Fórum - Téma


výmněna typu mototru


Fórum Calibra výmněna typu mototru

Informace o modelu: Opel Calibra



2013-12-18 12:17:18

čau opláci mám opel calibra s motorem C20NE ale chtěl bych do toho dát X30XE z omegy . bylo by to možný co všechno by se mujselo vymněnit či předělat ? STK a policie mně ubec nezajímá !!

2013-12-18 13:14:34

Zajít si k lékaři.

To chceš na závody či co ?

2013-12-18 13:17:24

na zavody ne jenom prostě chci silnou calinu a nechci Turbo .

2013-12-18 13:21:14

Takže stim chceš jezdit normálně po silnicích ?

2013-12-18 13:22:45

jj prostě výkendový auto

2013-12-18 13:27:36

Tak si kup Calibru s 2.5V6 a pak tam dej 3.0

Vyjde tě to mnohem laciněji , skoro bez práce a hlavně mnohem "legálněji" .

Předělávat 2.0 8V na 3.0V6 je chujovina první kategorie (nebudu tu rozepisovat , co vše vyměnit , je to skoro všechno !) a takové myšlení je zralé k chocholouškovi.

2013-12-18 13:31:43

k tý výmněne podvozek , brzdy , elektrika , nápravy to má stejný . přemýšlel jsem že bych koupil nákou nabouranou omegu v tomhle motoru a přeskládal tzo

2013-12-18 13:48:05

No to rozhodně nejsou !

Calibra s motorem V6 ma brzdy vědší vpředu (288mm) a vzadu (270mm) má tehlice na 5x112 , zatimco 2.0 ma malý vpředu (256mm) a 4x100.

Ale nejde jen o to ! Jde o tlumiče+pružiny , těhlice , poloosy , převodovku , elektriku atd...

Řikám ti , je to hovadina !

2013-12-18 14:48:29

Bre@thlless má pravdu, navíc nikdo pak nepozná, že máš místo 2.5 motor 3.0

2013-12-18 19:21:04

Pokud to tak chces tak si sezen jeste calibru 2.5 V6 na dily a davej to dohromady ze trech aut... docela pakarna. Sezen si radsi calibru 2.5 V6 a dej tam 3.0 nebo 3.2 motor. Bude to nejjednodusi.

2013-12-27 23:57:10

Bre@thlless: Opel a 5x112 přepokládám, že se ti omylem zaměnila 0 a 2

Jinak taková přestavba je nesmysl (budeš měnit brzdy včetně nábojů, komplet elekrtiku, převodovku a možná ti bude chybět úchyt pro zadní silenblok V6 motoru). Vzhledem k tomu, že se Calibry V6 dají koupit kolem "dvacky" tak bych koupil V6 a měnil motor tak. Myslím si, že třílitr funguje i na dvouapůlkové elektriky (vzpomínám si, že jsem něco takového někde četl). Aby si ale ve výsledku nebyl zklamanej - zvuk příjemný, zátah dobrý, ale chybí lehkost a hravost...

2013-12-28 15:19:24

jak to myslíš lehkost a hravost ?

2013-12-28 17:59:48

vectrac20ne: m.artty má asi na müsli, že čtyřvály jsou ochotnější k vytáčení a V6 je na předek už přecjen docela těžká...

2013-12-28 18:11:26

Myslím to tak, že Calibra V6 jezdí rovně a je to perketní rychlý cesťák... ale na rychlé zatáčky to není. (vlastní zkušenost)

Ať se podíváš kamkoliv, tak všude se dojde k závěru, že Calibra:

C20NE - prostě základ pro denní použití

C20XE - hravé auto pro zábavu i denní použití

C25XE - rychlý cesťák

viki  
viktor
2013-12-28 18:36:20

je to tak ten motor je lehčí předek tolik netrpí ale hlavně auto je vyváženější mnohem líp se chová uplně o něčem jiném


Odpovědět