Fórum - Téma


Y26SE zápach pálící se gumy po jízdě


Fórum Omega B Y26SE zápach pálící se gumy po jízdě

Informace o modelu: Opel Omega B



2010-12-13 09:06:53

Mám dotaz. U omegy 2,6 při zastavení po jízdě je cítit pálící se guma .Toto cítim ze spodu vozu v oblasti dveří u řidiče, při kontrole výfuku nic neni vidět . Může to být el. instalace .

2011-06-26 13:33:57

Ahoj,

vyresilo se to nejak..? Mozna mam neco podobneho. Diky

2011-06-28 14:56:23

Hele a nemohlo by to být tim brutálním výkonem, že celou dobu pálíš gumy?

2011-06-29 17:52:15

Ahoj me se toto take stavalo, je to prokluzujici spojka.nebo v oblasti motoru je kabel ci plast ktery se skvari a jak jede sahara tak ten smradek zene do oblasti pod auto atd....s tim vykonem take souhlasim,kdyz jsem omu hnal 2.6V6 pri 210 000km tak spojka jaksi taky horela....potom to zacalo byt horsi a horsi ze uz jsem skoro nemohl jet.vymena cele spojky vyresila problem.

2011-07-18 22:51:29

A nebo debilni netesnici plastovy vika ventilu, kdy potom olej steka na vsechno mozny. Klasika

2013-07-28 16:25:17

Čirou náhodou jsem to tady objevil a tož vejfuk má naprostou pravdu - až budete někdo zase po jízdě s Omegou V6 cítit spálenou gumu, nepropadejte panice, je to "jen" nemoc a bolest těchto motorů - pod ventilovými víky prolíná či protéká motorový olej na výfukové svody, na nichž se pálí a olejem budou taky zatopené zapalovací svíčky. Na vině je buď těsnění, jež už pozbylo své funkce, anebo samotná víka, která se časem a teplem zkroutila. U Vectry 2.5 V6 jsou víka hliníková a mají mnohem lepší těsnění, u Omeg jsou víka plastová a je možné je nahradit víky z Vectry, ale POUZE v případě motorů 2.5 a 3.0 - u motorů 2.6 a 3.2 lze použít jen plastová víka, jež jsou jiného provedení z důvodu použití jiných zapalovacích modulů a není to moc levná záležitost - cena nových origo se pohybuje kolem 4.300 až 4.500 za jedno (o druhovýrobě nevím), cena je včetně těsnění, v dohledné době mě to čeká...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-07-28 21:30:10

colommbo: JJ a když se otevře kapota po delší jízdě, je krásně vidět stoupající čmoudík od svodů většinou na obou stranách motoru.


Odpovědět