Fórum - Téma


Ztráta výkonu


Fórum Omega B Ztráta výkonu

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2012-05-10 20:13:48

Spíš si přehodil hadičky a proto je to na pytel... Hadička ti do toho ERG zespodu vede?

2012-05-10 20:17:21

Teda já tý naftě prdlačky rozumím, Vlastíku, a nevím, nemáš-li to čipnutý či nějak jinak pokoutně nadupaný, ale jestlis předtím musel přidávat pomalu, aby ti neklouzala spojka, a táhlo to citelně už od 1300 ot., tož je (bylo) někde něco divně... A jestli je teď zátah cítit až od 2000 ot., mi připadá normální - ale naftu jsem nikdy nejezdil, tož to jen tak aby diškus nestála...

2012-05-10 20:58:58

žádné jiné hadičky,než ty co vedou do chladiče jsem odpojené neměl.

Je je mi divný,že to ani nehulí. Nyní bych mohl do německa a nedělal bych tam rozruch

2012-05-10 21:01:57

No ale neujel bys ani cyklistovi třeba jsi tu hadičku vytáh omylem aniž bys to chtěl

2012-05-10 21:03:48

Tak se ještě podívej jestli nemáš pod plynovým pedálem korek od vína

čoveče nic mě nenapadá

2012-05-10 21:16:53

Čekal jsem, jestli se tu zjeví i Dawe - a když už nenapadá nic ani jeho, tož to už je teda fakt k zamyšlení... Nicméně, Dawe, je normální, že u naftový Omegy musí člověk šlapat na plyn pomalu, aby mu to pobrala spojka...? Tedy, samosebou, je-li ta spojka v pořádku.

2012-05-10 21:27:35

To ta spojka už má asi nejlepší léta za sebou...zpomýnám na Cyrila..tomu klouzala a oddělal čip a přestala..

"zjeví Dawe" ooo sám velký duch se ukázal

Spíš mě napadá jestli když už byl dole egr,tak asi i oddělal to plastový sání a ty dost praskaly...ale uplně nejlepší nechat si utočit ze silonu kolečko a dovnitř vyvrtat dírku a dát tak autoventil...nasadit to na hadici co vede od turba a z kompresoru tam fouknout aspoň 1,5baru a dívat se a poslouchat a stříkat mydlinovou vodou spoje a hned uvidíš a v horším případě i uslyšíš únik tlaku...Teda tak to dělám já...tím aspoň potom vyřadíš netěsné spoje a můžeš hledat dál..

2012-05-11 21:34:52

2012-05-11 21:37:50

No kouknout se můžu.To jo,ale musím taky na to vidět.Tak až o víkendu.

Jo a k té spojce.Ta klouže kvůli tomu,že tam před nějakým časem zateklo několik litrů nafty.

No až mi to nas...,že to nejede tak tam dám turbo z traktoru

2012-05-11 21:58:17

A hurá do hor orat brambor...

2012-05-11 22:07:31

Jak se do spojky dostalo několik litrů nafty ?? že Ty jsi přejížděl v arabstých emirátech potok

2012-05-12 14:12:34

Já nevím jak máš tu omáčku dlouho, ale my normální, co jezdíme po silnici, lejeme naftu do nádrží....

By mě zajímalo jak ti to jelo s naftou ve spojce? se ti asi zavzdušnilo ložisko na blinkrech, néééé ?

2012-05-12 18:26:57

naftu do nadržíí?? to bych neudělal

2012-05-12 20:15:23

No nějak ta blbá přepadová hadička nezůstala tam,kde měla.A spadla. No a když to zjistíš tak po 200km? A to ještě díky tomu,že spotřeba byla dost velká.To bylo pomalu vidět jak klesá rafička na ukazateli nádrže.

2012-05-13 20:34:26

No, to si myslím, že mizela nafta před očima Ale zase jsi měl všechno od tý nafty pěkně umytý ... Musíš jezdit jen 20ti kilometrový trasy a pořád kontrolovat

2012-05-14 21:15:14

no to asi nešlo ta trasa měla 960km jen tam.

2012-05-15 19:03:33

A to jsi dal na jednu nádrž? Tak to si tu přepadovku od tebe půjčím, bo ušetřím dost paliva

2012-05-15 19:06:13

Jak to tady tak čtu, tak jsem na vážkách, jestli ta moje potvora je OK. Normálně se hřeje na tu větší lajnu, co je mezi 90 a kilem, ale když přišlápnu a nebo jsem naloženej, tak to vyleze skoro ke kilu. Potom ulehčím plynu a jde to zase krapet dolů. Je to normální? Takhle jsem to dělal s Velorexem blahé paměti Dosud jsem jezdil jenom se škoďárnama a tam se to drželo na 8 pětkách jako přibitý, pokud nebyl v háji termostat. Jo a taky jsem čekal, že 2,5 litr údajně od BMW trochu pojede. Na rozjezd je to líný, do otáček to jde, ale to už uteče dost času.....a motorem to na diesela nebrzdí. To Peugeot Partner motorem brzdil a než ho opustilo turbo, tak i akceleroval. Na Opla mě prostě chybí srovnání.

bad64  
2012-05-15 19:14:16

Také mi to drží teplotu nad 90° a ve 100°C mi spíná termostat.Aby se spínala sahara dříve musel bych vyměnit čidlo spínání sahary a termostat.Tak to nechám tak jak to je.

2012-05-15 20:14:30

jo je nový chladič a drží to těch 80st. když bylo těch pár dní to vedro tak jsem konečně jezdil z klimou a to mělo tak 85st. Jo když tomu dám hodně záhul tak to vyleze na těch 90st.jen co uberu tak to jde dolů na 80st.Tak jsem to míval na tom původním chladiči,než ho zničila vrtule.

A takhle se mi ta teplota už líbí


Odpovědět

1  2  3  4