Fórum - Téma


Výměna Y32SE za Y26SE


Fórum Omega B Výměna Y32SE za Y26SE

Informace o modelu: Opel Omega B



2013-11-18 23:48:51

Zdravim. Chtel bych vymenit muj stary 2.6V6 a dat tam 3.2V6. Vim ze jsou uplne stejne. Chci se zeptat jestli k tomu mam kupovat i ECU. Na tu puvodni to pobezi taky, ale jde mi o to ze kdyz uz to delam tak chci mit jistotu ze tam ty konici budou

2013-11-18 23:58:17

wisastar: Myslím, že nebude vůbec žádný problém, Pavle... A budeš nechávat automat nebo dáš rovnou manuál...?

2013-11-19 00:05:10

Zatim necham automata... ted sem si objednal novej simerink tak uvidim jestli prezil jizdu bez pulky oleje :)

2013-11-19 22:47:33

je to stejne jako kdyz se prohazuje 2.5 za 3l, jednotka i vstriky jsou stejne:) dokonze ja mam na svem 2.5V6 vstriky z 2.6V6 :D

2013-11-20 18:50:56

jj ja vim ale jde mi o to aby to melo fakt tech 160 kw a ne nakych 152 :)

2013-11-20 18:54:02

wisastar: Myslím, že případný rozdíl 8kW stejně nepoznáš...

2013-11-29 19:49:59

WISAStar: Možná Ti vezmu iluze, ale on ten 3,2-litr také moc nejede. Těžká bouda Jeden mi stojí v garáži, tak píšu vlastní zkušenost. A nevím, zda řešíš spotřebu (já ne), ale palubní PC ukazuje dlouhodobou přes deset. Tím Tě však nechci zrazovat od Tvěho úmyslu.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-11-29 20:45:57

rob2: V sérii máš pravdu, rozpumpovat jde dobře ale stojí to dost peněz

2013-11-29 21:02:58

kopejda: Máš nějaký nápad...?

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-11-29 21:18:25

colommbo: Pro začátek vyměnit palivové čerpadlo za silnější (rozměj větší tlak a průtok paliva) a lištu se vstřikovači za větší a silnější a předělat mapy jednotky - to už bude znát. Pak zvětšit průměr sání až k ventilům odlehčit klikovku a setrvačník, ojnice z kovaného titanu, kované písty, snížit hlavy, nechat spočítat a vyrobit výfukovou soustavu a v krajní nouzi vše vyházet ven a začít znovu ale s dvěma šneky (na každé straně po jednom)

Plnící tlak 1,5 atm, coller, a trochu kraválu kolem - Viděl jsem to (ručičky otáčkoměru a rychloměru se v pohodě opíraly na konci o dorazy...) Oproti vydaným penězům (cca 700 tis) mizerná životnost motoru a vůbec celého hnacího traktu...... Pro běžného smrtelníka z našich řad je to nedostupná a nejspíš i naprosto zbytečná záležitost. Když se chci povozit, půjčím si na to káru a jedu na okruh......vyjde to mnohem levněji...

2013-11-29 21:50:25

Kopejda: Chápu, že to jde, ale proč dávat spoustu peněz a času (také vlastně peníze) do něčeho, co už jiní vyrobili. A funguje to! Teď asi upadnu v nemilost, ale M3, M5, XJR,...

Colommbo: Víš, o čem píšu, že?

2013-11-29 21:57:41

Kopejda: Aha... Tohle jsou všecko celkem běžný věci, já myslel, jestli tě nenapadlo něco onačejšího...

Rob2: Ano...

2013-11-30 15:52:12

Nerikejte mi ze nejede... Mam tu starou MV6 a rozdil je to jako krava...

2013-11-30 17:42:38

WISAStar: Já jsem nepsal, že mezi 2,6-kou a 3,2-kou není rozdíl. Psal jsem, že ani Ta 3,2-ka není nic moc. Pár kilometrů s ní opravdu mám najeto. Neurazí, nenadchne. Za tím si stojím. Prostě jsem se už vozil i s něčím, co jelo "trochu" víc.

2013-11-30 17:54:23

rob2: S třidvojkou jsem zatím neměl tu čest a předpokládám, že oproti dvašestce nějaký pocitový zlepšení přinese - 38k snad ani ne, ale 50Nm navíc už znát bude... Nicméně s ohledem na určení auta mi i dvašestka přijde slušná. Nic ohromujícího, ale prostě poctivě slušná... M3, M5 a podobná auta jsou už zas jiná dimenze...

2013-12-08 23:03:49

No jelikos se 3.2 trosku spatne schani a ceny nejsou nejmensi napadla me jeste klasicka MV6. V cem se bude to zelezo lisit?

2013-12-09 09:26:53

wisastar: Mno, tohle už vidím trošku složitější - e-gas, jiný řídící a emisní systém motoru... Y32SE je výměna kus za kus, v případě MV6 už to bude překopávka...

2013-12-09 16:14:22

Ale ja mluvim o holym motoru... Blok a hlavy. Ostatni by zustalo z 2.6


Odpovědět