Fórum - Téma


Zhavici rele na 2.0dti


Fórum Vectra B Zhavici rele na 2.0dti

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2012-04-23 10:49:15

prosim vas nemate nekdo skusenosti s nefunkcnim zhavicim rele? jestli jde nejak jednoduse opravit nebo se musi sehnat rovnou nove? popripade jestli nekdo nema nejake nahradni na prodej diky moc

2012-04-23 21:32:14

myslíš relé nebo žhavící jednotku co je u motoru??

2012-04-24 17:03:27

myslim rele ktere je v takove hlinikove krabicce a vypada nedobytelne

2012-04-24 19:28:00

to je řj žhavení ne relé

2012-04-25 20:41:05

okej tak RJ ale to uz je jedno ta moje to ma stejne jasny byla permanentne sepnuta a poustela stavicku do zhavicu uz jen cekam na novou:-D

2012-04-25 22:25:26

no a ted ještě důvod proč se spekla

2012-04-26 21:25:13

jop to tky nevim ale uz mam druhe akorat mi nako nechce svitit kontrolka zhaveni

2012-04-27 13:22:43

tak bych šel po drátech než si zničíš tuto řj

2012-04-27 21:17:38

mno nejlepsi by bylo sehnat ele. schema zhaveni ale to sem nikde nenasel:(

2012-04-28 04:47:57

pin 1=první dvě svíčky

pin2=druhé dvě svíčky

pin3=15

pin6=pin94na řj motoru

pin 7 =31

pin8= pin 3na řj motoru (pokračuje do systému relátek nad brzd válcem)

pin 9=pin 87 na řj motoru

Funkce

The preheating system is regulated by the electronic control unit. Preheating is activated at temperatures below 5 °C. The colder the coolant is, the longer it runs. When the preheating is done, there is up to approx. 4 minutes of post-heating. (On some systems) Normal post-heating interval is 90 seconds.

Rychlá kontrola

Check connector(s): Inspect the connector(s) and if necessary clean or fix them to make sure the connection is good. When you suspect the glowplug-ECU is faulty make sure the communication with the control unit functions properly. Check connection to ECU: Turn ignition off. Remove connectors from glowplug-ECU and ECU. Locate connection to ECU. Measure the resistance between glow plug connector terminal and the corresponding terminal in the ECU connector, it should be < 1 ohm. If not check wiring. Check the supply voltage and ground connections of the glow plug relay: Turn ignition off. Remove glowplug-ECU connectors. Locate the supply voltage connection. Measure voltage between supply voltage connector terminal and the negative terminal of the battery, it should equal battery voltage. If not check wiring and fuse. Locate the ground connection. Measure resistance between ground connector terminal and the negative terminal of the battery, it should be < 1 ohm. Check connection to glow plugs: Remove connectors from glowplug-ECU and glow plugs. Locate the connections to the glow plugs. Measure the resistance between corresponding connector terminals and the glow plug connector terminals. They all should be < 1 ohm.

2012-10-31 21:57:19

zdravim,tady uz je zrejme nejaka vyssi matematika chci se zeptat. mam Vectru B 2.0 DTi. kdyz je venku teplota k nule, i minus 25, nažhaví to a krasne startuje, hned. prijedu do prace, po robote dojdu, teplota venku nad nulou, a zhaveni nic.... tocim, tocim tocim, az je baterka na dne! a kdyz vyjimecne po pul minute chytne, vyleti z vyfuku bily oblak.........

nejde nejak změnit tu hodnotu teploty, pri ktere se spousti zhaveni? nebo si klidne prizhavim spinacem rucne, v kabine, jen nevim jestli by to slo zapojit, a jak. proste bez toho žhaveni mi to nestartuje...... poradite mi??

2012-11-01 12:10:20

známí problém i koncernů skus vyměnit čidlo teploty pro řj pokud se to o moc nezlepší de udělat za pomocí relátka dočasné překlemování čidla teploty pomoci odporu 2k5 tím si řj bude při startu myslet že je motoru zima a dá víc nafty a dýl žhavý mám to vyskoušený na 2,2 dti zafira a 2ldti VB

2012-11-01 13:18:01

rozhodne je to zajimava rada, vymenil jsem cidlo, a moc se nezmenilo. jen nevim,ktere to vlastne je. sundam plastovy kryt, a pod nim jsou dve cidla, se dvema kontakty, a s jednim... nevim ktere to je....

2012-11-01 13:21:30

a ktere cidlo preklemovat, to dvoj? jakoze tim odporem proklemovat paralelne s cidlem? neslo by schema???

2012-11-02 12:14:33

je to to se 2ma kontakty v plastu sundáš konektor a budeš měřit jeden drát je kostra a druhej de do ŘJ ten přestřihneš a jednotlivý konce nastavíš a natáhneš na přepínací relé kontakty 30 a 87a dále mezi kontakty 87a 87a vletuješ odpor 2k2

dále kontakt 86 cívka relé natáhnout přes 5A pojistku plus 12V po klíčku najdeš bud na spínači zpátečky nebo přímo v tý krabici co je žhavící relé

a kontakt 85 na ten přez diodu natáhneš drát s altíku tam kde je zapojená kontrolka dobíjení

funguje to tak že zapneš klíček relé se sepne čidlo teploty de přes odpor a dá ŘJ info o studeným motoru ta zařídí větší dávku narty a delší žhavení po nastartování relé odpadne a čidlo maká jak má

až se dostanu k nákýmu oplu udělám foto návod

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932

dnes sem takto poléčil tdi seata alhambru starty na brnk

2012-11-05 09:06:37

jeste potrebuju vedet, ten odpor musi mit nejake watty, ci volty? a jaka ma byt ta dioda?

2012-11-05 09:20:18

a ten odpor ma byt 2k2 nebo 2k5??

2012-11-10 20:53:35

tak uz sem prisel na to proc nesviti kontrolka vse je OK jenze muj opl zhavi pouze pri nizsich stupnich (udajne by to melo byt u vsech oplu) a ted kdyz je takove pocasi tak uz i zhavi

2012-11-10 21:12:49

No to ano ale myslel jsem že tobě nejde.

2012-11-11 11:48:28

ten odpor tam může bejt jak 2k2 tak 2k5 je to jedno já jezdím u okty na 2k2 a bratr má ve VB 2k5


Odpovědět

1  2