Fórum - Téma


Za tepla cuká


Fórum Corsa B Za tepla cuká

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1995 Corsa B 1.2

6 fotek  |  2 servisních knížek  |  25 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 33 kW (45 PS) při 5000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 199 ccm (73 cui), C12NZ.

Koupil jsem to pro ženu do města. Tak to dávám dokupy. To mě baví. Nacpat to do servisu umí každý.



2015-01-02 19:09:33

Zdarec Všem. Tak už vážně neví co s tím. Dokud je motor studený tak jede normálně,ale když se zahřeje a více přidám plyn,tak začne škubat. Je to jako by vynechával válec, když uberu tak se vzpamatuje a na menší plyn pomalu zrychlí,ale když je pod plynem tak mu trvá než to naskočí a pak jako by zapnuly všechny válce. Je to cítit i na té akceleraci. Už sem vyměnil svíčky, hlavu i palec rozdělovače, včera jsem dělal test čerpadla a dalo mi za 30s. přes 1l benzínu. (doufám že to není moc,v JNT píše za minutu asi 1,4l). Dal jsem nové těsnění pod kryt vstřikovacího tělesa. Proměřil jsem i zapalovací kabely-v normě tak už asi jedině že by byla cívka nějaká chycená. Nemá tady někdo zkušenost se stejným problémem??? Josef

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-01-02 19:42:36

crazyjose: EGR ventil...... http://www.club-opel.com/...ntrolka-diagnostiky-80219

2015-01-02 22:22:55

Ahoj, moje Corsička se chovala v létě podobně, a nakonec to způsoboval krokový motor volnoběhu.

Venca49  
Václav
2015-01-02 23:12:15

crazyjose: Pokud máš motor X12SZ,tak vyčisti EGR ventil,jak psal kolega Kopejda.Je mi divné,že píšeš o rozdělovači,ten byl u motoru C12NZ.Nevím,jestli není auto z dovozu,pak by to byla zajímavá kombinace.Jestli máš pod cívkou,nebo u ní,modul zapalování,je podobný tomu na obrázku,tak tyto také zlobily.Pozor na počet pinů.

2015-01-03 11:23:34

Podobne se mi chovala 1,4ka a bylo to cidlem teploty pro RJ.

2015-01-03 21:41:14

venca49: Zdarec. Tak Venco máš pravdu,je to motor C12NZ a pod cívkou je ten modul zapalování. Než bych ho měnil tak by to asi chtělo vyčistit ten EGR ventil,ale asi budu za blba, já nevím kde ho hledat. Prošel jsem celý motor a hledal podle vyobrazení v JNT,ale nenašel. Můžeš mi prosím napsat jak se k němu dostanu????? Díky Josef

Venca49  
Václav
2015-01-03 23:12:13

crazyjose: EGR ventil je vzadu za motorem na sacím potrubí.Myslím si,že u tvého motoru ještě není.

Zkontroluj těsnost a průchodnost hadičky a otvoru(trubičky) na sání,zda není ucpané.Je tam malá dírka,ta se zakarbonuje.Hadička vede k snímači tlaku nasávaného vzduchu(je na obrázku)Ten by také mohl být vadný,ale je to vyjímka.Je na kolmé stěně za motorem.

2015-01-04 16:07:17

crazyjose: Václav si to myslí správně, C12NZ žádný EGR ventil nemá...

2015-02-08 16:24:22

ahoj, mal som podobný problém a nevedel som si rady, nakoniec to bol snímač škrtiacej klapky. 20eur a bolo po probléme.


Odpovědět