Fórum - Téma


Výměna motoru u 2,5 V6


Fórum Technický koutek Výměna motoru u 2,5 V6




2011-08-08 21:40:33

Vyměnil jsem motor, vše proběhlo hladce, jen se mi zobrazila chyba relé ventilu ABS... nevím proč, ale to není podstatné. 2 dny auto jezdilo normálně, dneska chcíplo a po nastartování hrozný rachot, takže jsem to chcípnul. Nevím co se stalo. Poraďte

2011-08-09 12:42:18

Viděl bych to minimálně na sundání hlav. Potřebuješ zjistit, co se kde stalo - potkalo.

Já měl podobný problém. Na mé V6 jsme vyměnili motor. No, a v sání zůstal nějaký šroubek (vůbec nepatřil k motoru), který nevyletěl ven při čištění/profukování motoru od nečistot. A teprve po 50km se semlel a propadl do válce. Z auto rachot a stratilo výkon. Prasknul píst...

Podstatné je auto nestartovat !! Nebo si zlikviduješ něco dalšího...

U "nového" motoru jsi dělal rozvody? Vodní pumpu ?

2011-08-09 13:43:07

Ne. nemusel jsem, kamarád, od kterého jsem si motor bral, tak rozvody dělal cca. před 7000km, pak ho trefil náklaďák.... Jinak, to sundavání hlav, to mne opravdu baví, mám je teď sundané na 3,2 V6 - fakt zábava. Takže ještě jednou... No, tak uvidíme...

Jinak, jak je to s nastavením rozvodů??? Nevíte někdo, ten návod, co je tady někde na foru jsem jaksi nepochopil, přijde mi to jako nemožná operace bez aretačních západek a hodinek. Nemáte někdo lepší návod???

2011-08-09 14:54:57

Jde to i bez těch aretačních západek.Dělal jsem to taky bez nich a mezi vačky jsem vrazil krátké šroubováky.Sice mrdačka tak na 5 hodin,musí se sundat silentblok motoru,ale jinak se to dá udělat i doma.Jo,a dělal jsem to na Vectře 3,2 gts a to je daleko složitější než 1,8 16V.Na ní to je robota tak na 1,5-2 hoďky vč. výměny vaser pumpy.

2011-08-09 15:11:18

já osobně jsem to nedělal, ale koual jsem kámošovi přes rameno

Na kolech i na řemenu jsou rysky. Prej to nejde poplést... Dělal to u sebe v garáži bez nějakých přípravků apod

2011-08-09 16:13:15

Hroznej rachot ... to jest pojem dosti siroky a lze za nej schovat i blizici se nebrzdici Tatru

Jak bylo receno, sroubek v sani nebo nejaky 'pitomost'. Taky to muze bejt spatne dotazena remenice - pokud se povolovala. Mozna skusit motorem pomalu protocit klicem jestli se neco nekde sekne nebo ne.

2011-08-09 16:27:57

taky si myslim že muže byt povolena řemenice či přitlačak se spojkou taky děla takovy rachot když neni dotahnuty! a co se tyče vyměny rozvodu tak sem to dělla doma a za 2 hodky nemam co dělat! a bez aretačnich koliku a ani šroubovaku! prostě nastaviš vačky nasadiš řemen našponuješ a jedeš!

2011-08-09 20:17:42

Hroznej rachot - tady je vysvětlní: jak kdyby tam mlátilo v motoru hafo trpaslíků, buď něco dole na klice anebo mlátěj takhle ventily, ale myslim si osobně, že si asi skočil řemen, takže dnes jsem měl docela dost jiné práce, takže to zítra rozeberu a uvidím. S tím nastavením rozvodů, no uvidíme, buď mi to půjde anebo ne... Jsem z toho trochu na rozpacích, u Kadeta GSI 16V jsem to měl hned, u obyč motoru to dělám běžně, ale tady jsou jaksi 3 kladky... no... kdyžtak odepíšu jen další motor...

2011-08-09 21:13:01

pokud skočil řemen tak stejně oprava motoru je asi nereálná. Nastav ted motor na značku kliky a podívej se jestli ti vychází značky na vačkách a hned víš jak jsi na tom.


Odpovědět