Fórum - Téma


X20SE nebo X20XEV ?


Fórum Omega B X20SE nebo X20XEV ?

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2012-05-31 09:39:59

Počítáš do spotřeby i pokuty za rychlou jízdu.Jezdím tento týden kolem prahy tak na tebe snad nenarazím.Nemám rád takové ty rychlíky co se lepí na nárazník a pak předjíždí v nepřehledném místě a mizí po okresce 150kou.jeden takvý v Českém krumlově málem rozmetal protijedoucí auto.Ten chlap toho měl plné brýle a zůstal stát u krajnice aby toho blba rozdýchal.Takovým týpkům bych dal papíry na hezky dlouho do čistírny.Trpišovský je jasný případ blba.Kluci jezděte normálně.Kupte si playstation a vyřádit se můžete doma v klidu a né na silnici.nebo jako dawetds na uzavřené cestě.

2012-05-31 09:48:09

Tak jak ty myslíš zase nejezdím. Po okrskach normálně 40 či 50 jedu. A predjizdim vždy v dobře viditelným prostředí. Zase nejsem takovej hazarder.

2012-05-31 09:49:57

Na dálnici to na ty 2 kila dám,ale jinak nejsem jako ty mladý frajirci co jedou po praze 130

2012-06-01 07:39:31

130 dáš tak na Jižní spojce nebo okruhu. Možná ještě na průmyslový, ale tam je měřenej úsek. A ještě k tomu v noci. Jinak 130 během dne bych chtěl vidět.

2012-06-01 08:13:31

Po spojce jako těch 150 jedu to v klidu. Po průmyslový jedu normálně 50-80 tam měří. V centru jedu fakt jako pomalu.

Ještě by mě zajímalo jak je to s otáčkami. Vadí tomuto xev motorů vysoký otáčky nebo ne? Já jsem někde zaslechl že tento motor se cítí nejlíp na 4 tisících otáčkách a někdo mi říkal že je to pro ten motor moc. Já jako když jedu klidně,tak držím motor na 2 tisících. To je akorát nebo málo pro ten motor?

2012-06-01 08:23:58

A kde tam uděláš 150?? Jezdím po ní denně. Jinak já občas závodím po centru s taxikářema se Oktávkama a Supama, ale to je po 4ráno. To bych chtěl vidět, jak při provozu valíš 150 kolem Schellky v levým pruhu směr Čerňák. To už je dost na hraně

Já se svim můžu jezdit i 2000RPM/min. Na 4 při 1500 mi dělá reálnou 50ku. Při 2000 jezdíš ekonomicky, ale nepodtáčej ten motor, bo to není diesel.

2012-06-01 08:36:03

Na spojce? Úplně v klidu. Směr barrandov v pohodě a pak od hostivare směr ven na černák taky. Tam kolikrát když jedu do práce jsem párkrát jel i 190. Benzín Nesmis podtacet? Naftu jo? Já myslel že naftu Nesmis podtacet. V zafire držím otáčky mezi 1700-2500 to je ok?

2012-06-01 08:42:33

Osobně bych neřekl, že se ten motor cítí nejlíp kolem čtyř tisíc otáček, Trinome, ale ono ježdění s autem a udržování otáček motoru v určitým pásmu je taky trochu pocitová věc - někomu vyhovují otáčky spíš vyšší, jinému zase nižší. Hlavně je to o točivém momentu motoru, který (u nefoukanýho benzínu) přímo souvisí s objemem motoru a počtem válců. X20SE má 178Nm při 2800ot.min a X20XEV má 185Nm posunutej až na 4000ot.min - odtud asi názor, že je mu nejlíp kolem čtyř tisíc otáček... Ale že je nejlepčí udržovat motor v pásmu otáček nejvyššího točivého momentu je názor občas přetrvávající ještě z dob starých škodověnek, na druhou stranu obecně platí, že 16V čtyřvály je lepčí točit trochu víc než 8V anebo šestivály. Každej trošku dobrej šofér, kterej o autech něco maličko ví a není k potřebám motoru (a auta) úplně hluchej, při ježdění či potom u pumpy vysleduje, jaký režim je tomu jeho motoru nejpříjemnější... Prostě jezdi tak, abys z toho TY měl dobrej pocit, dávej bacha na ostatní kolem sebe, na nikoho se na silnici nepovyšuj a radši včas uber a hlavně - dojeď vždycky v pořádku tam, kam ses vydal.

2012-06-01 08:48:15

to jo. Kolem 1800rpm se spíná tubo u osobáků.Při těchto otáčkách to je v poho. Na Masteru se rozdím po Praze na 2ku, když sem prázdnej. Jinak na spojce sem kolikrát přišel o body. A na Poděbradský sem před pár rokama přišel o profesák a řidičák

2012-06-01 08:48:29

Jo to se neboj. Blázen zase nejsem. Dík za info.

2012-06-01 08:50:41

Jinak s Omáčkou jezdí po Praze do 3000rpm, víc to nemá vůbec smysl. ale jestli máš na tolik benzinu...

2012-06-01 09:05:59

Ok..dík


Odpovědět

1  2