Fórum - Téma


Z13DT nestartuje


Fórum Corsa C Z13DT nestartuje

Informace o modelu: Opel Corsa C



2016-10-10 21:52:03

Zdravim, nerad zakladam nove tema, ale tento problem z motorom Z13DT som tu nenasiel.

odislo tesnenie pod hlavou. rozobral som motor - vacky, hlava, rozvody. hlava zarovnaná, nove tesnenie, nove rozvody. vsetko poskladane podla knihy a pri montáži poutite original aretacne pripravky. prva skuska motora a nic. motor toci, akoby mal snahu naskocit ale nic. presvietena kablovacka ci nebol zalomeny kabel, ale nic. momentalne som v koncoch, poradi niekto? vdaka

Více na: http://www.club-opel.com/...a/nestartuje-96685?kols=2

2016-10-11 07:54:51

a do jakého vlákna bys rád odpovědi?

2016-10-11 11:03:20

Do tohto, v tom druhom nebola zadna reakce. Vdaka

2016-10-11 11:28:00

a nejsi chorý ? Kolik témat hodláš vytvořit ? Tím že jich bude víc , víc odpovědí nezískáš. Nejsme vševědi co mají křišťálovou kouli. To že ti nikdo neodpověděl , nejspíš bude tím že neví odpověd. Když nemáme auto pod rukamam , těžko se radí a bez řádné diagnostiky , což je operace pro velmi zkušené mechaniky , je to skoro nemožné.

2016-10-11 12:06:29

petr2774: Chlapci mají pravdu. Jinak osobně jako zarytý benzíňák bych šel jako první po přívodu paliva, jestli místo nafty nejde do válců jen vzduch...

2016-10-11 12:45:15

imo , nastavení vstřikování , předvstřik. Bez diagnostiky ani prd ! Vyrobit krátký okruh paliva ( petka s naftou s přepadem zpět do petky )

2016-10-12 20:44:25

breathlless: Diky za rady, mozna pomuze toto.

tlaky ve valcich 1.-14; 2.-15; 3.-16; 4.-18. mne se zdaji dost nizke.

chyby z diagnostiky OP-COM: P0505, P1895, P0115, P1170. jinak vsechno ukazovalo ze je v norme.

predvstrek - tak to nevim jak nastavit, cerpadlo je primo na vacce na strane vyfuku a vstreky ridi jednotka. z cerpadlem jsem vubec nehybal

2016-10-12 21:00:52

petr2774: Jestli jsou kompresní tlaky nízké, nevím, netuším, jaké má tenhle motor přesně mít (nafty mívají běžně kolem dvaceti i víc), ale hlavně - rozdíly jsou velké (až 4 bary) a to není dobře. Správné (a ve všech válcích až na maličké odchylky stejné) jsou pro správnou funkci naftového motoru naprostým základem...

2016-10-12 21:05:00

colommbo: diky colommbo, presne to si myslim i ja. tym prehratim to jednoduse odnesl cely motor. a taky jsem zistil ze moc nevydrzi. jenom okolo 250000 km. a tento uz ma pred poruchou nabehanych 204000

2016-10-12 21:22:49

petr2774: O přehřátí (přesněji asi uvaření) motoru ses tu dosud nezmiňoval... Tyhle motůrky mají, bohužel, jednu špatnou vlastnost - už z principu malého objemu a naftového přeplňování pracují prakticky stále na svém maximu, nemají čas si pořádně "odpočinout" a proto ani jejich kilometrová výdrž nebude žádný zázrak, možná od nova, kdyby si člověk auta opravdu velmi hleděl... Osobně je považuju za jakýsi pre-downsizing velmi hrubého zrna a dost dobře nechápu, proč se vůbec vyráběly/montovaly. Možná v duchu hesla "záruku to vydrží a pak se děj vůle Páně..." Kdysi před lety jsem se s kamarádem vezl v áčkové Agile s tímto motorem, jelo to jak kuna, ale bylo to nové (předváděčka, kamarád pracoval v oplím dealerství)... Takže do určitého nájezdu fungují a pak...

Pokud byly kompresní tlaky měřeny správně a hodnoty skutečně odpovídají, opravdu to není moc dobré...


Odpovědět