Fórum - Téma


Závada 2000 Opel Omega B 3.0 V6


Fórum Omega B Závada 2000 Opel Omega B 3.0 V6

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 3.0 V6

1 fotek  |  48 diskuzí  |  2 otázek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui), 6-válec, Vidlicový.



2014-02-18 17:46:42

Zdravim, potrebuju pomoct. Mam Omegu MV6 2000 Rok Facelift. Pri ohrati auta na normalni teplotu treba 90, at pustim cokoliv, radio, xenony, topeni, sterace atd.... Okamzite mi vzroste teplota na max. Pritom ale nevarim! Vymenil jsem termostat, vodni pumpu, byl jsem na diagnostice, vymenil jsem baterku, meril altik. Uz nevim co delat.... Tak treba jedu a chvilku mam teplotu na 85 a chvilku varim, prijdu si jako kdyz mam v aute ducha. Vse jinak funguje bez problemu! Jeste jedna vec, jak mi to hodi ze varim, okamzite se mi rozsviti tc... Prosim

2014-02-18 19:50:11

stusekf: Když už jsi toho zkontroloval a povyměňoval tolik, zkusil bych ještě vyměnit čidlo teploty...

2014-02-18 20:06:40

Mně to dělalo u 2.5td teplota až 105st a nevařil jsem,nakonec to dělal budík.

2014-02-18 22:14:09

No, to me napadlo ;D, do 14 dnu jde nove, jen jsem myslel jestli neni jinde kamen urazu. do ted jsem mel dole viko a sel po kabelech... Myslim si ze je to stejne napetim ;(. budiky jsem mel venku. Rovnou jsem udelal repas displeje ;D. Jsem fakt uz zoufalej.

 Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-19 20:50:32

stusekf: To snad vypadá na uvolněnou kostru pod palubkou, to není možné, aby to takto reagovalo na odběry do spotřebičů.....

2014-02-20 15:28:01

Nevis prosim kde muze byt? Ja ji tam nevidel. Verbze to mozne je

 Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-20 20:03:33

stusekf: Neviděl, neměl jsem nikdy s omčama takový problém. Počkej, třeba sem někdo poradí. Bude někde za pojistkama pospojené hnědé dráty do jednoho bodu.

2014-02-20 20:18:10

@ Stusekf:

Kostra 'pod palubkou' tak nejak neni ... tedy, je, ale smrtelnik se k ni nedostane (byl jsem tam, proste je tam jen spousta kabelu a klasicka kostra na kastli nikde), tudiz, sundat si budiky a jednoduse si od nekud dotahnout externi kostru a zkusit to, je-li to tim.

2014-02-21 08:58:49

Mně to opravoval elektrikář a říkal že jsem měl prodřený drát od čidla k budíku proto ten budík.Přišel na to po diagnostice 2.5td má dvě teplotní čidla,aspoň takto jsem to pochopil třeba je to podobné u 3.0 v6.Jo to druhé čidlo spouští větráky atd... mně to podle budíku vůbec nespouštělo nic protože to ukazovalo nesmysl ačkoliv jsem čekal kdy větráky spustí a ono nic.

2014-02-21 10:41:53

Tak me cidlo na saharu pousti normalne, ale ten budik ;(. Vymenim cidlo a pak uvidime, ale zacina me to pekne srat! Diagnostika nic neukaze, tak naco tam je? Kdyby to tak dobre nejelo, uz by sla asi do sveta. Dekuju za rady

2014-02-21 12:18:54

Diagnostika hlida kriticke systemy a spojeni s cidly jako takove, ovsem jen s temi, ktere ona sama potrebuje k nastaveni smesi. Ze pripadne vadne cidlo dava "jine" udaje diagnostiku nezajima, je na servisakovi, aby je porovnal s zadouci hodnotou dle tabulek.

Cidlo teploty pro motor a pro budik jsou 2 ruzne veci. Kazde cidlo je solo, navic cidlo pro budik NENI sledovano RJ motoru. Pro stanoveni smesi ma sve vlastni cidlo i kdyz umistene na stejnem miste:)

Signalizace prehrati na palubce je spojena s budikem a jeho cidlem, neznamena to, ze motor vari.

Mne indikovala prehrati jen proto, ze byla spatna cirkulace vody v tom moste a to proto, ze zkorodoval vnitrek tesneni pod hlavou a voda neobihala motorem tak, jak by mela.

Pokud Ti sviti TC ( bez ABS ), tak je asi zrada opravdu nekde v ukostreni. Cidlo pro budik ma 1 drat vedouci za motorem v kabelovem svazku pro budik, muzes jej promerit, ale dostanes se nan jen po sundani sani, je na spojovacim mostu mezi hlavami vzadu na motoru.

2014-02-22 03:24:11

Co ukostreni motoru ke kastli?

2014-02-22 14:24:40

TAK PRATELE. Opraveno... Bylo to kostrou na kastly! Ted mi akorad ruplo predni sklo.... Vsem moc dekuji

 Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-22 14:27:33

stusekf: Kostra dobrý A co to okno? Prasko samo, nebo co se stalo?

2014-02-22 18:05:12

Jak mam fotku, ze me tukl ten retard. Tak na te strane ted ruplo, prasklina se tahne od gumy kde zacina a jde vis a vis ;(. Neni to od kaminku, proste ruplo jen tak. Udelam foto nez pojedu na vymenu. Uz mi prijde, ze jednu vec udelam a dalsi musi prijit! Jeste jednou vsem dekuju ;) .

2014-02-22 18:09:10

Jeste upresnim tu kostru. Jedna se o kostru primo pod baterkou vlevo. Stacilo obrousit, udelal jsem radsi nova oka a udelal jsem i nova oka na baterce.

2014-02-23 22:07:20

Ad prasklina skla.

Mne se to stalo take.

Mel jsem okno cca 2 roky nastrelene, jen obycejny dulek.

Pri servise jsem normalne zvedal auto cele na zvedaku u kamarada ( ma dilnu ).

Jednou jsem musel delat neco na spodku auta primo u sebe pred garazi a zvedl jsem auto jen na heveru vpredu, zato pomerne vysoko ( 30cm ).

Tohle sklo neustalo a od te diry jsem mel najednou prasklinu tak 15cm :)

Takze bacha na dulky...a zvedat budto cele, nebo tak, aby se kastle moc nekroutila.....

2014-02-23 22:17:02

stepo: Jaký to bylo auto, příteli...? Na Omeze mám maličký důlky už dva...

2014-02-23 23:09:46

Me na beckovy omeze prasklo sklo kdyz sem letel po panelce.. v dolnim rohu u spolujezdce.

2014-02-24 08:21:59

Colommbo:...Omega B, r.v.98. podle me na typu nezalezi, to se muze stat na kteremkoli aute s lepenym sklem, kde se sklo v podstate pouziva jako prvek vyztuhy skeletu...

Ja si z toho vzal ponauceni, ze pokud zvedat auto jen jednim heverem, tak jen pro vymenu kola a nezvedat to vysoko :)


Odpovědět