Fórum - Téma


vypnutí motoru


Fórum Zafira B vypnutí motoru

Informace o modelu: Opel Zafira B


1  2

2012-11-06 16:13:29

Myslím, že to spíš možné není...

2012-11-06 16:23:57

taky jsem si myslel....že by boli neake priznaky behem jazdy.....,....preto jsem to čerpadlo vylučil.....dnes jsem ho vybral.....ani brnk......uplne hluche

2012-11-06 17:55:17

Hele to je nějaký divoký, jak může stát čerpadlo a běžet motor ?!

2012-11-07 15:37:08

pokud by nešlo u benzínu čerpadlo auto nejede (motor nevrčí) to prostě nelze.

2012-11-07 15:41:07

No dyť právě

2012-11-07 21:08:07

čerpadlo.....ostalo vyset po vypnuti motoru.......tak že dalšie nakopnuti nebolo možne......iba to nakoplo a zdechlo.....par krat....tak jsem usudzoval že to je imobilizer.....ale to že to par krat nakoplo a zdechlo to bol jen tlak v benzinovem systemu......ten zabrzdil staršie čerpadlo s oslabenymi kontaktama na ojetych uhlikoch......kdyby jsi klepl po nadrži kladivem možno by to zas na chvílku jelo.......a to že nekdy sa to čerpadlo same rozjelo mohlo byt duvodem po 12 hodinach že tlak benzinu upadl.......lebo to čerpadlo čo jsem včera vytahl....dnes jsem s nim klepol po stole a jelo......pravdaže jsem ho tam nedal naspet ....ale vymenil za nove

2012-11-07 21:40:19

Kdybys napsal, že Ti to chytne a chcípne napsal bych Ti podívej se na čerpadlo už dávno. Psal jsi ale něco v tom smyslu, že to nejde nastartovat vůbec. Buď jsem to po Tobě špatně přečetl nebo jsem to nepochopil zkrátka chyba v komunikaci. Ale hlavně že už jsi to vyřešil . A mimochodem přesně stejný symptomy jak píšeš jsem měl v životě už 2x. Jednou s Felicií 1,6 a teď s omegou. Vždy stačilo bouchnout do nádrže a jelo se dál. S Felicií jsem takto dojel až z Holandska.

2012-11-21 19:18:13

Zkontroluj tlak benzinu - ventilek na rozváděcím potrubí - musí stříknout.

Čerpadlo paliva se může zaseknout - stačí řádně bacit do nádrže.

Čerpadlo jsem 2 x opravil, - odpertlovat, vysunout, pročistit trochoidní ozubení.

Měl jsem 2x problém na kolektoru - vyjíždí se v něm drážka a pak se zaseknou uhlíky, je to asi technologický záměr.

Oprava - piplačka - vypilovat mosazné plíšky, naletovat ja na zbytky kolektoru (vkládat distanční vložky), zakapat lepidlem - vteřinovým.

Rotor do soustruhu na hrot a stočit, komu se to neřekne tak nepozná rozdíl od nového rotoru.

Žádný strachy z výbuchu, blbnul jsem s tím vícekrát a nikdy to nebouchlo


Odpovědět

1  2