Fórum - Téma


X20DTL snímač polohy škrtící klapky


Fórum Vectra B X20DTL snímač polohy škrtící klapky

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1998 Vectra B 2.0

1 fotek  |  11 diskuzí

Výkon motoru 60 kW (82 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, 16-ventil, X20DTL.



2013-11-19 11:33:05

Dobry den prosim o radu,dnes sem byl na diagnostyce a shlasi mi to chibu snimač polohy škrtici klapky,kde prosim najdu ten snimač a co by to mohlo spusobovat? dekuji za všeny odpovedi

vlastta  
vlastimil
2013-11-19 12:05:59

calibra1994: by mel byt primo na skrtici klapce.jestli se nepletu je to tohle......

.....toto je vectra 16 16v

2013-11-19 12:10:16

diky moc ale u me je problem ze mam naftu 2.0 di a tam neni

vlastta  
vlastimil
2013-11-19 12:25:37

calibra1994: ja prilozil foto abys vedel jak snimac vypada.kde je na 2.0DI nevim

2013-11-19 12:29:28

vlastta: ok hned vlozim jak totam vypada je to hnane podtakem a ty sou delané

vlastta  
vlastimil
2013-11-19 12:47:53

calibra1994: ....to ti fakt nepomuzu......ale kdyz vydrzis urcite se nekdo najde kdo poradi.je tu par kluku kteri se opravdu vyznaji

2013-11-19 12:57:43

Mam takovej dojem, že ty tam žádnou nemáš.

Škrtící klapky jsou až u motoru s označením Z .

Ty máš X20DTL

Co to bylo za diagnostiku ? Byla to diagnostika přímo na Opely ? Diagnostiky na jiné značky aut často na Opelech ukazují nesmysly.

Co so jsi dala na fotky jsou sací parohy s výřivými klapkami a na vrchu v tý douře má být EGR ventil. Vpravo na konci paroží je MAP senzor.

2013-11-19 13:10:02

bre@thlless: bylo to tady v servizu napojoval to na oplackou , jeste me napadlo jestli by to nemohlo souviset s foukajicim tesnenim pod sanim ?auto jede a pri dojezdu ke križovatce se rosviti chiba motoru a kdyš ji šlapnu na treni stupen tak 80 kmh tak se rosviti zdova a vic vitocit nejde

2013-11-19 13:11:49

bre@thlless: EGR i podtlaky sou uz menene a je to porad stejne

2013-11-19 15:23:39

samozřejmě že to stim má co dělat , pak je to obecná chyba v sání...

Sání musí být těsné , tlak v něm je přesně definován dle různých zatížení motoru , od toho se nastavují výřivé klapky a EGR ventil , pokud ti to někde fučí ( hodnoty jsou mimo) MAP senzor nahlásí chybu.

Opakuji potísící , Servis kde ti vyčtou pouze paměť chyb je kničemu ! Je třeba podívat se na skutečné hodnoty čidel a dle toho usuzovat kde je zakopaný pes. Ale to musí mít servisman celkem slušné ponětí jak ten či onen motor funguje. ( tedy jeho regulace )

PS : chyba se píše takto , tys cizinec ?

2013-11-21 12:05:36

Diky za rady problem vyresen byl vadny MAP senzor


Odpovědět