Fórum - Téma


že by konec čipování aut ???


Fórum Pokec všeobecný že by konec čipování aut ???



1  2

2015-12-08 10:30:56

http://zpravy.aktualne.cz...9cf411e5928a002590604f2e/ to sem se po ránu zas naštval

2015-12-08 10:58:25

p.s.: Stanovisko, že automobil po zvýšení výkonu tzv. čipnutím, nejedná-li se o originální upgrade softwaru pracovištěm (servisem) výrobce vozu na hodnoty, jež takový motor má už schválené, prostě nemá na silnicích co pohledávat, neb jako takový nebyl schválen do provozu, není nic nového pod sluncem, Pavle. Jen se na to celé roky kašlalo. Osobně zastávám názor, že chce-li někdo silnější vůz (motorizaci), má si ji jako takovou pořídit a nevymýšlet pí*oviny. Odstraňování DPF je pak kapitola sama pro sebe. Uvažovaná úprava zákona mi nevadí, naopak ji svým způsobem vítám. Můžete se za to na mě hněvat či se mnou nesouhlasit, ale to je asi tak všecko.

2015-12-08 11:26:29

colommbo: ja to schvaluju...protoze jezdit za nima, zvlast vetsinou tdiiii, znamena skoro prijit o plice. Kazdej nouma hned prvni co udela, necha to nacipovat, ale aby si dal dohromady treba brzdy a koupil nove pneu, to ne, to dojizdej az do dratu. Ale hlavne ze to huskotkuteprisny tdi ma voe zatach uz vodspoda. I kdyz si myslim, ze se stejne nic nezmeni, ale aspon se budou trochu bat.

2015-12-09 10:02:31

Koupit silnější auto já mám 807 biturbo a chci to dát chipnout,silnější už nedělají.Auto jsem dával chipovat hlavně kvůli sptřebě a také že auta mají morbidní obezitu.

2015-12-09 10:51:18

cyril: Dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor 2.2 HDI FAP 125 kW představuje čtyřválcový vrchol řady vznětových motorů PSA. Nový přírůstek v modelové řadě 807 se nedávno objevil u modelu 407 a následně také u řady 607. Při 1 000 ot./min motor vyvíjí již 200 Nm. 280 Nm dosahuje při 1 250 ot./min. Maximální výkon 125 kW prokazuje při 4 000 ot./min. S manuální převodovkou dosahuje maximálního točivého momentu 370 Nm při 1 500 ot./min. S automatickou šestistupňovou převodovkou je to 400 Nm při 1750 ot./min.

Já ti nevím, ale tohle ti na naše silnice nestačí? S tím, že ti po chipu klesne spotřeba, ani nepočítej

2015-12-09 13:01:55

Již dlouhou dobu mám dojem, že devět (mno, osm, abych nebyl tak krutej... ) z deseti majitelů ropáků touží po silnějším motoru, než v autě mají. Příliš se jim nedivím, na druhou stranu jim tu permanentní schizofrenii výkon/spotřeba docela přeju...

2015-12-09 13:25:04

colommbo: A kdo by nechtěl aby to jelo jak z praku a žralo vzduch

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-09 14:51:03

colommbo: Tak to máš pravdu...... Nevím, co si od čipu kdo slibuje, podle mě vyhozený peníze...... Mě bohatě stačí 280Nm co mám ve VeCe a nic neřeším...... Podle mě to jede dostatečně.....

2015-12-09 15:08:28

ondra01: V TP psáno pohotovostní hmotnost 1875Kg,dále připočtu čelní aerodynamiku která není nic moc a sebe 130Kg tak 170K nic moc nemluvě o Nm..Po chipech které jsem měl možnost mít mě vždy klesla spotřeba o 1L.Dále hodím rukavici ekologům do ringu FAP jsem vyhodil.

2015-12-09 15:29:32

cyril: Máš auto těžký jako kjáva s blbou aerodynamikou a když do něj naložíš celou rodinu a posadíš se za volant, tož auto možná jen funí. A to máš jen o deset koníků míň jak já, zato ale o vesmírných 130Nm víc a nelíbí se ti to, Cyrilku...? Moje (pravda, o tři metráky lehčí) Omča s horšími parametry v porovnání s tvým autem lítá jako střelená. Motory obecně nejsou o výkonu jako takovém, ale o točivém momentu a hlavně zpřevodování, jež točivý moment přenáší na kola. Proto mizerná převodovka dokáže motor úplně zabít. Netvrdím, že to musí být právě tvůj případ, ale auta typu P807 prostě nejsou a nejsou a nejsou koncipována na sportovní či dokonce agresivní styl ježdění, to jsou káry na pohodlné cestování a jako takové si je lidé pořizují.

2015-12-09 15:33:14

colommbo: teď jsi to Jiří přesně vystihnul

2015-12-09 15:42:33

colommbo: Nelíbí a nelíbíbohužel za ty prachy to byl nejvýkonnější autobus a máš pravdu v převodovce ta ten motor zabyla.Kvůli emisím jsou dlouhé převody a nejede to jak má.

2015-12-09 16:33:29

cyril: Motor s převodovkou dělají, co mohou, auto jede, jen ne tak, jak bys chtěl ty... A teď upřímně - normální rozumný člověk to akceptuje (obzvlášť s naloženou rodinou) a užívá si pohodlí, nespokojenec uvažuje o zvýšení výkonu. A jestliže Ondra píše, že ten motor při 1250/min. má už 280Nm, to je síly na rozdávání (Kopejdovo maximum a já si o něm můžu tak akorát nechat zdát) a to mám taky celkem dlouhý kvalty, zaplaťpánbu... Nechci, aby to vypadalo, že ti to rozmlouvám, ale jo, je to tak. Kdybys chtěl s autem tohoto typu být rychlejší, musel bys mít třeba Q7 (Q5, X5) s naftový třílitrem nebo starou Sintru s benzínovou V6 a automatem. Na tvém místě bych za ty prachy udělal rodině hezký Vánoce nebo je vzal na hory, tvoje děti i žena tě budou milovat a auto se nepose*e. A ty taky ne, kamaráde...

2015-12-09 17:23:56

colommbo: Určitě máš pravdu.Má to háček je to dárek od manželky protože pořád otravuju ale nejsem si jist že to udělám.Pokud budou při chipu evidovat VIn tak na to ser....ale uznej autobus z 210K a 500Nm jen tak někdo nemá

2015-12-09 17:46:04

cyril: 130kW a 600Nm pri 2000ot/min, celkova hmotnost 11200kg a taky s tim musim jezdit, kdyz je rec o tom autobusu Nic moc co?

2015-12-09 18:14:00

ondra01: To máš bagr ne?

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-10 12:16:56

ondra01: To já měl 301kW a 1900Nm od cca 1100 otáček...... Objem 14 litrů a celková hmotnost 40 tun.....

Když jsem jel se samotným tahačem, ten vážil něco do 8 tun, to bylo úplně něco jiného, to by se líbilo cyrilkovi....

2015-12-10 12:43:17

kopejda: to verim, me by se to libilo taky Zrovnatak si libuju, kdyz sednu do C954 Irise, kterej ma aspon 280kW kroutak ted z hlavy nereknu a vazi jen o dve tuny vic. To je taky neco jinyho...skoda toho omezovace na 102km/h Ale ty je#bky z Libchav, to je leniva potvora. Taky co bych chtel od V4 4,5litru a 100% bio nafty v nadrzi...

2015-12-10 13:08:50

Ten článek je teda pakárna...zase z toho bude jen paskvil....já zkušenost s čipem a tdi mám dobrou ...ale stačí se kouknout na mapu v řídící jednotce a někdy je to děs....a taková optimalizace softu je někdy ku prospěchu....windous maj taky furt nějaký aktualizace....výrobce postaví motor ale každej má jinej výkon na brzdě...musí garantovat nějakej minimální výkon takže některej má o 2 jinej o 5 kw....i vic...když je uprava s rozumem tak je jen ku prospěchu....

2016-02-26 21:52:59

Čipem se jen využije výrobcem skrytý potenciál motoru,tak proč toho nevyužít? u benzína bída,ale u nafty je to klidně i 30% bezpečného výkonu navíc.. Jenže je to droga a až si na ten výkon zvykneš, tak budeš chtít zase více.. mě už 250ps a 650Nm taky nestačí

JO a nikde není napsáno,že když někdo chce čipnout auto,tak že musí být závodník.Jde o celý průběh a né jen o maximální čísla.


Odpovědět

1  2