Fórum - Téma


Zapalovani


Fórum Vectra B Zapalovani

Informace o modelu: Opel Vectra B



2014-09-09 10:04:32

Zdravim. Potrebuji vedet na motoru 2.0 16V 100kw...rok 1997 jak jde poradi zapalovani valcu....mam tam klasiku kabely a zapalovaci civku..modul....potrebuji vedet na jakem miste se napojuje kabel na prvni valec...ten u remenice...a potom jak jde dal poradi.nikde jsem nevidel cislovani ci oznaceni...diky

2014-09-09 10:12:40

hujer8202: Předpokládám, že tvůj motor je klasický řadový čtyřválec a všechny čtyřválce bez výjimky pálí v pořadí 1 - 3 - 4 - 2 , válec č.1 je nejblíž u rozvodového mechanismu (a tedy správně u řemenice kliky)...

2014-09-09 10:15:58

colommbo: super.ja si to myslel.....a ted jeste jedna vec jak zapojit kabely na ty civce...modulu....kam zapojit kabel na prvni valec atd...pocitam ze od prvniho to jde ve smeru hodinovych rucicek....

2014-09-09 10:35:40

hujer8202: Vývod pro první válec bude na modulu nastopro označen - jedničkou nebo nějakou značkou... Jde-li to dál podle hodinových ručiček, to netuším, v modulu se už nic neotáčí jako v klasickém rozdělovači, možná budou označeny vývody všechny...

2014-09-09 11:36:36

napiš přesně označení typu motoru dle TP , to co zde uvádíš je nesmysl !

2014-09-09 11:40:11

breathlless: Myslíš mě, Toníku...? Motor by dle všeho měl být X20XEV...

2014-09-09 11:45:15

Ne tebe ne Ukulelembo :)

Ta cívka na X20XEV je dvojitá . , takže vždy pálí 2 svíce najednou. Takže pořadí zapalování není důležité , důležité je pouze aby trefil oba kabely na 1 a 3 válec.Je jendo jestli pude kabel č.1 na 1 svíčku , nebo kabel č.3 na 1 svíčku. Pálí vždy současně.

http://img.elit.cz/2014Q3/JPG0159/o/9.6172-FA.jpg

2014-09-09 11:49:10

breathlless: No to se podívejme - takhle jsem si to ani já nepředstavoval...! V tomhle případě tedy nezáleží tak na pořadí zapalování jako na pořadí vstřikování...

2014-09-09 13:28:37

breathlless: se omlouvam....sem myslel ze staci vyplneny profil o autu kde jsem uvedl typ motoru....jinak dekuju za radu....sice moc nechapu jak muze prvni valec palit v horni uvrati a zaroven treti kdyz teprve dela kompresy pohybem nahoru a a vtom mu skoci jiskra.si rikam ze zda ho to spis nekopne

2014-09-09 13:30:55

breathlless: jinak jeste zda nevis jaka cast civky je dvojta....zda vrch u konekturu nebo jak at to nemusim zkouset pokus

Omyl....

2014-09-09 14:12:44

100% si jistej nejsem , ale myslím že je to zapojené křížem.

Palí to tak že jedna svíce pálí do směsy a druhá do výfuku.

Prostě to tam nafrkej a když to bude kuckat atk to přehážeš :) No stres

Hlavně to nezkoušej jen tak na kostru bez svíček , to bys ten modul mohl znovu odpálit !

2014-09-09 14:40:41

breathlless: tak uvidime....ja to auto uz dostal totiz nepojizdne....jde hrozne blbe nastratovat za studena a potom sotva za tepla a vzdy to prave bylo takovy ze to melo tendenci startovat a najednou jako kopanec proti....proto jsem znova nastavil rozvody a porad stejny....myslim ze kdyz neco nejde nastartovat tak preci jen starter normalne ma tocit dokud baterka vydrzi a ne kopat proti

2014-09-23 19:18:28

Zdravim. Takovy velky problem. Z nejakyho duvodu mi nejde skoro zadna jiskra na 1 a 2 komoru,ale na 3 a 4 uplne normalne. Takze chyta jen na 2. Po vymnene zapalovaciho modulu a kabelu zadna zmnena. Kabely jsou zapojeny podle staryho modulu


Odpovědět