Fórum - Téma


Zafira B 1.9 cdti - ložisko spojky?


Fórum Zafira B Zafira B 1.9 cdti - ložisko spojky?

Informace o modelu: Opel Zafira B



2012-05-27 09:23:22

Zdravim všechny,muj problem je:z ničeho nic mi jde z motoru nějaky klapáni-vybrování,po chvilce bádáni jsme zjistily že jede o spojitost se spojkou.Auto řadí i táhne(spojka neprokluzuje) normálněAle když je auto nastartované a na neutrál tak je slyšet to chrastění-vybrování,když pedál spojky sešlápnu (stačí lehce) tak se zvuk uklidní a až uplně ztichne.po opětovném puštěni pedálu se stále vše opakujeMyslím že je to spoj.ložisko-nevím,jsem laik.kdyby bylo musí se měnit celá spojka?jaká je cena opravy???Všem dííík

2012-05-27 11:57:39

Tak, jak to píšeš, to vypadá skutečně na ložisko spojky. Je-li možnost, chtělo by to rozdělat a pak zjistit, v jaké stavu je lamela a přítlačný kotouč a podle toho vyměnit, co bude potřeba. Obráceně - pokud se mění lamela, dává se i nové ložisko a přítlačák (prodává se to i společně v opravné sadě) a také záleží na tom, jak dlouho si chceš ještě auto nechat a jezdit s ním... Nevím, jaké jsou tvoje možnosti, ale já bych dal nové rovnou všecko, když už to bude jednou rozdělané...

http://autokelly.cz/#|Y33...Oyphn57ugwtPj2qa2J6jJt6Zg= Určitě bude možné sehnat i levnější, tohle jen tak pro hrubou orientaci...

2015-02-07 22:25:39

colommbo: Ahoj Jiri. Zdravim z Ostrovu. Ceka me vymena spojky, cele komplet, jak pises ve sve odpovedi, a jelikož si chci auto nechat tak vymenim vse. Dotaz k praci: jeden UK technik mi vse vymeni jen když koupi original dily,sazi na jistotu, druhy Pakistanec, ale sikovny nemá problém s neoriginalem a za praci chce stejne. Rozdil v cene je cca 200 liber, ten první chce 750 celkem i s praci, druhy 550. Dily se tu daji sehnat original okolo 500 a samozrejme i za 200.PROSIM,jen tvůj názor, je dnes takovy rozdil v kvalite dilu, pripadne doporuceni neoriginalu, jaka znacka se ti třeba

osvědčila v porovnani cena,kvalita...?, byt ja asi sklopim usi a koupim a zaplatim to drazsi reseni, pro klid duse.....Dekuji za radu.

2015-02-08 10:22:05

burslem72: Zdravím za Kanál! Začnu trochu folosoficky - co je to originál...? Skutečností je, že výrobci automobilů si s výjimkou plechových (karosářských) dílů sami vyrábějí opravdu minimum, na naprostou většinu ostatních dílů mají externí výrobce a dodavatele. A tedy i náhradní díly, které si člověk v další době pořizuje, budou označeny kupř. GM-Opel či Vauxhall, ale skutečný výrobce bude nastopro jiný podle jakého kterého druhu zboží (hydraulika, mechanika, elektro...) V případě spojkového setu (samosebou doporučuju komplet, tedy lamelu, přítlačný talíř i vysouvací mechanismus s ložiskem) není dle mého soudu vůbec rozhodující, použije-li mekánik sadu označenou GM-Opel anebo kupř. LUK, SACHS, VALEO... Notabene při označení GM-Opel nemusí být skutečný výrobce patrný, zato v druhých případech bude jistý. Toť má rada, včetně uvedených výrobců.

P.S. Před rokem jsem měnil snímač otáček klikové hřídele. Abych měl opravdu jistotu, objednával jsem v servisu díl přímo podle VIN auta a na můj dotaz, jaký výrobce dílu bude, mi vedoucí servisu odpověděl, že to dopředu neví, bude záležet na tom, co z evropského (tedy "kontinentálního") centrálního skladu v Maďarsku pošlou. Přišla krabice označená GM a uvnitř čidlo Bosch. Zcela totožné s tím, které nabízejí prodejci aftermarketových dílů, jen u Oplu jsem zaplatil cenu téměř dvojnásobnou. A co se spojky týče, shodou okolností na podzim mi kamoš-mekánik spojku měnil a vybrali jsme set LUK.

2015-02-08 11:21:55

Dekuji za vycerpavajici odpoved a radu.


Odpovědět