Fórum - Téma


Z22YH spotreba


Fórum Signum Z22YH spotreba

Informace o modelu: Opel Signum


1  2

2014-12-12 10:37:56

Ahoj, tak mam novy poznatek, natankoval jsem shell v power racing a po ujeti asi 80km mam ted pri volnobehu uz spotrebu 0,8/hod..

Kazdopadne se chystam na diagnostiku, ale zatim nevychazi cas

Martin

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-12 14:48:08

meszik: Špatná kvalita paliva se může takto projevit......

2014-12-12 15:00:19

meszik: Netuším, zda ten přímovstřik nemá předepsané N98 palivo, spíš asi nee, a jezdit na vysokooktanový benzín mi přijde ne moc produktivní. Spíš bych na tvém místě pouvažoval o "samoaditivaci" benzínu kupř. VIF-em nebo Miller's-em - není to nezbytnost, ale činí tak poměrně dost lidí (jimž na motoru trochu záleží), reference jsou dobré a tvoje vysokotlaké čerpadlo se na tebe zlobit taky nebude...

2014-12-12 17:39:19

Zkus jeste vervu od benziny. Ta ma tusim 100 oktanu. Uvidis co to udela....

2014-12-13 12:33:40

Ono to vlastne asi kontraproduktivni je, pouzivat vysokooktanovy benzin v tomhle motoru...:-/ Ale treba to byla jen shoda okolnosti, protoze v aute byla skoro plna nadrz (natankovana uz pred nejakym casem)a auto pak nejakou dobu stalo,tak mohl i "degradovat" a ted s tim shellem se to promisilo(shell jsem dotankoval kdyz byla uz rezerva)...

A ted zpet k diagnostice, mel jsem moznost zkusit jen hracku s androidem - aplikaci Torque, a vsiml jsem si, ze mi precte nejake hodnoty..

Tady je priklad, pri volnobehu:

Dlouhodoby smesovaci pomer - Bank1 (-3.12%)

O2 Sensor1 wide-range Voltage (1.52)

O2 Volts Bank 1 senzor 2 (0.07V)

Objemova ucinnost (49%)

Poloha skrtici klapky (1.57%)

Pomer vzduchu a paliva (14.79 : 1)

Posun casu (29.5stupne)

Smesovaci pomer Bank 1 kratkodobe (11.72%)

Smesovaci pomer bank1 senzor 2 (-100%)

Tlak paliva (735.34psi)

Tlak v sacim potrubi (3.34psi)

Vaha vzduchu (1.93g/s)

Zatizeni motoru (10.2%)

Cidlo kysliku 1, pomer rovnovahy (1.01)

Ale jak s tim pracovat...to jeste budu muset hodne nastudovat:)

2014-12-14 23:32:03

ondra01: uz jsem i premyslel nad tim, zda by se dala realizovat prestavba motoru prave za z22se, ale nevim, co vsechno by se muselo menit..Abych ho mohl ve finale upravit na LPG..tady jsem si toho malo precetl a ted zjistuju, ze ten z22yh jen tak na LPG nepredelam:-/...Nebo ho prodat a koupit s jinou motorizaci..:-/

Martin

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-15 07:31:29

meszik: Ta poslední varianta je nejjednodušší....... Předělání na Z22SE obnáší výměnu hlavy motoru se sací částí (sací svody se vstřikovači) to vše minimálně, pak bude potřeba předělat vedení benzínu v motorové části, nejspíš i kabeláž se řídící jednotkou (motorová část), netuším, jestli pasují svody výfuku (katalyzátor) atd.....

2014-12-18 22:30:14

Ahoj, diky za odpoved. A kdybych uvazoval, ze si ponecham auto i motor nebudu prestavovat..Vetsinu cest jezdim po dalnici, takze mi chybi 6. rychlostni stupen(predpokladam,ze potom by se spotreba trochu snizila) - Jak by to tedy bylo, kdybych chtel vymenit prevodovku za 6kvalt (ktery se vlastne do signumu s timhle motorem daval).

Diky za odpovedi

Martin

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-19 07:30:33

meszik: Dával ale až od faceliftu (od 7/2005) - nejdřív se zkus podívat po převodovce M32WR s poměrem 3,83, k převodovce budeš muset mít celý domeček s řadící pákou (kulisa na 6ti q) i s vládacími lanovody (jiná délka a uchycení k převodovce).

Poloosy pro Z22YH - obě varianty převodovek, počítám, že ty s větším průměrem budou pro 6qalt.....

http://www.partsbase.org/...-z22yh-lch-petrol-engine/

Krátká pravá "kardanka" po motoru je pro všechny modely stejná.

Náboje předních kol, vnitřní díra ložiska odpovídá průměru poloosy, celkem jsou 4 ale nevím který je pro kterou poloosu......

http://www.partsbase.org/...3-2008-11--7-5-front-hub/

2015-03-13 19:42:02

Ahoj, tak dnes jsem konecne delal dignostiku a hned chyby na obou lambda sondach:( dale kompresni tlaky, jake jsou spravne hodnoty? Mne vysly 12 na a 12,5 a 9 a 6:(((((((

2015-03-13 19:53:53

meszik: 12 na a 12,5 a 9 a 6 - měřili jste to dobře...? Kupř. taková naftová dvadvojka v Omeze by měla mít 25-28 barů...

2015-03-13 20:13:28

colommbo: To je dobra otazka, zda se mi, ze ne uplne..Merili to takovym merakem (ne sroubovacim, ale jen tlakem ruky pridrzet manomentr a tocit motor). Benzin.....

2015-03-13 20:20:24

meszik: Jo, beru to, zpátky na strom, v tomto vlákně už podruhé, omlouvám se... Benzínový motor 12-15 barů, rozdíl mezi jednotlivými válci max. 1bar.


Odpovědět

1  2