Fórum - Téma


Vymena těsneni pod hlavou


Fórum Vectra B Vymena těsneni pod hlavou

Informace o modelu: Opel Vectra B



2016-09-13 04:07:08

Zdravim chtěl bych se optat kolik me zhruba cca vyjde vyměna tesneni pod hlavou na motoru X16XEL myslel jsem, že mi olej utika pod vikem ale i po přetěsněni vika olej rapiďně ubejvá klesl i vykon a v chladici kapalině mam s největši pravděpodobnosti olej motor se snano přehřejvá a s chladici banky i triska chladici kapalina prosim o radu jestli jse mi to tato oprava jeste vyplati nechci se zdat my VeBe Nedavno byli delany i rozvody.

2016-09-13 07:39:12

se poptej přímo v servisech , asi to sám dělat nebudeš.... odhadem min. 5tis ?

2016-09-13 08:06:01

já to měl dělaný na astře a stalo mě se vším 4000 ted mám vectru a dělal jsem si je sám

2016-09-13 14:06:27

pokud bys dělal jen těsnění, tak do 5tis by ses vejít mohl. V případě vědomí delšího používání vozu se vyplatí připlatit s výslednou dvoj až trojnásobnou cenou a udělat celou hlavu, tj. včetně nových zdvihátek, gufer, zabroušení ventilů a jejich sedel.

2016-09-13 20:48:11

Těsnění pod hlavu stojí kolem sedmi stovek kdy kdy by dal i nové šrouby hlavy tak za ně dá litr.Tři tisíce za výměnu v servisu je docela přehnaný to si berou hodně na kafe.

2016-09-14 06:42:46

jasně, nebudeme přece měnit těsnění mezi sběrné potrubí a svody, resp. těsnění mezi hlavou a sběrným potrubím (dle toho, co jde dolů), těsnění škrtící klapkou a sacím potrubí resp. mezi sacím potrubím a hlavou (dle toho, co jde dolů). Tu mastnou břečku co chladí motor nalijeme zpět a olej s příměsí fridexu to do příští výměny umaže. A hned jsou 2 tisíce doma

2016-09-14 08:06:58

přesně tak , nebo sundáme hlavu tak jak je i s výfukem a sáním abychom to pak nemuseli zbytečně přetěsňovat že :D Henledě na to že zas musí rozhodit rozvody a pak je znova nastavit...

2016-09-14 12:33:33

zrovna u tohodle motoru bych tu hlavu nechal srovnat,vyměnil bych na ventilech gufera a jestli maj rozvody víc jak 5OOOOkm tak bych je dal nový i s vodní pumpou

2016-09-14 18:04:18

Pánové tady je kalkulace veškerých těsnění když mi ruplo pod hlavou u mojí vectry.Plus 500 olej a 400 nemrznouci směs.Jediný co jsem neměnil byly šrouby.

2016-09-14 20:24:21

a co má bejt ? jenže jemu to sákne ... takže + olej do motoru + fridex. Dál asi si to nebude dělt sám takže ještě něco bude stát práce 2-3tis ... já si taky opravoval potkanej motor sám a takže za cenu dílů , nebo třeba lakoval 3/4 auta a stálo mě to 6tis... . A jak píše nademnou , srovnat palici a když už bude dole tak těsnění dříků + zabroušení .... takže tak

2016-09-14 20:37:46

breathlless: A nic.Jenom mi přijde cpát do 16let starého auta tolik peněz trošku nahlavu ze vším všudy co mu radite skončí na petadvaceti tisících za ty peníze koupí celé auto.

Venca49  
Václav
2016-09-14 21:33:46

sadourm: Nemáš pravdu.Když se potřebuje vyměnit těsnění pod hlavou,tak se vším všudy.Přebrousit hlavu,nová těsnění,zabrousit ventily,dát nová gufera na ventilové dříky,dát nový Antifreaze,gufera na vačkovou hřídel...... a hlavně nové šrouby na utažení hlavy.Staré jsou natažené a nezaručí správné momenty utažení.Vím,že se také utáhnou a většinou se nepřetrhnou,ale je to na ho..o.

Je jedno,jestli je auto staré 5 let,nebo 16 let i více.A ta částka je v Praze za práci,určitě větší,než uváděná v servise 3000Kč za jen nejnutnější materiál a práci.

2016-09-14 21:45:46

venca49: Ja beru vaše argumenty ano je nejlepší udelat všechno a mít klid,ale ale dát to do tak stareho auta je nesmysl.Jak píšeš kdy by auto bylo pět let starý a vím že si ho tak ještě deset let nechám tak neřeknu ale tady to pomalu převýší cenu vozu.

Venca49  
Václav
2016-09-14 22:12:43

sadourm: Jo,tak nejlepší bude dát ho do šrotu. Mnou popsaná oprava by stála do 6 tisíc i s prací šikovného mechanika.

2016-09-14 22:21:21

venca49: Tak to je rozumná cena jestli je to včetně rozvodů a repase celý makovice tak je to super.

2016-09-14 22:39:55

NO jelikož psal hned nazačátku že rozvody měl dělaný nedávno , tak 5tis je podle mě adekvátní cena za kopec práce a spusty dílů. Jasně že když si to člověk dělá sám doma může si vybrat díly jaký chce a ušetří za co chce. V servisech je to problem i vzhledem k alespoň nějaké záruce.

A s cenou vozu. Cena je pouze taková jakou si jí stanovíme. Pokud to bude udržovaný auto , rozhodně bych neváhal dát nějkou kačku navéc. Kolikrát 5-ti letá auto sou vědší šroty než 10-ti letá...


Odpovědět