Fórum - Téma


zvýšení výkonu u TD


Fórum Tuning a úpravy zvýšení výkonu u TD



1  2  3  4  5 ......... 6

2012-06-10 22:41:07

Ale není to nereálný

2012-06-10 22:46:35

to netusim zda to je stejne co mam v aute do tech 96 roku se davaly dva motory od isuzu 1.7 a normal opl 1.7Td a ja v tom mam ten oplackej motor

2012-06-10 22:51:57

No tak to asi bude to z toho obrázku..

Hele je dost věci co se dá udělat,ale absolutně nevím jaký turbo tam je a kolik je schopné tlačit a kolik vydrží.

S čerpadlem se dá udělat pár úprav a hned je schopné motor doslova zalít naftou...achylovku bych viděl v turbu,intercooleru (jestli vůbec nějakej je)

Jinak to bude stát celkem balík...kdyby jsi to toho fakt chtěl jít...

2012-06-10 23:00:02

intercooler neni zadnej ten jsem tam chtel davat to turbo je setiovka takze male nic moc ma to jen 50 kw takze zadna slava na kolik by jsi to tak bajvoko videl ?

2012-06-10 23:11:10

NO budu to brát podle sebe...Coller + nějaký hadice 5000,- turbo kolem 8000,- (a nebo levnější,ale já dával vždy repasovaný) no a větší hlava do čerpadla cca 2000-3000,-.

Pokud je to komůrkáč...jako že asi jo,tak trisky budou dostatečný.. s větším turbem,tlakem kolem 1,5 baru a tou větší hlavou v čerpadle by tam mohlo být kolem 100-120ps Jde o to jak dlouho to vydrží. kdyby jsi trval na těch 100kw,tak ještě větší turbo cca 12000,- a ještě jiná hlava a asi i vstřiky z nějakýho mercedesa...ale to už je 100% navýšení výkonu...to ten motor nevydrží.

2012-06-11 00:39:09

coz by mi i stacilo nejakej 100 az 120 koni ale take jde o to zda to ten motor pochroupne abych po 10 tisicich kilaku nemusel shanet novej kdyz tam dam coller a pak tu vedsi hlavu toho cerpadla tak to zatim bude staci? turbo bych dal pozdejs coz neni tak strasne cca 20 tisic ale aspon to pojede coz o to mi jde

2012-06-11 10:40:58

pekne cteni diky za stranku a prosimte to cerpadlo pak nemusim nejak nechat zmerit? prece nemuzu otocit sroubkem jen tak ne? tam pisou o pul otacky ty v te omeze mas coller a z ceho by pasoval do te astry

2012-06-11 11:10:28

tak ted jsem na to poradne koukal coller ma danej vedle chladice origos tak ten by mel stacit ne? ted akorad udelat ten bypas a ten sroub na to sani tam neajdu kde? a jakem sroubkem mam pootocit na tom cerpadle? koukal jsem ze tam je jeden s dirkou skrs nej

2012-06-11 11:43:25

Já mám celohliníkovej..je to univerzální díl.

Musíš si to poměřit aby jsi věděl jak velkej máš zhánět.

Jinak čerpadlo e seřízený od výroba a zezadu je šroub zajištěnej matkou a takovou plombou...Ten musíš vyšroubyt a tu plombu dát pryč.Někdy to jde dobře někdy blbě.No potom ho zase zašroubýš zhruba jak by a dáš třeba tu půl otáčky víc.To znamená zašroubyt.Půjde tam o něco víc nafty a možná se zvedne volnoběh a ten zase musíš stáhnout šroubem volnoběhu...To je ten to se o něj opírá ta páky plynu.No a můžeš to jít projet.Klidně to takhle zkoušej víckrát...Potom budeš sledovat ve zpětným zrcátku jestli to hulí a nebo jestli je to OK.

Nech to tak ať to lehce pokuřuje a zkus zvednout ten tlak na turbu. VŽDYCKY JEN S BUDÍKEM !

2012-06-11 11:44:12

Jakej šroub na sání?

2012-06-11 12:56:02

co jsem cetl na tom forum co jsi mi posilal tak porad tam resily to ze se ma nejakej sroub na sani zasroubovat na doraz pak ze se ta hadicka co jde to te nadobky ma odpojit tim vznikne ten bajpas a ze se zvedne tlak turba

2012-06-11 13:29:53

Tam řeší z 99% golfa 1,6td.Zkusim někde najít fotku Tvýho motoru abych viděl jak je řešená regulace turba.

2012-06-11 14:42:15

Tak tlak turba zvýšíš tím,že uděláš větší přepětí na tomhle šroubu.

2012-06-11 14:50:26

ten jsem tak o dve otacky pritahnul

2012-06-11 16:11:29

No ale tohle právě chce dělat jen s budíkem.

Lepší je lehce přidat na šroubu bohatosti na čerpadle a potom přidávat na turbu...tlak je o cca 20% vyšší bezpečnej pro turbo....zase když tam bude hodně vzduchu,tak to taky není dobrý..

2012-06-11 18:56:51

skousel jsem to projet a je tam menci zmena tahne to trosku lepe zejtra pristeluju jeste ten sroub na tu bohatost smesi a uvidim no

2012-06-12 13:02:06

Mám takový dotaz ohledně chipu na 96kw, co tomu z dlouhodobého hlediska říká převodovka? Dle mého mechanika, odcházelo ložisko na čtvrtém stupni (nejčastěji) a to převážně u DTI (110kw) z důvodu většího krouťáku 250 ku 350Nm.

2012-06-12 13:24:47

Já mám krouťák přes 430 a převodovka v poho a to dostává kouř na sprintech.

2012-06-12 13:34:37

tak jsem dneska pridaval na tom palivu s tim sroubkem ale nemuzu hnout vubec ze sroubem na serizeni otacek te je tam zarostlej jako prase prostrikal jsem ho a porad prd platne

2012-06-12 22:12:38

Noo to se taky stává...já už místo něj mám šroub na 10tku klíč...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6