Fórum - Téma


Zničehonic vystřelil pravý boční airbag


Fórum Astra G Zničehonic vystřelil pravý boční airbag

Informace o modelu: Opel Astra G



2016-06-23 21:08:50

Ahoj Prosím o radu dneska mi při cestě domů na semaforu vystřelil boční airbag u spolujezdce,,, Opel Astra G naštěstí tam nikdo neseděl, rozsvítila se mi kontrolka na palubce ,,co stím ?? může mi vystřeil ještě nějaký ? musím vyměnit celou sedačku nebo jen stačí airbag ? děkuji všem za odpovědi ,,, hezký den

2016-06-23 21:21:14

chosse007: Jak je to konstruované v sedačce, to nevím, ale proč by se měla měnit sedačka? Jestli to střelilo, pak by měl být v jednotce uložený kód. A tento nejde jen tak vymazat. Podle výrobce se mění jednotka. Existuje postup, jsou firmy, co umí resetovat, přehrát, paměť, aby jednotka zase fungovala.

2016-06-23 21:29:57

Zdravím Tě.

Je to nespecifický dotaz....

Diagnostiku airbagů v autě, zjistit závady.

Pyropatrony jsou celé ? Nejsou vystřeleny ty žluté jazyky na bezpečnostních úchytů na sedačkách ?

Pouze dotaz.

Může někde být závada která aktivovala boční airbag.

Podívat se ve dveřích na senzor bočního nárazu, zda se neuvolnil a spustil aktivaci.

Takže boční senzor nárazu vyměnit určitě.

Při montáži odpojit baterii a počkat raději 30 minut než to vyměníš, a potom se zapnutým zapalováním dát kontakt na baterii.

2016-06-23 22:37:36

Tak to slysim poprve... vymenit airbag v sedacce a snimec ve dverich. Smazat chybu v jednotce. A modlit se ze to neudela znova...

2016-06-24 06:41:56

wisastar: Jestli to střelilo, pak to bude trvale v jednotce vypálené v paměti. To nejde smazat.

Pravděpodobně snímač ve dveřích inicializoval prostřednictvím jednotky pytel. V jednotce bude informace o crash události. Opět nesmazatelné.

2016-06-24 09:06:08

Ahoj nejsem si jisty jestli to napisu spravnbe tak prosim o pripadne brani prispevku s rezervou a nehejtovani. Co se tyce vymeny bagu tak nevim, ale teoreticky kdyz to neni volant by melo stacit vymenit jen bag s celym systemem pyropatrony. u volantu bys musel menit cely. Co se tyka toho snimace tak tady se muj nazor s ostatnima tak nejaky rozchazi, protoze kluci tu pisou o narazovam cidle. Ovsem podle knizky jak na to reaguje snimac ve dverich na principu zvysene tlaku vzduchu. Shodou okolnosti jsem vcera shazoval tapec ridicovych dveri a abych nic nepokazil postupoval jsem dle knizky Jak na to- Opel astra/zafira. Zde bylo v sedem ramecku uvedeno, ze pri praci s dverma se ma davat pozor na neporusenost vodotesne folie kvuli cidlu bagu ve dverich, folie pry musi byt neporusena a nalepena na dverich, protoze cidlo funguje na zvyseny tlak vzduchu, ktery muze prave nastat i pri odlepeni teto folie. Takze asi tak. Pokud nekdo vi co je tahle unformace a popripade zda je to jinak nez tu pisi ja, podle toho co mi rekla knizka, tak prosim o me opraveni popripade doplneni infa, protoze mi vbylo recšeno jednim clovekem co ma zafiru, ze snimac tak nefunguje, ze ten reaguje az od 50km/h na naraz a navit je ve sloupku teckovem (zrejme rikal Ackovem sloupku jen jsem mu mozna spatne rozunel ze teckovy).

2016-06-24 09:33:26

tazik_g_1600_16v: Ono skutečně koluje spousta mýtů a polopravd, já třeba mám zato, že se to aktivuje při 30km/h. Ale to je taky to, co jsem kdesi vyčetl. A ještě je rozdíl, čelní a boční pytel. Boční by měl chránit při bočním nárazu, tedy i stojícího vozidla na křižovatce s běžícím motorem.

Ta fólie ve dveřích by měla být skutečně neporušená, přilepená. Jenže tam stejně díra je, prochází tudy bowden na kliku. Asi to zřejmě nevadí, když to tak konstrukčně vyřešili.

Chtělo by to , aby tady Choose 007 pověsil výpis chybových kódů z jednotky airbagů, pak třeba něco potvrdíme, vyvrátíme.

2016-06-24 14:46:48

alzafir: SOUHLASÍM


Odpovědět