovnou jsem měřil i tlaky ve válcích a vše se jevilo dobře. Následovalo čištění kanálků s hlavou na motoru ( musel jsem si otočit motorem a zavřít ventil, aby karbon nespadl do spalovacího prostoru. Pak jsem vyčistil i svody. Tuna oleje z turba i v cooleru. Pak jsem přetěsnil olejovou vanu, protože trošku prolínala. Pak jsem rozplomboval šroubek bohatosti a přidal si a ubral na šroubku volnoběhu na 1000ot/min. Jel jsem to projet. Byl jsem příjemně překvapen, jak svižně to auto jelo, to bylo ale způsobené spíše očistou svodů a kanálků, protože to byl fakt humus. Navíc bylo fouklé těsnění mezi hlavou a přírubou sání. Tak jsem experimentoval dále. Rozdělal jsem hlavu naftového přidavače a ubrousil osu, postupně. Zátah je i s vadným turbem úžasný. Na stovce jsem do 9ti vteřin. Bohužel se mi nepodařilo rozhýbat matičku na regulaci turba, je tam fakt hodně přirezlá. Turbo tlačí 0,6 baru. S novým turbem mám v plánu tlačit max. 1 bar a dát nový cooler přímo do nárazníku. V interiéru mám budíky na tlak oleje, teplotu oleje, tlak turba, napětí na baterce. Termostat mám jiný, otevírá při 70°. Olejový chladič chystám nový kvůli většímu turbu a plnícímu tlaku, olej z turba poleze asi o dost teplejší. S motorem mám zatím jen jednu nepříjemnou zkušenost...... Občas nešel nastartovat a chcípnout. To jsem ale vyřešil během půl hodiny. Přišel jsem na špatný kontakt na jednom z relátek. no.... to by bylo prozatím asi vše. Až namontuji nové turbo podělím se o zkušenosti. Důležité je myslet na to, že komůrkáč je nutno chladit, aby nepraskla hlava.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6