Fórum - Téma


zase nejede 2.0dti 16v 74kw


Fórum Omega B zase nejede 2.0dti 16v 74kw

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2013-01-15 08:47:46

dobrý den už si vážně nevím rady když auto mnělo najeto 120tkm tak nechytlo každej mi rikal čerpadlo nakonec to byly gumyčky pod vstřikama.Při 180tkm zase auto nenastartovalo tentokrat to bylo čerpadlo tak se dalo starší a cca 20tkm bez problemu ale najednou zase ten samej problem bylo to čerpadlo dalo se starsi 2tis km v pohode a zase ten samej problem tak se zjistilo ze toe špatnym načipovanim auta že to vzdyčky zníci elektroniku v čerpadle.tak se auto odčipovalo dalo se starší čerpadlo a zhruba za 8tis znova ale ted uz nevím proč?nemohly mi odejit znova gumyčky pod vstřikama prej odchazej o kolo 120tkm.dekuji za každou radu.koupě opla byla moje osudova chyba

2013-01-15 08:58:11

Vítej, nešťastný Jarku! Tvojí osudovou chybou nebyla koupě Opelu, ale koupě TÉTO Omegy a hlavně s TÍMTO motorem, bohužel... Na tak těžké auto snad ten nejhorší motor (proto měl čip, bo bez něho to nejelo) a navíc choulostivý diesel... Vyčkej na radu, určitě se někdo zkušený ozve...

2013-01-15 09:00:59

pravě že nejelo ale myslel jsem když se to odčipuje že bude pokoj.Ale ja si myslim že to budou znova ty gumyčky aspon doufám

2013-01-15 18:32:25

kupovat starý čerpadlo nebo repas ala poland je vždy sázka do loterie a proto musí být cena zajímavá protože ted se zamysli kolik tě to stálo a kdyby jsi to tehdá poprvé zadal firmě která se tímto zabívá dali by za 17000 nové čerpadlo gumičky aprovedli by komplet kontrolu těsnosti pal soustavy soft by myslím v těchto financích a z důvodu vlastních rizik na záruku též upravily a ty by jsi dnes jezdil a měl by jsi záruku (myslím že možná i levněji) jinak je bohužel pravda že tento motor je to nejhorší co kdy opel vymyslela ještě k němu dali i tu nejhorší palivovou soustavu co pro změnu vymyslel pan BOSCH další důvod je že jak tak pozoruju tak pokáaždé ti čerpadlo měnil nějaký kůlničkář co je zvyknutý na peugeot 205,405 vw passat , škoda octavia a podobně kde čerpadlu zavzdušnění nedělá problémy kdežto zde i špatně provedená výměna naftového filtru rapidně snižuje životnost čerpadla

2013-01-16 22:37:37

zavada je asi na svete spatna elektrika na cerpadle ale slysel jsem ze nekde v nemecku tu elektriku do cerpadel delaj novou a cena cca 800Otis asi bych do toho sel nez porad kupovat starsi cerpadlo

2013-01-16 23:20:42

jo ale za 8000 koupíš novou el a dáš ji na vydřený čerpadlo který ji zase vypálí. Chlapci nešpekulujte. Dejte kompletní kvalitní repas od známé firmy která má renomé a poskytne záruky a máte klid. tohle bazírování je o ničem. (nelobuju za nikoho a já sám něco takového nedělám) jinak nová elektronika musí být přesně pro daný čerpadlo aještě se musí umět nahrát.

2013-01-16 23:42:31

Hansdob To je to naše věčné čecháčství... Na všem ušteřit, ale že ve výsledku to stejně vyjde 2x dráž něž nejdražší repas a těch starostí s tím kdy to zas odejde a pořád dokola měnit jak To je hrůza...

Sice dělám v úplně jiném oboru, ale tohle je úplně stejný... Pořád samý spekulace a nejhorší je že ty lidi se snaží oklamat sami sebe a uklidňujou se tím že to třeba vydrží... Nevydrží, ale to je mimo téma, to jsem se jen nechal unést.... Prostě pravidlo: nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci - platí a platit bude

2013-01-17 07:12:17

pro kawu: Teda koukám, že ty jsi docela rozumnej a moudrej chlap...

2013-01-17 08:05:12

a kolik tak stoji kompletni repas

2013-01-17 11:01:50

Já dával repas na .2.5td v BMW a cena byla tuším kolem 14tis+práce. Doporučuju něco podobného.

http://www.rada-bosch.cz/...fault.asp?ids=354&idm=273

2013-01-17 11:24:58

Colommbo: díky Nevím jestli už se můžu nazývat chlapem, ale takovýhle věci jsem se naučil hodně rychle... Naučil mě otec, naučil mě život a došlo mi to naštěstí rychle A jelikož to vidím u zákazníků se kterýma jednám, tak mě to už celkem štve... Všeobecně bych to nazval finanční negramotností většiny populace. Nic proti nikomu, ale lidi si prostě neumějí spočítat takovéhle věci... A to nejsem žádný inženýr, a pozor, nemám ani maturitu - na tu jsem se vykašlal a šel jsem si udělat živnost. A dobře jsem udělal

Jarek: počítej okolo těch 18-20tis Kč cca a bez papíru asi. Z odkazu Cyrila:

Ceník oprav vstřikovacích čerpadel:

  • demontáž čerpadla, posouzení stavu, zhotovení rozpočtu opravy...........500,-
  • rotační vstřikovací čerpadla VP 30 a VP 44.................5800,-
  • zkouška čerpadla VP30, VP44.....................................3400,-

Ceny jsou uvedeny bez DPH 20%.

K uvedeným cenám za práci je nutno připočítat použité náhradní díly

Takže za práci je to: 9 700Kč bez DPH (11 737Kč s DPH 21%) + materiál, a to počítej že tak těch 8000Kč bude určitě. Je to všude stejný. Tohle samý už zaznělo v jiném vlákně. Já jen doplním, že kámošovi obdobný typ čerpadla na Focusu dělali na Slivenci v čerpadlech KS. Komoletní repas (mechanika i elekronika) a se zárukou. Zatím si hvízdá, auto startuje tak jako nestartovalo. Fakt až se tomu nechce věřit. Je mráz, ráno přijde, nažhaví, otočí a dá se říct že chytne jako by bylo léto Na drc a hned na všechny 4 válce Ani jsem netušil že čerpadlo může startům tolik pomoct Ale to jen tak mimo

2013-01-18 10:07:47

a myslite že toe možny že ta elektrika v cerpadle odchazela kvuli tomu čipu?nebylo to načipovany tím zpusobem ze byla přehrana ŘJ ale byl to červ uloženej v kaslíku

2013-01-18 10:23:48

Říkal si že je to nachipovaný jestli byl chip v kastlíku, kterej něco ojebával, pak bych věřil tomu že tý elektronice napomohl. Kdo ví co tam posílal za sr..... To rovnou vem a hoď to do koše, takovýhle blbosti jsou akorát tak na perfektní zničení motoru Jestli si to auto chceš nechat, udělej repas čerpadla, vem si pár tisícovek a zajeď si na opravdový chip (úprava SW), kde i odbrzdí výkon abys věděl že to něco přidalo, a kolik a v jakých otáčkách...

Takovýhle jakoby powerboxy jsou fakt perfektní věci

Třeba:

Jaký je rozdíl mezi chiptuningem a tzv. powerboxem?

Chiptuning je kompletní úprava map řídící jednotky pro optimální chod motoru. Powerbox je přídavné zařízení a pouze "klame" řídící jednotku a ta dodává více paliva. Powerbox v žádném případě narozdíl od chiptuningu neovlivní chod motoru optimálně a hrozí poškození. Powerbox se dá na internetu koupit řádově za 1200 Kč. Pokud uvažujete o nákupu této kouzelné krabičky z důvodu nižší ceny oproti chiptuningu, doporučujeme začít šetřit na nový motor, neboť se vinou "klamání" jednotky mnohdy propálí písty. Nešetřit se v tomto případě opravdu vyplatí. Používání powerboxu důrazně nedoporučujeme.

Nechcete-li investovat do chiptuningu raději jezděte v sériovém provedení a uděláte pro živostnost svého auta to nejlepší.

2013-01-18 10:41:40

prave to uz tam je od sameho zacatku uz kdyz jsem to kupoval pred 10 let s rakouska.v motor to asi taky nakurvilo proto je po go.Prasknul dole vyvazovak a byl prestrihnutej sroub dole na lagru na klice ale vse ok cena GO byla 54tis

2013-01-26 12:22:10

tak jsem to rozebral a zjistil jsem že ze čtvrtého vstřiku s přepadu jde černá nafta asi gumička na vstřiku.A nejde to ovzdušnit ani nastartovat.Jak postupovat děkuju.

2013-01-26 15:56:26

Ano černá nafta u mě znamenala také gumičky u vstřiků nahoře. Především je možné že máš v nádrži silnou koncentraci oleje, a to bude i v naftovém filtru. Může to být někde ucpané

Také olej hůře startuje a je hustší, takže v tomhle mrazu je dost možné že start nepřipadá v úvahu, ale težko říct. Ono jak je hustý, těžko se protlačí tím filtrem, težko čepradlem a o vstřikách ani nemluvím. - je to jen logická úvaha. Pak taky teplota zapálení oleje je vyšší. Takže tak.

Začal bych výměnou gumiček, vycucnutí nádrže, výměna palivového filtru, nalití čisté nafty, protáhnout čistou naftu tak jak se má (připojit elektrické palivové čerpadlo a nechat běhat, tím se to snad odvzdušňuje a aspoň se tím dostane čistá nafta co nejdále. No a potom asi chvíli točit řekl bych i s povolenýma trubičkama u vstřiků, aby to něco vystříkalo ven, a pak to utáhnout a točit dokud se čistá nafta neprotlačí až vstřikama do válců, pak by to mělo chytit Pokud je dobré vstřikovací čerpadlo a žhavení

2013-01-26 18:28:09

nafta je čista a filtr novej a ze čtvrtého valce s přepadu jde jako by olej a bublinky.a nejde to ovzdušnit a když povolím trubičky u vstřiků tak nic nejde je možne že jak je to zavzdušněný? a když jsem vyndal žhavku pravě na tom čtvrtem valci tak mezi sedlem a zavitem byl olej.měřil jsem tlaky a maj 14,5

2013-01-26 18:41:27

Buď jsi měřil, Jarku, špatně, anebo je motor totálně KO, tlaky by měly být 25 - 28 barů, 14,5 baru je dobrá hodnota pro benzínový motor...

2013-01-26 18:46:51

teda 24,5 omlouvam se

2013-01-26 18:51:02

Tož to už je o trošku lepčí...


Odpovědět

1  2