Fórum - Téma


Výměna nebo výbrus motoru


Fórum Astra J Výměna nebo výbrus motoru

Informace o modelu: Opel Astra J

Diskuze o vozidlu

2011 Astra J 2.0

4 diskuzí

Výkon motoru 118 kW (160 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 956 ccm (119 cui), Řadový, A20DTH.



2016-07-08 23:15:22

Dobrý den,

potřeboval bych poradit či alespoň sklidit pár názorů. (v technice aut jsem laik)

Vlastním Astru 2.0 CDTI, r.v.2011, najeto cca 175 tis. jednoho krásného dne jsem jel po dálnici a auto vypovědělo službu. Kontrolka se rozsvítila asi na 1 vteřinu, takže nebylo možné zaregistrovat o co jde, no a než jsem stačil přijet k benzínce, stáli jsme.

Příčina byla: zadřená klika. Prej docela festovně.

A zde bych se rád ptal. Někdo mi radí koupit motor z bazaru, jiný udělat výbrus motoru. Co byste volili za řešení? Jde samozřejmě také o finance.

Motor z bazaru stojí průměrně 45 tis. Kč, kolik ale bude stát výbrus, to nikdo říci nechce a ani asi nemůže. Souvisí s tím prý příliš mnoho věcí, takže cena může být nakonec prý mnohem vyšší než při koupi bazarového motoru.

Děkuji za případnou radu či názor.

Petr

2016-07-08 23:28:57

Kamarád řeší něco podobnýho u škodovky

De o to jestli pude udělat výbrus kliky,a jestli je to v haji jen na klice a neodešla třeba i náká ojnice

To by měl po rozebrání umět říct tvúj mechanik

Obecně ja sem spíš pro to nechat opravit stávající motor pokud to teda pude aspon víš na čem si

V Plzni je třeba fachman co ty kliky brousí a na tu škodovku to vycházelo i se šálama myslim do 8 tisíc

Bohužel známej měl tu kliku v háji tak že zbrousit už nešla a nakonec musel dohnat jinej motor kde se provedla kontrola kliky a dali nový šáli

U tebe bych asi doporučil i nový olejový čerpadlo

2016-07-09 20:57:09

To by mě zajímalo jak tomu může dojít? K zadření kliky.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-09 21:57:09

groovred: Ztráta mazacího tlaku či závada čerpadla oleje, dále mohlo dojít k protržení olejového filtru a uvolněná část ucpala rozvodný kanál oleje ke klikovce. Co se stalo přesně se dá zjistit až při rozebrání motoru. Dále je to jednoduše tím, že se na jednu olejovou náplň jezdí 30 tisíc km, což z pohledu někoho, kdo ví jak motor funguje je naprostý nesmysl.

damboss: Osobně bych nejprve zjistil stav a rozsah poškození stávajícího motoru. Podle toho bych se dál rozhodoval. Když bude klikový mechanizmus k zachránění (tj, že bude možné klikový hřídel opracovat a ojnice nebudou deformované), tak cena opravy nebude rozhodně vyšší než oněch 45 tisíc za jiný motor. Ono je klidně možné, že bude závada jen na uložení klikové hřídele a ojnic, jinak bude motor OK.


Odpovědět