Fórum - Téma


ŽHAVENÍ


Fórum Omega B ŽHAVENÍ

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2009-12-30 17:34:26

Měl bych dotaz ohledně startu,žhavení a tak.

Mám Opel Omega 2.5TD a než nastartuju, musím nechat 2x nažhavit a pak se spojkou nastartovat. Musím žhavit 2x? Někdo říkal, že stačí jenom jednou a hned startovat, že nemusím vracet klíček zpátky do polohy 1 ale rovnou až zhasne kontrolka žhavení dát klíč do polohy 3 a nastartovat se spojkou a taky jsem slyšel, že diesely by se měly startovat se sešlápnutou spojkou a plynem na podlaze. Můžete poradit, jak tedy na to správně? Díky moooooooc

2009-12-30 18:27:16

zapnout kliček počkat až zhasne kontrolka žhaveni a rovnou startovat a bez plynu a spojka se vyšlapavat nemusi škodi to axialnim ložiskum na klikove hřideli.

2009-12-30 19:38:16

bez spojky startovat???? to slyším poprvý....

2009-12-30 21:07:33

A já zase říkám, startovat s vyšláplou spojkou.

Za prvé..........je člověk vždycky přesvědčenej na 110 procent, že tam není rychlost???

Za druhé.......nevím proč bych měl startér trápit ještě roztáčením převodovky??? Už tak toho má dost s roztočením motoru,...kord u naftového auta a kord v zimě.

A ještě jedna taková poznámka pod čarou:

Vzpomeňte, jak nás to učili v autoškole. Za sebe můžu říct, že vždycky, vždycky, vždycky s vyšláplou spojkou.

2009-12-31 11:44:00

nazdarek, taky souhlasim a ja vždy vyšlapuju spojku! a fakt je to poznat pre převodovka ma hodně velkej odpor, a to zjistiš i když ji vyšlapneš nastartuješ a pak ji pustiš, uslyšiš jak se ti sniži otačky a to je "jen " převodovka!

2010-01-01 13:46:43

Jo bez spojky můžeš startovat! Leda,když máš automat.

2010-01-01 18:42:17

teda koukam co jsem tady rozpoutal tim že nemusi vyšlapavat spojku při startu ale někter nova auta už to maji i jištěne že když p ři startovani mate sešlapnutou spojku tak nenastarujete

2010-01-01 19:11:30

my myme v rodině hundaie sonatu 93 a to že nevymačkneš spojku tak nejede! takže pořad musiš sešlapovat! a to je stary auto a už na to mysleli aby vše bylo v poho a nenamahalose!

2010-01-02 14:16:22

To Jarda:

Tak to si teda nedovedu představit, že bych takové auto měl, které nenastartuje s vyšláplou spojkou. By mě zajímalo co by se asi tak stalo, když bych začal startovat (bez vyšláplé spojky aby to teda nastartovalo) a on tam byl náhodou kvalt??? (teda představit si to dokážu, ale zažít bych to teda nechtěl).

Nebo nedej bože aby mi to za jízdy někde chcíplo. Páč automaticky sešlápnu spojku a nastartuju, ať je tam co je tam za rychlost.

2011-03-31 23:57:52

když se vrátím k tomu žhavení : Já musím nažhavit 2x. Pokud nažhavím jednou a hned startuju, strašně dlouho to točí. Třeba až 5-7 vteřin. Když nažhavím 2x, tak to chytne během 2 vteřin. Svíčky mám nový. Tak kde je chyba teda?? Díky

2011-04-01 15:04:40

Kde je chyba? Mas naftovej motor, tam je chyba ... nema to jiskru

Jinac, jsou-li zhavicky nove a jsou-li spravne a funkcne vsechny zapojene a skutecne vsechny zhavej tak jak maj, tak je problem bud v zanesenejch vstrikovacich - blbe to strika a pak to necapne nahned anebo tam uz mas mensi kompresni tlaky.

Jinak zetoristu je tu hodne, takze se sejdou i fundovanejsi napady jak to vyresit. Ale osobne bych to neresil a smiril se s tim jako s faktem a byl rad, ze vubec nastartuje.

P.S. Mam benzin a po tom co sem koupil tu srajdu do benzinu na vycisteni vtriku se to v zime taky subjektivne zlepsilo ... i kdyz je pravda, ze letos arkticke podminky nebyly.

2011-04-01 19:31:21

Ahoj,

Beawer: nesouhlasím s tebou Mám ropu žhavím vždy a pouze jednou a chytne na první překulení! Až se ti jednou stane, že nebudeš mít jiskru, taky se budeš divit a u benzínu to není nic laciného - "oprava"

Zkus vyndat startér, pořádně jej vyčisti, zkontroluj uhlíky a rotor Při skládání promaž kluzné části "ložiska". Někdy se stane, že startér nemá ty správné otáčky a sílu roztočit motor. Poté zkontrolovat na stolici vstřiky. Dál až jindy jo.

Rendys

2011-04-01 20:39:59

Plně souhlasím s Rendys ropák musí chytit na drc.

2011-04-01 21:33:09

Tak musi ... ale co kdyz nechyta?

Podle toho co tu stale popisujete ... mi toprijde docela jako nekonecnej pribeh ... ja co sem to koupil ,tak sem menil svicky

2011-04-01 22:21:51

No asi ty vstřiky... Dva mi tečou kolem jenže to je 10 tisíc za vstřiky, na to prdím tolik peněz nemám

2011-04-02 21:20:37

dva ti tečou kde kolem?? přetěsnění nestojí 10 tis ???

2011-04-02 22:25:05

vlastně vespod, dole tečou ... kde jsem byl v servisu, tak mi řekli, že musí vyměnit všechny vstřiky a to stojí 10. Pokud by mi vyměnili nebo přetěsnily jen ty dva, tak prý mi za týden můžou začít týct další dva....

2011-04-03 15:41:20

to je domluva teče ti nafta jako ven nebo ti protíkají vstřiky do válců?? Pokud ven tak na to kašli pokud dovnitř určitě to řeš jelikož jinak ropálíš písty a dojezdil jsi. v každém případě ani jedna z těchto oprav není na 6 vstřikách za 10 tisíc korun.

2011-04-03 19:35:48

Ahoj, kolega Hansdob má naprostou pravdu Ta oprava, musí vyjít na ohodně méně peněz než ti řekli! Zloději jsou to!

2011-04-03 20:20:31

no teče to kolem těch vstřiků po motoru a kape to pod motor..


Odpovědět

1  2  3