Fórum - Téma


vysoká teplota motoru


Fórum Agila vysoká teplota motoru

Informace o modelu: Opel Agila



2014-08-04 20:36:42

Ahoj,neporadí mi někdo,proč se mi náhle začal přehřívat motor? Ujedu cca 1000 m a vyleze to až na 110! Zkusila jsem dolít vodu,pustit naplno topení,ale neklesá to. Musím zastavit,nechat vypnutý motor,tak 10 min, ale když se zas rozjedu,za dvě minuty je to to samé. Už se s tím bojím jet. Dík. Alena

2014-08-04 20:44:32

alena: Za tak krátkou dobu se motor teoreticky nemůže na tak vysokou teplotu vůbec dostat - je skutečně motor (či hadice od okruhu chlazení) tak horký anebo je to jen údaj na budíku...?

2014-08-04 20:48:30

colommbo: je to na budíku,ale motor je horký,když jsem dolívala tu vodu,tak to nešlo přehlídnout,ještě mě napadla vodní pumpa,ale nevím...

2014-08-04 20:59:23

alena: Vodní pumpa může být správná myšlenka... A vodu bylo potřeba dolít proč a kolik...?

2014-08-04 21:02:45

colommbo: no,hledala jsem příčinu a napadla mě ta voda,tak jsem jukla do nádržky a moc jí tam nebylo,respektive asi žádná,takže jsem to prostě dolila,nevím kolik jí bylo...

2014-08-04 21:12:55

alena: Jedna věc taky je, proč a jak dlouho byla nádobka bez vody, nicméně vadná pumpa příčinou rychlého zahřátí motoru být opravdu může. Když jsi pustila naplno topení, šel z něho horký vzduch nebo moc nee...?

2014-08-04 21:18:34

no,teď si uvědomuju,že vlastně ani moc horkého vzduchu nešlo,určitě ne,jako obvykle..

2014-08-04 21:24:30

alena: Právě proto se ptám, to by znamenalo, že se opravdu přehřívá jen samotný motor (kde bude taky čidlo teploty pro budík), zatímco zbytek chladící soustavy horký není (proto ani nešel horký vzduch z topení, bo nebyla horká voda ve výměníku - radiátoru topení) a skutečně to tedy směřuje k vadné vodní pumpě - chladící kapalina v okruhu stojí, nemá ji co míchat... A ty nejsi vůbec hloupá ženská a to je moc dobře...

P.S. Je-li to možné, radši ještě ale počkejme na některého ze zkušených kolegů...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-04 21:40:14

alena: Studený motor, nejdřív dolít vodu do nádobky, chvíli počkat, dolít klidně kousek nad rysku, nastartovat a sledovat jestli ubývá z nádobky, opět dolít než se hladina ustálí. Jestli zmizí víc jak objemově dvě nádobky, musí voda téct na zem nebo do vozu. Praská hadice nebo chladič či radiátor topení..... Tolik vody musí někde být vidět. Ještě je jedna horší možnost, zkontrolovat měrku na olej, kolik je oleje v motoru a jak vypadá. Když praskne těsnění pod hlavou, může voda pronikat do oleje a ten začne tvořit emulzi a "přibývat"......

Jestli nikde nic neteče a v motoru je jen olej, je vada ve vodním čerpadle, upadla vrtule nebo zkorodovala, nebo neotvírá termostat (ale to by topení jelo naplno)....a neubyla by voda z nádržky.

2014-08-04 21:44:29

alena: Vidíš, Michal to vzal zgruntu...

2014-08-04 22:51:43

Pánové aspon co je to za motor Slečna otázku napsat dokáže ale profil doplnit nezvládne

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-04 23:04:09

kokodaj: To vím, Agila X10XE

2014-08-04 23:05:40

kopejda: jasnovidec

2014-08-04 23:10:30

kokodaj: sorry je to motor o obsahu 1,0 rok výroby 2000 jestli je tam ještě nějaké další typové označení fakt z hlavy nevím,no tak snad nebude hned tak zle,ne? proto spoléhám na vás,zkušenější muže,co na tom,že? a za rady díky!

bad64  
2014-08-05 15:21:43

alena: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste ignoroval.Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat do VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Super-Admin clubu


Odpovědět