Fórum - Téma


výměna turba z 2,5d do 2,5td


Fórum Návody výměna turba z 2,5d do 2,5td




2012-08-16 20:49:48

Ahojky,

chci se zeptat co vše je potřeba na výměnu turba v omeze 2,5td. Budu tam dávat turbo 525d E39. Jsou potřeba v poupravit olejové hadice? Pro výměnu baňky z podtlakové na přetlakovou je potřeba vyrobit nový držák a páku?

díky

Petr

2012-08-16 20:56:33

S tímhle by ti úplně nejlíp poradil kolega DaweTDS, zkus mu napsat interní poštou... http://www.club-opel.com/member_detail.php?id=4090

2012-08-16 21:01:07

to je mi úplně jasný, napíšu mu. Ale asi by bylo nejlepší aby se to napsalo tady a nemusel to psát pár krát do roka interní poštou

bad64  
2012-08-16 21:08:09

No napsat to sem samozřejmně můžeě ale Vzkaz mu pošli stejně protože sem moc nechodí,abys nečekal dlouho na odpověd.Super-Admin

2012-08-16 21:09:00

Nevím, ono tu zas tolik lidí do Omči turbo z báva asi nepředělává... Ale nápad to je a být by to tu klidně mohlo, jsou tu jiný věci a mnohdy zbytečný... Anebo až budeš úspěšně hotov, Petře, můžeš o tom napsat celý podrobný příspěvek do rubriky návody a tam to zůstane pro všechny...

2012-08-17 13:29:05

Pokud to turbo tam dáš a omegu čipneš,tak budeš jezdit a hubu budeš mít od ucha k uchu.

Tahá krásně už od 1500ot a to u origo turba není možné.

Pokud seženeš turbo i s přepadem do olejové vany,tak ten pasuje. Já to nesehnal a tak jsem to musel udělat z měděných topenářských kolínek

Na výfukové svody pasuje

Na přívodní i tlakovou hadici pasuje,akorát musíš kompresorovou část potočit o 180st..BMW má vývod nahoru a omega dolů.(jsou tam zezadu malý šroubky,který jen povolíš a rukou to pootočíš a potom zase utáhneš.

Přívod oleje pasuje.

Výfuk taky pasuje,ale musí se asi 1cm uříznout.Jako jak se rozšiřuje a je nasazenej na turbo,tak to cenťák řízni a už se to nebude dotýkat turba,ale zůstane to pěkně na tom kuželu.Když to turbo seženeš a budeš mít vymontovanej výfuk,tak ho tam na něj nasaď a uvidíš o čem teď píšu

Ještě se musí upravit držák motoru...někde mám možná i fotku...Zkusim ji najít a pošlu.

Jestli seženeš to turbo i s podtlakovou baňkou,tak ji z toho držáku odšrub a musíš použít origo baňku.

Tu origo baňku odřízni z držáku a musíš si sehnat 6 závitový očko a udělej závit až do konce a potom tu tyčku zkrať tak aby jsi mohl udělat i nějaký předpětí na pružině v baňce.

Jak to budeš mít,tak to 3x bodni k tomu držáku a našrub na turbo.

Pak už jen zbývá někde sehnat budík na tlak aby jsi mohl naladit tlak turba tak ,aby Ti to nepadalo do nuzáku.

Ještě se musí upravit pravej držák motoru.Není to nic složitýho.Flexa a řeznej kotouč a 20 minut práce.

Někde možná ještě najdu fotku a tak bych ji sem potom dal.

2012-08-17 19:04:08

díky moc za parádní a vyčerpávající popis.

Přesně o to mi jde, být vysmátej od ucha k uchu Zatím je to celkem naprd podřazovat v každém kopci, když zabírá turbo mám 120km/h a to se všude nedá

Příští týden dorazí turbo, komplet s podtlakovou baňkou ale bez přepadové hadice, ale to nebude probém předělat. Tak snad do měsíce to sfouknu. Pak poreferuju jak to fouká :D

2012-08-18 00:45:03

Já s ním byl max spokojenj....mě přestalo vyhovovat až když jsem chtěl jít s výkonem nahoru

Jinak tady je ten držák.

2012-09-03 12:44:17

tak hotovo a musím říct i bez chipu je to pecka

Auto má větší sílu snad od volnoběhu, zádný kopnutí v 2300ot ale plynulý zátah.

2012-09-03 19:26:46

Joo spodek je parádní...ale opatrně ať hned nepopravíš pojku.

Dobrá práce.

2012-09-05 18:53:56

díky.

Jakej tlak mám nastavit pokud auto není čiplý? 0,9bar?

2012-09-05 19:11:57

Série je 1,0-1,1 a tak to dej a bude to ok


Odpovědět