Fórum - Téma


Zjištění těsnosti


Fórum Technický koutek Zjištění těsnosti




2010-06-30 19:21:40

Dobrý den, mám Astru, motor 1.7TD němec X17DTL. Asi dva roky stál na zahradě, byl dost často v opravně a na konec řekli že když seženem motor vymění nám ho, ale v motoru jsou nové pístní kroužky, šály, turbo. Čerpadlo je v pořádku. Motor točil bez odporu - neměl žádné tlaky. Sundal sem hlavu a jsou na ní na více místech malé viditelné prasklinky, hlava byla rovnaná již několikrát. Ale nevim jestli dobře těstí písty. Chtěl sem nalít do válců olej a vyzkoušet - tím by se písty utěsnily a pokud by motor byl stále bez tlaku, únik by byl na vršku motoru, jenže to sem neudělal protože se mi nepodařilo demontovat vstřikovače - jsou strašně moc utažené a nemám nato nářadí. Poraďte jak zjistim zda jsou válce těsné, chtěl bych zkusit nalít naftu a změřit čas průtoku. Poraďte množství a čas do jakého se to nesmí přelít. Mám možnost koupit dobrou hlavu, tak abych nekupoval zbytečně, děkuji všem mockrát.

2010-07-03 15:53:22

Pokud je motor delany a sou tam nove krouzky tak by spodek mel byt v poradku.Nalij tam trochu redidla nebo neceho takoveho a pokud to neutece za nejakou normalni dobu tak je to ok.aby byl spodek v haji tak by musel mit krouzek strasne velkou vuli ale i presto by ten talk tam nejaky byl.Pokud je tlak 0 tak bude problem na hlave.nejjednodussi je ji dat na tlakovou skousku.A pokud sou na ni viditelne praskliny tak to taky neni dobre.ale i pres ty praskliny by tlak neutekl takze potom jedine ohle nebo podpalene ventily.A jeste sem se setkal s tim ze byl na olejovem cerpadle zadreny ventil pro regulaci tlaku oleje a ten tlak byl tak velky ze pretlacil zdvihatka a ty otevrely ventily.


Odpovědět