Fórum - Téma


Zadřený motor na klikovce


Fórum Insignia Zadřený motor na klikovce

Informace o modelu: Opel Insignia

Diskuze o vozidlu

2009 Insignia 2.0 VIN: WOLGM67H791043306

89 diskuzí

Výkon motoru 81 kW (110 PS) při 4000 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 956 ccm (119 cui).


1  2  3  4  5

2015-11-12 10:20:51

Dobrý den, sháním typ motoru A20DTH 81kw a VIN: WOLGM67H791043306. Je to do insignie z roku 2009. Odešel mi motor po uvaření vody v chladiči, je zadřený na klikovce.

Nevím co s tím a hlavně jestli to má vůbec cenu opravovat. Auto má najeto 309 tis. za poslední rok jsem do auta investoval cca.100 tis. Vyměnil jsem dvouhmotu s celou spojkou, rozvody, kladky u motoru , tlumice i s osazením, různá čidla, hadici u turba, také na vodu, zámek u kufru, klíček, filtry atd.. Po 300 tis. jako když lusknu prstem, odešel chladič, voda se uvažila, ale ne vytekla a asi po 2000 km jsem jel přimo ze sevisu a po výměně oleje a po 100km mi odešel motor.Je tu možnost vůbec sehnat nějaky motor za rozumnou cenu? Má to vůbec cenu opravovat?

2015-11-12 10:28:37

Tak to potěší,komplet motor počítej tak 40-50tis.Udělal bych rozborku co je v haji.Se zadřeným motorem má hodnotu tak 120-130tis

 Jean
Jean Pois
2015-11-12 11:51:09

pajavm: EUR 2,250.00

http://www.ebay.com/itm/M...:mvwAAOSw14xWHrSd&vxp=mtr

2015-11-12 12:30:54

To je, jen co jsem stihl na fórech zaznamenat, za posledního cca půl roku už nejmíň čtvrtá naftová Insignie zadřená na klice...

2015-11-12 12:33:29

čím se tomu dá předejít? Proč se Ti Pajavm to zadřelo?

2015-11-12 12:34:51

http://auto.bazos.cz/inze...ignia-20cdti-A20DTHJC.php

tady taky nějaky je,

2015-11-12 12:39:03

je blbost aby se zadřel motor kvůli tomu že Ti vřela voda,a už vůbec ne aby vyvřela kvůli rozbitému chladiči,jak se ti rozbije chladič,jedině tak,že praskne a teče,celý se neucpe,leda že by jsi měl ve vodě olej,hodně oleje.100km po výměně oleje v servisu, bych ani neváhal a rovnou bych to vezl tam.Mohl být vadný filtr oleje,nebo jestli dělali proplach motoru tak se zarvalo sítko.Tak nebo tak bych to hrnul na servis . . .proto to tam dáváš

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-12 12:44:16

colommbo: Protože dvoulitr je již výroba v režii Oplu, kdežto původní typ, 1.9 je motor kupovaný od Fiatu........ Je to něco podobného jako dřív kupované Isuzu a pak výroba toho samého ve vlastní režii.........

Další věcí je lidská vlastnost a to plně využít "potenciál" LL olejů a přejíždět i tak vysoký nájezd 30 tis km na výměnu..... Není nic zvláštního měnit při třeba 45 tisících km a podobně. Tak se tedy nedivme, že se začnou rojit zadřeniny z Insígnií v mnohem větší míře. Viděl jsi někde zadřený starý 1.9 CDTi ? Já jen u 110 kW na jednom prasklou kliku, ale ten motor měl své za sebou, najeto přes 4K......

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-12 12:48:22

stifko: Voda v chladiči vřela právě kvůli tomu, že odváděla z motoru více tepla něž je zdrávo. Proto je klidně možné, že popsaná situace je zcela obráceně. Tedy došlo k výpadku mazání tím se začal motor značně zahřívat až nakonec mohl prasknout chladič tlakem odpařené vody z motoru.......

2015-11-12 12:48:32

Tak to ja budu dávat LL pořád dál,ale raději po 20tis výměna

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-12 12:50:56

stifko: Já měním origo Dexos2 jednou za rok nebo na MAX 15 tisíc km. Dvacet je už moc.... Možná, že to zkrátím na 10 tisíc km. Pětilitrovka oleje stojí do 600,- Tak není co řešit......

2015-11-12 12:52:43

kopejda: Ano, všechno dvoulitry a všechny problém s mazáním... Tipuju, že ani jeden z nich nebyl pořizován jako nový (podle určitých poznatků pár z nich původem z Itálie.) A tebou zmiňovaný vliv lidského faktoru netřeba ani komentovat...

2015-11-12 12:53:49

kopejda: to by odpovídalo ;).Teď otáka kdo/co je viník.Měl jste někdo sundanou vanu po 150/300tkm?

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-12 12:57:47

colommbo: Zcela určitě ne jako nový, já tipuju většinu aut z leasingů a ukončených pronájmů atd. Obvykle to bývá na 5 let. A zrovna teď jede vlna odkupů a odprodejů i můj TSI za měsíc vyletí z hnízda a přistane nová Fabia. O tyhle referenťáky je mela, jsou za hubičku ale zhuntovaný jako prase a proto se budou zadírat další a dlaší..........

2015-11-12 12:59:20

stifko: To neděláš dobře, Jaromíre... Pokud už tedy LL olej, tak interval výměny normální = 15tis.km MAX a u naftového motoru obzvlášť...

2015-11-12 13:05:29

do teď se tam dával olej LL na 30tkm a za týden se tam bude dávat zase.Nebo je lepší přejít na 5W30 bez LL nebo 5W40?

Já to auto budu teprve kupovat abych uvedl vše na správnou míru,ale bylo v "rodině".Takže historii znám.Jezdilo dálky,800km tam a 800 zpět jednou týdně po dálnici.A než si ho vezmu tak mi nechá ještě udělat olej a ložisko zadní v kole.Celou dobu tam leje LL

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-12 13:19:44

stifko: Jestli olej motor nespotřebovává, tak u něj zůstaň a jen zkrať výměnu na 15 tis. km.......

2015-11-12 13:23:08

stifko: to kdybych věděl, měnil jsem oleje i filtry i palivové při každé výměně o to auto jsem se opravdu staral nadstandartně, vše jsem měnil, ale jakmile to začalo dělat divné zvuky, okamžitě jsem jel s tím do servisu a tam mě řekli, že to bude nejspíš něco s kladkama u motoru, vyměnili mi kladky a olej a po 100 km, když jsem je z toho servisu mi to úplně kleklo. dal jsem to do nejbližšího servisu a tam mi pán řekl, že mám zadřenou klikovku a že ten Opel není co bejvával. At si rozmyslím co stím, opravovat motor u tohoto auta nemá smysl oprava prý vydrží půl roku a je to pak špatné a zase se tam něco pokazí. Musím někde najít motor,nebo to auto prodat. Je to hrůza kord když vím, že jsem u toho vyměnil spoustu věcí.

2015-11-12 13:26:23

jezdil jsem do teď už přes 20 aut a z toho 15 koncernových,jak nafta tak benzin.O nich vím v podstatě vše,dělám mechanika v Autosalonu Škoda ,ale co se týče Opelu tak jsem úplně lama . . .

2015-11-12 13:26:24

stifko: Možná to za tu cenu prodám

jean: to není špatné

stifko: aha to me nenapadlo, děkuji!

snedovicak: Děkuji moc, zkusím to....


Odpovědět

1  2  3  4  5