Fórum - Téma


Zadřený motor na klikovce


Fórum Insignia Zadřený motor na klikovce

Informace o modelu: Opel Insignia

Diskuze o vozidlu

2009 Insignia 2.0 VIN: WOLGM67H791043306

89 diskuzí

Výkon motoru 81 kW (110 PS) při 4000 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 956 ccm (119 cui).


1  2  3  4  5

2015-11-19 08:51:35

pajavm: takže jsem se s tim proplachem trefil.Jak se k tomu mechanik postavil?

2015-11-19 09:27:00

kopejda: Je tam, viď. foto

2015-11-19 09:44:48

Podozrivé.... bol som u susedov v Austria a pozeral som aj doma v SK, ale tak lacný olej nikto nevyrába ako je detox. Tá cena detoxu sa rovná cene minerálneho oleja a to je podozrivé. A ak by to vyrábali poliaci tak by som sa ani nečudoval. To potom tie údaje o viskozite a tak, nájdete iba na vignete. Kolega tu vravel, že ako výrobca je na obale uvedené: vyrobené v EÚ. Takých výrobkov je v SK plno a všetky sú vyrobené v Poľsku. Slováci prestali kupovať Poľské výrobky kvôli ich nekvalite a tak poliaci zmenili označenie. Nie! Detoxu ja neverím.

2015-11-19 09:47:04

stifko: Netrefil. Motor se nemůže zadřít při použití "obyčejného" (mimochodem, co je to obyčejný...?) oleje ani na propláchnutí ani při normálním provozu, to by musel mekánik použít nějakou starou M6A nebo být prostě absolutně a zcela nevhodný... Prostě nemůže, olejem jako takovým to není.

2015-11-19 10:10:57

pánové,to nikdo z vás nebo nikdo z lidí kterým se to zadřelo nezveřejnil rozborku motoru čím to bylo?Nebo jestli sledujete zahraniční fóra,tam toho musí být

2015-11-19 10:53:04

colommbo: Ucpe sa sitko vo vani a jeto. Po preplachu motora by som dal dole vaňu, alebo tam strčil kameru a pozrel sitko. Ako som písal, ja som chcel kúpiť taký voz z ucpaným sitkom, keď v servise dali dole vaňu - všetko bolo obrúsené, všade piliny. Jo Sitko to je prevít, ale bez neho sa nedá jazdiť. Ja v lete určite počas výmeny dám dole vaňu, ak si dovtedy nekúpim kameru na dráte, potom budem môcť robiť aj gastropiu žalúdka.

2015-11-19 13:36:03

jean: Je-li v motoru používán odpovídající olej a hlavně je-li měněn v rozumných (tedy povětšinou ne výrobcem stanovených) intervalech, není žádný proplach motoru při výměně olejové náplně nutný a taky se neucpe žádné sítko...

2015-11-19 13:52:49

Proplachu motoru ja teda moc neverim, uz z duvodu toho, ze se muze uvolnit vetsi cast nejakeho svinstva a nez se rozpusti, tak neco ucpe a uprimne, takhle bych necistil ani motor od sekacky na travu. Navic, pri takovehle akci, by se nemelo s autem dlouho jezdit, vlastne vubec jezdit a co nejdrive olej vymenit za jiz normalni napln a zkratit interval dalsi vymeny. A jak bylo psano, pri pouzivani kvalitnich oleju a vcasnych vymenach se vyplach motoru nemusi delat defakto vubec. Jenze...dnesni LL normy, predrazene servisy... Kazdemu je lito tech penez a prejizdi uz i tak dlouhou hranici 30tkm. Pak si to auto koupi jinej, chce mu doprat, da na pofiderni radu vyplachu a motor se zadrbe. Kdyby se aspon menily filtry na polovine LL vymen.. .

2015-11-19 14:09:41

colommbo: Zhoda.

Ak preplach, tak potom dole vaňa.

Inak dole vaňa iba pri zmene oleja.

Nič nemeniť, nič nepreplachovať a potom sa stačí len voziť.

Ale tú kameru si kúpim a pozriem sa na sitko......


Odpovědět

1  2  3  4  5