Fórum - Téma


Zoufalství


Fórum Corsa B Zoufalství

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1999 Corsa B 1.0

2 diskuzí

Výkon motoru 40 kW (54 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 973 ccm (59 cui), 3-válec, Řadový, X10XE.



2016-04-07 20:30:26

Zdravím všechny, musím se s vámi podělit o mé problémy s corsou b...momentálně je v depozitu...trápí mě již od její koupě tyhle věci, ventilátor chladiče a otáčky...ventilátor byl od koupě vadný, po jeho rozebrání se mi v ruce rozdrolily jeho součásti z plastu a měl zlomené uhlíky a roztavený konektor, celé uvnitř to vypadalo, že to dostalo v létě pořádný záhul, vše bylo uvnitř rozteklé...ok koupil jsem na vrakáči nový ventilátor, přede mnou ho zkoušeli a jel, říkám si fajn doma namontuji rozjel se mi jednou, zchladil a OK pak jsem zjistil, že opět nefunguje, vypálená 30A pojistka, bylo to jasné, roztavený konektor měl určitě vadné kontakty a musel se nahradit za nový, napojil jsem ho přes čokoládu a stále nic motor kolem 100 stupňů a v návodu se píše, že kolem 97 se už automaticky spouští a chladí, což je pravda, protože předtím mi to zchladil kolem těch 97 a dnes 100 a nic pojistka dobrá tak nevím dnes jsem to napájel natvrdo místo čokolády a zdechlo mi to. Tak fakt nevím nemá s tím někdo nějaké zkušenosti, vidím to na servis...Otáčky: motor od koupě nedržel v jistých situacích otáčky, např. při vyřazení na neutrál, při jízdě spadly otáčky na 400 místo 800 motor se dusil jakoby chcípal a nezdechnul, při stání se to po chvilce vzpamatovalo a vyletělo to na 800, ale v situacích jako je stání na červenou a s nohou na brzdě se otáčky nevzpamatovaly a stále se motor dusil na 400 až když jsem dal ručku a pustil brzdu se vzpamatovaly na 800, dalo se s tím tak rok jezdit a pak začaly opravdové problémy, např. motor studený první jízda chytlo to na poprvé a jel jsem klidně i 4 hodiny, pak když jsem vypnul motor ani za boha nechytnul, někdy se mi to stalo i na křižovatce za jízdy v provozu na místě to zdechlo a čau, pak nastala diagnostika v servisu říkali, že to je servomotorek na otáčky, ok koupil jsem nový včera vyměnil dnes testoval a zdechlo mi to zas jak to bylo zahřáté při druhém startu asi o 2 hodiny později, je pravda, že se to musí projet , ale jelikož je tu depozit, něco takového nejde, dále se říká odpojit baterku připojit startovat nechat zahřát, ventilátor zchladí a pak vypnout a je to nastavené, jenže jedno bez druhého nejde ... je to záludná situace, nerad bych se auta zbavil má celkem málo najeto, investice byly a ještě jsem chtěl dost věcí měnit, jenže když je motor v takovém stavu, myslím, že nic kolem toho nemá cenu řešit jako brzdy a tlumiče pružiny apod. jsem chtěl dělat, hodně lidí mi říkalo, že takového auta je lepší se zbavit jsem na vahách, nerad bych to auto opustil... díky všem za rady...

Venca49  
Václav
2016-04-07 21:41:33

medoko: K tomu větráku na chladič: větrák spouští čidlo v chladiči.Možná, že je vadné a pak se větrák nespustí.Odpoj konektor na čidle a propoj kontakty, měl by se rozběhnout. Pak je čidlo vadné.


Odpovědět