Fórum - Téma


Ztráta výkonu


Fórum Omega B Ztráta výkonu

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2012-05-16 01:40:27

2012-05-18 21:56:41

Jo, novej chladič umí kousky Tak hlavně ať ti vydrží dlouho ve formě Mě se holka taky zahřívá a hlavně když jede klima... Ale mám podezření na kebuli.. Akorát že ta bude muset počkat...

2012-05-31 18:11:27

No tak už nevím co Furt to netáhne jak před tou výměnou toho chladiče. Normálně šlápnu plný plyn a .................... nic leda tak důchodci by to stačilo.. Že to ani nehulí,to je mi divný

Před tím to byly saze na silnici a ted prd.

Žádný zátah,žádné saze,žádný dým,že se ztrácí za mnou jedoucí auta.Prostě NIC

Koukal jsem na to a nikde nic odpojeného a nic nikde neuchází.

2012-06-01 08:02:43

Co spodní hadice?? A turbo dává ldobře???

2012-06-05 18:25:35

Tak jsem odpojil ten erg.ventil

A zase to jede

2012-06-05 18:38:11

Já to říkám pořád,že EGR je zlo

2012-06-05 20:16:58

Bych neřekl,že to je takový rozdíl.A ještě jedna otázka: Po kolika km mám vyměnit naftový filtr?

2012-06-05 20:28:23

Já ho měním po 15 000 i s olejem... Ale někdo nechává víc Tenhle ventil byla jedna z prvních věcí, co jsem na autě vyřadil, když jsem si tu černou vdovu pořídil

2012-06-06 08:32:53

A když ten ventil vyřadíš, tak jakej to má vliv na spotřebu? Já že bych se po něm podíval, ale když na to šlápnu, tak mám za sebou celkem slušnou clonu, počítám, že už je asi vyřazenej.

2012-06-06 08:51:57

Já myslím, Roberte, že na spotřebu to žádnej zaznamenáníhodnej vliv mít nebude - jedinej účinek EGR ventilu je přepouštět část výfukových spalin zpátky do sání, aby se zlepčovaly emise motoru... Takže když se ventil vyřadí (zaslepí), nemělo by se tak zasírat sání motoru. Kde ho v tvém případě přesně hledat, ale neporadím, sám mám benzín a už z výroby bez EGR ventilu.

2012-06-06 09:51:15

Díky za info. Jsem touba, mohl jsem si zagůglit a najít si to sám. Já ho stejně hledat nebudu. Netuším, jak to vypadá a hlavně, nemám na to čas aniprostor a poslední dobou snad ani vlohy. Výkon má omega dostatečný, tak do toho nebudu zbytečně rejpat. Jedině že by to třeba snížilo spotřebu o litr, tak bych o tom uvažoval. Ovšem po tvé informaci na to dlabu. Už abych měl prostor a čas. Zase se ke šťourání ve strojích rád vrátím, byť bude první motorka. Vyměnit chladič zní lákavě, ovšem první by šel od klimky, bo je děravej a tím klimka KO. Uvažoval jsem, jestli by nestačilo vyměnit termostat, když teplotu drží, byť poněkud vyšší než jsem zvyklej To ještě mohla být operace proveditelná "na ulici". Trochu jste mě tady vyděsili, že by mě mohla opustit hlava. Ale olej nežere, voda neubejvá......

Budu se muset někdy zajet podívat na nějaký ten místně organizovaný srázek. Dokud člověk nemá srovnání, tak tápe. Pro mě změna auta do Omegy byl skok do neznáma a vlastně dodnes netuším, zda je vše OK a nebo ne. Původní záměr bylo jí dva roky užívat a potom hodit ze skály - mám rozestavěnej barák, ale tak nějak jsem si na ní zvykl a začala se mě zadírat za kůži. Prostorově je srovnatelná s dodávkou, nejezdí špatně, při srovnání s produkcí z Mladé Boleslavi vychází i přes své stáří pořád lépe, co se pocitu řízení a komfortu týká a hlavně - je to ZADOKOLKA Pokud přežije dostavbu, asi jí v součinnosti s někým skušeným věnuji nějakou tu nadstadardní péči.

2012-06-06 20:14:36

Žádná věda to není Já jen odpojil tu hadičku toho podtlaku co ho otevírá.A tu hadičku jsem ucpal,aby to nepřisávalo vzduch. Jinak to jiní ještě dělají jinak,to by ti popsal někdo jiný,nebo se kouknout na starší příspěvky,tam by to mohlo být popsaný.

2012-06-06 23:24:54

Díky za obrázek. Colombo mě poslal linky, hned mám co studovat

2012-06-19 12:26:17

Jinak mám novou skušenost, vyzvedl jsem Omu ze servisu a nejela vůbec dobře, navíc byl poměrně ostrý zvuk motoru, ale hlavně hrozně čudila "černě i šedě", oprava byla vcelku snadná, přenastavení "pootočení" čerpadla a upravena hodnota nadmořské výšky. Výsledek - nečudí už vůbec a jede zcela normálně.


Odpovědět

1  2  3  4