Fórum - Téma


zvýšení výkonu u TD


Fórum Tuning a úpravy zvýšení výkonu u TD



1 ......... 2  3  4  5  6

2013-01-24 08:34:00

no odpust ale ted mi to tedy nedá abych si nerýpnul ty chceš dělat tuzig motoru at to jede a at je to lepší a neporadíš si se seřízením optimální spotřeby motoru?? To je trochu nesmysl. Nezlob se ale musel jsem

2013-01-24 23:50:55

Vpohodě třeba mě to rýpnutí nakopne. To si asi sám nenastavím to mechanické čerpadlo nebo vstřik atd že?

2013-01-25 07:23:23

Nejlepší bude , když si koupíš dílenskou příručku , aneb chytrou knihu "jak na to". Tam najdeš odpovědi.

2013-01-25 08:42:01

V knížce "jak na to " nastavení čerpadla nenajde.

Čerpadlo (předvstřik) nastavíš podle diagnostiky za chodu motoru poklepáváním a nebo budíkem co se nasadí na zadek čerpadla a bohatost,tak naladíš tak,aby to jelo a nekouřilo.

2013-01-25 10:55:12

Podle diagnostiky, jenže astra nemá řídíci jednotku, takže diagnostika nejde ne myslím?

2013-01-25 11:12:44

A jo vlastně. (já to bral podle sebe,když jsem měl namontvané mechanické vstřikovací čerpadlo,ale jednotka a ostatní blbosti tam zůstali a tak to šlo.)

Tak jedině podle těch hodinek zezadu na čerpadle.

2013-01-25 11:15:49

nastavené předstřiku tam je , sám sem to podle ní dělal !

Bohatost tam není, to je fakt , to se dělá na stolici.

2013-01-25 11:59:36

Já ladil bohatost podle zpětného zrcátka

2013-01-25 12:30:45

No jasné Dawe, ty ale alespoň víš co a jak, ale tedle člověk nemá šajna, jak to funguje, tak těžko může něco ladit. Prvně ať se naučí co a jak má správně fungovat, dá si auto dopořádku ( do výchozí polohy) a pak ať něco ladí a zlepšuje.

2013-01-25 19:00:13

Prostě vyndat vstřiky ty donést někomu na test (zda drží požadovaný tlak a zda dobře práší) pak zkontrolovat předvstřik (ano v jak na to se to najde) bohatost bych řešil až po 100% předvstřiku a 100% vstřikách.

2014-02-03 13:07:05

Tak a opět mi klekto turbo....

Přemýšlím o výměně z obtokového za variabilní .

Nejde mi primárně o zvýšení výkonu (což by ale také potěšilo) , spíš posunout zátah o párset ot níž ...

Regulace atd , to mam již v hlavě vymyšleno :) , pokud je to tedy nespojitá regulace. ?

Přírubu na svody si uspůsobím.

Jen najít vhodného kandidáta , nějaké nápady ?

Třeba Koncernový 1.9TDi 96kW ?

2014-02-03 14:28:44

http://www.club-opel.com/...select=63687#message63687

2014-02-03 15:12:52

A copak si tím chtěl říci Wisastare ? Tohel vše znám a vím , navíc Dawe mluví o V6 což mě nezajímá.

Chtěl bych něko konkrétního pro můj obsah či něco co se mu blíží.

Něco už sem debatovali v létě s Dawem a Hansdobem , ale bylo to přez vzkazy a ty se mi už smazali...

Navíc proč tu myšlenku nehodit do placu , že.

2014-02-03 15:30:39

Tak to sorry... ja myslel ze se jedna 2.5 td. O V6 urcite nemluvi kdyz je to R6.

2014-02-19 09:38:31

Myslím že se jedná o 1,7TD ve Vectře?

Tam ti neporadím, leda zkus pohledat po netu, někdo to určitě řešil co tam padne nejlépe...

Mě napadá Opel 2,2DTI - to má naklápění, nebo potom bych šel do koncerna.

http://www.turbosport.cz/...894-opel-astra-22dti.html

Na tu 1,7 by asi stačilo z koncerna 81kw - GT1749V které ufouká 100-105kw bezpečně.

http://www.turbosport.cz/204-r454231.html

Pokud bys chtěl víc, tak dát GT1749VA - jenže to už by ta 1,7 asi nenafoukala moc od spodních otáček To pak je do cca 120-125kw bezpečných

http://www.turbosport.cz/203-r717858.html

Pozor, u těch koncernů by turba musela být z verzí aut s podélnýma motorama (Superb, A4, A6, Passat B5) aby turbo bylo na svody přes přírubu.

Příčné motory (Octa, Fabka, Golf, Bora,...) mají turbo tzv. ve svodech, nedá se oddělit

Samozřejmě abys turbo roztočil dřív od spodu, je potřeba tam dotlačit víc nafty, to samé pokud chceš jít s výkonem výš. Nevím kolik propustí sériové trysky 1,7TD

A jaký je tam intercooler, aby do motoru nešel víc než vařící vzduch...

2014-02-19 11:15:08

kawa: Popravdě řečeno to GT1749 sem zhodnotil jako horkého kandiáta , zástavba vypadá jako nejméně náročná , je skoro stejně pootočeno jako origo a netrčí tomu ten tlakovej ventil , takže by to mohlo klapnout.

Ohledně doštělování nafty jo to je mi celkem jasný, to bude ještě hraního si stím , a nejspíš mě ani úprava přidavače nafty nemine... S intercoolerem no nevim , možná bych tam dal z BMW , ty maj takový ouzký a dlouhý , že bych ho dal dospodu nárazníku kde je otvor na chladič.

Tak ještě sehnat to rurbo za rozumnej peníz...

2014-02-19 11:51:51

Tak to je dobré, protože to jsou povedená turba a drží

S tím čerpadlem si asi užiješ no, to je mechanika viď?

Cooler to chce, protože při přetlaku 1,2bar se teplota vzduchu ZA sériovým coolerem např. u Octávky dostane přes 100st

A k tomu turbu... To je zrovna zásadní věc na motoru na který nemá šetřit. Chce si to promyslet co se vyplatí... Buď sehnat jeté za 4-5tis Kč a doufat že něco vydrží.

Nebo internet repas za 7tis Kč z čínských dílů a nekvalitně vyvážený, který nevydrží tak dlouho jak bys čekal

A nebo pořádný repas - záměrně jsem dal odkaz na turbosport, protože to je asi nejkvalitnější firma na turba v republice. Jsou perfektně vyvážené, perfektně nastavené co do náběhu turba a jsou odzkoušené ve velkých zátěžích.

Samozřejmě koupit úplně fungl nové je nejlepší volba, ale tam je cena snad okolo 16tis Kč nebo kolik... Někdy se poštěstí po netu to nové sehnat i okolo 10tis Kč od soukromých inzerentů, ale to je vyjímka

To je samozřejmě na tobě. Musíš si jen uvědomit, a to platí pro všechna turba, že jakmile lehne ve smyslu že praskne hřídelka, zadře se nebo povolí ucpávky, tak máš dost pravděpodobný že to s sebou vezme i motor. Ať už úlomkama materíálu, tak množstvím oleje v sání (můžou se i ohnout ojnice apod), tak přetočení motoru do otáček atd... A je jedno jestli koupíš zase sériové 1,7TD a nebo cokoliv jinýho

Proto za mě - na turbu zrovna nešetřit (Do T5 jsem koupil fungl nové, a do Passata hybrida od turbosport )

2014-02-19 13:22:32

Oheldně té poruchy turba: Proto sem si instaloval měřáky tlaku oleje a tlaku turba , hned vidim že se něco děje a můžu reagovat. už mě to 2x zachránilo před zadřením motoru když povolili ucpávky v turbu.

2014-02-20 11:14:53

Tak to chválím Hraju si s myšlenkou to taky udělat, jenže se mi ty budíky nelíbí...

Jediné co bych zkousl je něco z tohodle od ZADA Tech:

http://www.zada-tech.com/...d-multi-gauge-oem-looking

http://www.zada-tech.com/...based-digital-multi-gauge

http://www.zada-tech.com/...and-egt-gauge-oem-colours

http://www.zada-tech.com/pics/19177352.jpg

http://www.zada-tech.com/pics/50965764.jpg

Bohužel se ale někdy stane že to přijde ve vteřině bez varování - ideálně na dálnici v zátěži...

A nebo když to ždímeš co do tlaku... Kamarád to na Octě (GT1749V) ždímal na 1,7bar přetlaku (tj. 2700mBar VAG) přes 5000ot - omezovač má posunutý k 6000ot, a když to zkoušel tak v 5000ot z ničeho nic přišla rána a konec. Bez varování, bez vůle, bez kouře, prostě jako když luskneš prstama a než ujel 100m, a chcípnul to, v motoru chybělo přes 3litry oleje Měl ale štěstí, jen vyměnil turbo za větší, vyčistil sání, cooler, vylil z toho všeho olej, protočil motor aby ho vyhnal z válců, a všechno je OK

2014-02-20 11:41:53

jentak pro srandu sem napsal do Opela :

Dobrý den,

repasované turbo originál Opel stojí 48 126,-Kč

S pozdravem

Jan Křeček

Autotechnik Zralý,s.r.o.

PS: no já sem cestou budíků jít musel , protože moje mechanika nevládne žádnýma čidlama , takže není z čeho vycházet. (kde nic není , ani smrt nebere) Tak jako třeba u Zafiry B koupíš "udělátoko" co čte ze zběrnice a údaje pak si to na palubáku naklikneš, jako v odkazech co si poslal...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6