Fórum - Téma


Zvýšení výkonu


Fórum Insignia Zvýšení výkonu

Informace o modelu: Opel Insignia


1  2

2016-06-04 01:27:36

ahoj, vyplatí se ( nebo poznám ) když si nechám navýšit výkon motoru u insignie combi 1.8 103Kw na 112 Kw? Při rozjezdech je hrozně pomalá a líná

2016-06-04 07:25:14

Tak určitě to poznáš, ale dle mě byla hloupost koupit Insignii se 1750kg suché váhy s atmosférickou 1.8 . . . .Teď nahánět koně úpravama, které Ti budou možná už za měsíc bránit v udělání STK

2016-06-04 07:31:48

omega123: co znamena "hrozne lina"? Sice to zadna raketa nebude, ale kdyz nekdo napise toto, tak je budto zvyklej z naftaku na 1000ot. rozjezdy - coz je samozrejme spatne, nebo to neumi, nebo je tam neco spatne a nebo proste prehani.

Ten rozdil ve vykonu co pises, je asi jako kdyz vypnes kompresor klimatizace, tedy o nicem. Vyhozene penize za "nic".

2016-06-04 07:39:07

stifko: Tak jako hloupost to uplne neni Ale clovek nesmi cekat zazraky...pojede to normalne, jako vetsina aut. Kdyz si vemu, ze do VC se daval dokonce 1.6 16V se 100 konikama...a taky to jede. Pritom vazi taky 1650kg co neni zrovna nejmin.

2016-06-04 07:54:39

Mám stejný motor. Linejsi to sice je, ale pokud se drží v otáčkách, není to nic hrozného. Do zvýšení bych nešel, nikdy nevíš co tím můžeš nakonec oddelat.

Jinak já když vypnu klimu, tak to teda poznám. Před většími kopci když chci předjíždět ji vypínám.

2016-06-04 08:13:44

ludva10: tak ji pak hlavne nezapinev v otackach nad volnobehem motoru, nebo si jednou pekne vydelas... . Jasne ze to poznat je, ale vicemene, kdyz se motor toci jak ma a nedusi na 2000ot/min, tak je ten rozdil o nicem. Osobne bych klimu ani v takovych situacich nevypinal a spis motor vic roztocil. Omezovac je az u 6500 otacek, ne? Kdyz das u automatu kick down, tak to prevodovka taky drzi az do cerveneho pole...

2016-06-04 08:30:22

ondra01: Takže když už normálně jedu, neměl bych klimu zapinat? Jenom na volnobeh? Co mužů z zničit ? Kompresor? Jinak ten výkon mě připadá že nejvíc bere když se zapne. Po čase už to není tak znát. Je to tak? Dík

2016-06-04 09:40:55

omega123: Insignia s tímto motorem nikdy raketa nebude, to bys musel přidat litr objemu, dva válce a turbo... Jak píšou kluci, chce to prostě držet otáčky nad dvěma tisíci a včas řadit dolů, ať se motor vesele točí, neboj se toho.

2016-06-04 10:08:24

ludva10: zalezi trochu na typu kompresoru. Kazdopadne jestli mad ten, ktery jen proste sepne a bezi porat, tak ho muzes znicit. Jestli ten druhy, u ktereho spojka funguje na principu spojky v aute, kde se podle pozadavku na chlazeni reguluji jeho otacky magnetickou spojkou, tak tomu to taky neprospiva ale nevadi tolik. At tak, nebo tak, vzdy je lepsi kompresor zapinat pred startem, nebo ve volnobeznych otackach motoru.

2016-06-04 10:18:02

Spojka na kompresoru se připojuje "pozvolna"

2016-06-04 14:06:03

stifko: No nevím, u moderních kompresorů už spojka není a výkon se reguluje změnou zdvihu pístu (ale nevím zda to používá Insignia).

2016-06-04 19:23:08

Škodovka používá klasickou koncepci,u Insignie jsem to ještě nezkoumal,ale ať je to tak nebo onak, tak není dáno kdy se může a kdy nemůže zapínat klimatizace

2016-06-05 08:34:06

aspon u mé insignie 1,8 má kompresor ovládaný spojkou, jinak ten výkon taky záleží jaký tam jsou kola, na 225 50 17 to jede pěkně a je znát když se tam dají 225 55 17 tak je to o něco línější.

2016-06-05 10:39:13

jorgers: To si zistil meraním, alebo iba pocitovo ?

2016-06-05 11:22:17

spencer: píše že pocitově, ten nezměříš :).Každé navýšení obvodové délky potřebuje ke stejné svižnosti více výkonu.V případě porovnání těchto dvou rozměrů je rozdíl obvodu 71mm,což už se při lenošném motoru asi pozná

2016-06-05 11:57:27

stifko: chtel jsem silnejsi motor, ale tenhle je pry spolehlivy a ma najeto jen 70tisic. proc myslis, ze by

to branilo technicke? budu mit na vse papir. dekuju

2016-06-05 13:22:12

103 up 112kW = podle mě vyhozené peníze. Mám BMW originál 135kW a 360Nm s úpravou od Hartge (1500,-€) na 163kW a 470Nm a to už znát je. Ale je to turbo a nafta :) u atmosferického motoru se dělá chip až po úpravě sání, výfuku, vaček ap. ale to je za strašný peníze a efekt zdaleka není jako u turbo motoru.

Osobně bych raděj častěji měnil olej a auto více "nadrapoval".

2016-06-05 23:06:06

Jj, potvrzují. Zimní mám 225/50/17 a letní 225/55/17 a opravdu potvrzují, že zrychlení je pocitově znát. Ale možná zase když už je to rozjetý, setrvačností to jede lépe. Na tu klimu budu tedy šetrnější.

2016-06-06 07:38:26

Hlavně klimu vypínat pár km před cílem (stihne vyschnout, není ji pak třeba čistit a nesmrdí). Dělám to tak léta u 3 aut a není třeba je čistit.

2016-06-06 08:18:09

Tak mě pro jistotu přestala včera chladit úplně :D. Dneska to napíchnu a uvidím jestli tlak chladiva nebo kompresor


Odpovědět

1  2