Fórum - Téma


X20DTH Problémy s otáčkami motoru


Fórum Vectra B X20DTH Problémy s otáčkami motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Vectra B  |  Naše vozidla



2016-07-31 20:53:52

Zdravím, dnes mi auto chcíplo při jízdě do prudkého kopce, klesly mi otáčky a zátěží chcípl. Následně již nešlo natočit, po připojení diagnostiky (OP-com china) jsem vyčetl závady:

P0400

P1651

P1631

Doma jsem vše odvzdušnil a zkusil natočit, bohužel bez úspěchu. Poté jsem zjistil, že když nechám motor cca 5 vteřin točit a pak pustím klíček a mám sešlápnutý pedál plynu, tak motor naskočí, ale nejde více jak 1100ot.

Co by s tím mohlo být?

Děkuji za rady.

 p.s.
Pavel
2016-07-31 21:27:19

zizik: tváří se to jako že je v háji čerpadlo nicméně bojoval sem s podobným problémem a měl sem jen netěsnost v palivové soustavě

jukni nebo rovnou vyměn přepadový hadičky,pokud si dlouho neměnil filtr paliva tak novej i s těsnícíma gumičkama a možná by stálo za to juknout do nádrže jestli neni zanešen sací koš

2016-07-31 21:43:09

Popravdě toto vozidlo patří tátovi a je pravda že za 4 roky co ho má, tak na něm byly dělány jen brzdy a pravidelně měněn olej. Za ty 3 roky je najeto 88 tis. km.

Zkusím projít celé palivové vedení, zda na něco nepříjdu. Jen mi je divné, že to udělalo prostě jen tak zničeho nic, celou dobu předtím bez jakého koli problému.

Zítra začnu EGR ventilem, první chybový kod. Pak projdu celé vedení paliva, je pravda že cca 100km předtím než se to stalo tak se tankovalo.

2016-08-13 21:03:53

zizik: mel jsem podobny problem podivej se do nadrže mel jsem sitko zalepene slizem s tech posranych biosložek vycistil sem a auto jede tak jak jeste nejelo

2016-08-13 22:43:02

Celé palivové vedení překontrolované, sítko čisté, filtr také, steřelé přepadové hadičky, ale né prasklé. Problém tipuji na čerpadlo, po napíchutí vysokotlaké cívky na čerpadle do ní nejde žádnej proud. Cívka nemá odpor, jde do zkratu, vzalo to částečně elektroniku, tranzistor KO,opravitelné když seženu vysokotlakou cívku nebo vyměním čerpadlo.

2016-09-29 18:45:55

Omrkni i podtalakové vedení tady ty motory na to trpí mám jeden kousek doma . kolik to má najeto ,. Pokud to jde nastartovat tak čerpadlo bude OK ,ty steřelé hadičky výměn

2016-09-29 22:52:33

Čerpadlo bylo KO. podtlakům nic nebylo, motor bez nich musí normálně nastartovat a jít minimálně do 2 tis ot. bez problému na volnoběh. Již mnohokrát mi někde vypadla podtlaková hadička ale dalo se stím jet.

Tady to je čerpadlo, již bylo na stolici a je KO zatím neopravováno, nevím zda to má cenu, motor má skoro 400 tis. najeto.

2016-10-01 09:40:57

zizik: já čerpadlo koupil druhé auto má taky 400 t. Motor je v poho a jezdím teď za 4,5 l na 100

2017-06-01 17:42:54

Zdravím,

tak opět téměř po roce a 35 000km motor opět stávkuje.

Dle diagnostiky vstřikuje jak má, správné množství a i ve správnou dobu.

Diagnostika píše jen chyby:

P1651

P1125

Mohu poprosit o nějaké info o co se jedná?

Děkuji

2017-06-02 20:30:32

zizik: P1125 solenoid. ventil plnícího tlaku, v tuto chvíli nezajímavé, protože P1651 je chyba CAN busu. To už jsi jistě vyčetl, o co jde. Čistě teoreticky, hodně teoreticky, zkus zkouknout konektory mezi ECU a čerpadlem. To je ale tak 1% naděje.

2017-06-02 22:30:04

konektory jsem prošel dnes. Bohužel bez výsledku. Po otevření krytu elektroniky čerpadla jsem zjistik že je spálený tranzistor. Takže závada shodná jako před rokem. Nevím zda opravovat nebo zkusit sehnat jiný motor. Nebo nějak zkřížit 2 auta. Na mé krásce mi začala foukat hlava, tlakuje mi okruh vody. Voda v oleji není.

2017-06-07 11:30:12

zdravím, mám dotaz, je možné zaměnit čerpadlo 004 za 011? Nebo to nejde?

Děkuji

2017-06-07 12:26:13

Některé čerpadla změnit šli ale mám pocit že 011 zaměnit nelze.

Jinak 100% motor z astry G s "minimemKM" 230XXXKM 100% jsem měl schován pro sebe ale už žádnou s 2,0DTI nemám motor mužu odprodat.


Odpovědět