Fórum - Téma


Zajímavé počtení o 1.7 cdti 92kW, 2010, 150tkm...


Fórum Technický koutek Zajímavé počtení o 1.7 cdti 92kW, 2010, 150tkm...




2015-11-16 10:46:02

Buď je to Z17DTR nebo A17DTR...

http://forum.autobazar.eu...-vasom-motore-t67001.html

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-16 15:47:21

colommbo: Je úplně jedno co to je. Od dob zavedení EGR ventilu u diesela to vypadá ve všech sáních stejně...... Mě nevyjímaje, na 1.9 CDTi 88kW jsem to čistil letos na jaře. Prostě mi nedalo se nepodívat do potrubí za klapku a vyústění EGR ventilu...... No mazec..... Z díry o průměru cca 60 mm byla dírka tak na strčení palce.... Tedy cca poloviční.

2015-11-16 16:40:59

kopejda: To bych nečekal je to divné.V auto tipu vždy rozeberou po 100 tis auto a motor je čistej netknutej.Podle mě to dělá nekvalitní palivo.Nendávno rozebírali opla zafiru po 200tis..a motor pěkně čistej.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-16 18:43:08

cyril: A ukázali vnitřek příruby sání (ten hliníkovej kus na makovici) ?? Určitě nee. Jo nenapsal jsem, že jsem měl stav 185 tisíc Km.

Koukni na to, je úplně jedno o jakou značku se jedná..... Záleží na tom, jak se s autem jezdí, tedy nejlépe v pásmu otáček, kdy je EGR už uzavřený.... Tedy v otáčkách nad 2000 a nejlépe na dálnici......

https://www.google.cz/sea...ld+carbon+cleaning+diesel

2015-11-16 18:52:57

Nejlepší sou ty bláboli o naftě , taková konina. Ten humus tam vzniká mísením sází a olejových výparu , s nafou to nemá co dělat.

2015-11-16 21:14:06

Dejme tomu že palivo to nedělá ale což takhle předlouhá výměna oleje moderní je výměna při 30 tis..km.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-16 21:33:56

cyril: Víme jak to je, každého boj, já to vypouštím jednou za rok při max 15 tis....

2015-11-16 22:01:56

kopejda: Dle mého soudu to bude od každého trošku, ale největší kurvítko asi ten EGR ventil. Zaplaťpááánbu, že jej na motoru nemám... A jestli má Michal skutečně pravdu a ventil při otáčkách 2000 a výš zůstává zavřený, tož si za to mohou, bohužel, i sami podtáčeči/kvazispořílci...

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-17 01:04:14

http://www.sportmotor.cz/dekarbonizace.html

2015-11-25 22:19:39

ahoj vsem,mam 2,5 td,motor slape krasne ale napada me kam bych se do nej mohl podivat abych videl jak je zevnitr ¨ čistý¨.U benzinu stacilo jit pres nasavani ke krokaci,ale tenhle motor fakrt moc neznam tak me to zajima:) Diky za tip:)

2016-01-04 14:28:25

Nudite se?

Kupte si auto v nafte.

2016-01-04 15:24:54

beawer: Jsou lidi, kteří se na naftu dokážou dokonce i těšit, Jene...

http://www.club-opel.com/...lect=112327#message112327

Každému přeju, ať dobře koupí a motor drží, ale za mě osobně naftu opravdu nikdy, čtyřicet let jezdím benzínovými auty a nebudu si už kazit radost...

2016-01-04 16:39:01

Nechci bejt rejpavej ale za mě jedině nafta.Proč benzin nechápu je nudnej nebezpečnej,výbušnej nic pozitivního na něm nevidím.Pravda od 6 válců nahoru má krásný zvuk.

2016-01-04 17:21:10

cyril: Já ti nevim, ale za poslední cca dva roky zpátky, co si pamatuju, tak jsem viděl hořet jen auta s naftovým motorem... . Čím to? Protože benzin smrdí tolik, že i při malinkatém úniku to člověk cítí a pokud není blb, tak zastaví a zkoumá. Nafta je trochu cítit až když už bývá celý motor tak poblitej, že stačí málo a je v plamenech. Viz teď nedávno u nás u vjezdu do podniku... .

Další důvody vznícení jsou také u naftových plechovek na snadě, kde stačí závada na výfuku ve spojení s čištěním DPF a je vymalováno....

A kdyby byl benzín nudnej, což samozřejmě není, tak proč se nezávodí s naftovýma motorama?

i když je fakt...byla by nuda jezdit s něčím, co se nesere už na 150tkm

2016-01-07 09:46:26

Nafta pro práci benzín pro zábavu. Naftová auta svým vývoje ztratila své velké kouzlo a to možnost jízdy v podstatě na cokoliv mastného

 mirpie
Mira
2016-03-23 10:41:25

vývojem je to v současnosti obráceně. Benzinové motory se zmenšují (skvělý downsizing) a výkon se dohání míchačkou, nebo dvěma micháčkami, pro rychlejší karbonizaci jsou to přímovstřiky a třeba u motorů TSI od koncernu VW je na některých motorech intercooler typu voda/vzduch a aby to bylo ještě zajímavější, tak je umístěný v přírubě sacího (u turbomotoru je vhodnější použít slovo plnícího) potrubí přímo před sacími kanály. Takže až to někdy rupne, tak bude voda valit rovnou do válců.

A do Octavie brzy dorazí tříválec 1.0 TSI. Nemá někdo zájem?

 mirpie
Mira
2016-06-29 14:41:27

..tak už dorazil. Nechci oplí fórum plenit konkurencí, ale kdyby někdo chtěl nové, dobře vybavené auto s tříválcem za 835tis Kč, má možnost...


Odpovědět