Fórum - Téma


Vymena motoru ecotec porad te?


Fórum Calibra Vymena motoru ecotec porad te?

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Calibra  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

1994 Calibra

17 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.



2017-02-03 08:45:43

Zdravim planuji vymenit motor ecotec za lepsi verzi 11O KW a nebo 15O KW co bude nejlepsi a nejspohlivejsi?

2017-02-03 11:22:53

nic. nech to tak jak to je pokud chceš projít STK

2017-02-04 12:45:05

calibr: Jestli máš zapsaný typ motoru ve velkém techničáku (z 99% určitě jo), tak se na to vykašli, pokud to nechceš úplně překopat a začít jezdit mimo veřejné komunikace, např. okruhy... Nicméně pokud toužíš po výkonu, tak i z finančního hlediska, si raději kup Cali už s tím silnějším motorem a udělej repas... Z vlastní zkušenosti můžu říct, že ecotec, je spolehlivější než C20XE či C20LET... Takže pokud ti jde o výkon, tak začni podvozkem a brzdami a až potom začni honit koníky...

2017-02-04 15:47:34

Dekuji za komunikaci jde mi o vikon a hlavne o spolehlivost original motor je jeste v aute s tim udelam STK a potom co dal auto predemnou mel nejaky hnup a uvaril ho tak to se ani neviplati opravovat tak jsem myslel tam rovnou dat SFI ty motory jsou kolem deseti tis.a o penize nejde kdyz to bude fungovat.

2017-02-04 16:14:33

calibr: tak hodit tam 2.0 16V můžeš, ale budeš to mít jen na dva roky, než ti padne STK a pak už s tím neprojdeš... Takže Lepší je koupit druhou Cali se zapsaným typem motoru v techničáku s požadovaným výkonem a vyladit si ho... Já sice mám ještě jednu kastli skoro bez rzi, ve které byl C20XE, ale bez papír a podvozku... Měl jsem v plánu jí překopat na okruhovku, ale zatím na to nebyl čas...

2017-02-04 20:00:01

calibr: neprojdes STK co vic chces napsat? dej tam ekoťuka zase a podívej se na dbilas. uprava stoji cca 1600€ a budes tam mit zcela legalnich 168ps coz na 2.0i atmosferu je vic nez slusny rekl bych. navic ta uprava je vyzkousena a funkcni. obsahuje to predelane sani, vacky, software + par drobnosti. pak uz staci dat poradne svody, kat back system primo pro ten motor - doporucuju Remus - to vse zapises do vTP. A mas z toho celkem slusnou raketu. Bratru uprav za 2500€ a kdyz v tom budes tak pokracuj brzdama: tema spise zacni. Sezen naboje z Turbo/V6 (5 der na kola - ta vymenis tim padem taky) pak se na to daji dat brzdice ze Saaba s kotoucema 308mm za ktery te nebude nikdo buzerovat na STK, protoze vypadaji naprosto jako serie. Bum dalsich 1000 a 1500€. Pak bys mel resit vyztuheni pomocneho ramu a rozperku, protoze Calibra se krouti jako mokrej rohlik - vim, cosi sem v ni najel... a vic prozrazovat nebudu.

2017-02-08 12:28:58

Ok tak zas jsem o trochu chytrejsi tak teda necham v aute ten ECOtec ale moc tomu motoru neverim na co si mam dat pozor vim ze tam odhazeji hlavy potrebuji spolehlive auto asi jako kazdy co je majitelem vozu

biggest: Prosimte jeste od tebe budu potrebovat vice informaci do budoucna ale ted bych se zeptal jak to je s tim ramem? jakou myslis rozperku?

biggest: Tak jsem koukal na ty veci od te filmy dbilas pekny to je ale ty ceny to je hruza jsou to rance to radsi necham calibru v originale a poridim neco jineho to je fakt pro zavodniky a ne pro normalniho cloveka ale ty brzdy a tu vyztuhu karoserie do toho bych sel ale jinak diky za info

2017-02-08 13:31:29

calibr: hlavy praskají u C20XE což je ten starší 16V a jen od kolbenshmit nebo jak se to píše... Ale většinou praskají, když se nenechají zahřát a hned se točí za studena... Mám KS hlavu a stále drží, CW hlava má trochu jinou slitinu a zvládne větší krouťá... Ale každá hlava dokáže prasknout, když se točí za studena... U Eco je jeden z problémů egr ventil, je lepší ho zaslepit...

calibr: dbilas jsou vyloženě závodní kousky... Mrkni na lexmaul.de mají pěkné úpravy sání a v kombinaci s K&N filtry to slušně zvedne výkon... Když k tomu přidáš jejich nerezové svody, tak určitě poznáš změnu... Pokud by jsi to chtěl tlačit ještě víš, tak trochu vysoustruzit vačky, pevnější pružiny a zdvihatka, výkonnější vstřiky, silnější palivové čerpadlo + přetlakový ventil a pohlidej si kompresní poměr ve válcích, aby jsi to nepřehnal, když k tomu přidáš základní Chip tuning, tak je to akorát kombinace na lehčí vývoj koníků...

2017-02-22 07:20:36

bm31: Jo dekuji zas vim o neco vic a kde najdu prosim te tu znacku te hlava jednou jsem uz o tom slysel a je to prej hodne znat nejakou upravu bych urco udelal takove ty zakladni jako je filtr svody podvozek brzdy proste jen vylepsit ty mouchy nemuzu tam davat sani za 5O tis.to se ani neviplati

2017-02-22 07:31:27

bm31: A koukal jsem na tu ztranku Lexmaul a maj tam jen svody co se tyce na calibru a jeste za 45OEur to mi prijde nejake drahe vsechny ty veci na ty oply cena svodu je vetsinou tak do 8 tis no nevim proc je to tak predrazeny nemec jako nemec

2017-02-22 08:54:10

calibr: :D njn malokusová zakázková výroba a celkově ten vývoj = cena. Stím nic neuděláš.

2017-02-22 09:19:20

Nejdou na to svody z FSi? Ty jsou mnohem lepsi...

2017-02-23 07:05:05

wisastar: To kdybych vedel fakt nevim chce to porovnat

2017-02-24 14:11:52

calibr: nerez je drahý, ale zase má, při správném zacházení dlouhou životnost... Popravdě jsem ještě neměl rozdělaný motor X20XEV, tak nevím jak je ta hlava konstrukčně... Ale u C20XE poznáš výrobce hlavy podle jedné záslepky, která je ze strany rozdělovače... viz. Obrázek

2017-02-24 16:53:19

wisastar: SFI na cali, má svody celkem naprd, lepší jsou v kadettu... nicméně to jsou dvě rozdílné hlavy a mají jinak řešené uchycení šroubů...

2017-03-06 17:33:27

Jo diky okouknu to no potreboval bych jeste nejake drobnosti dokoupit treba mi nefunguje teplota na budikach i pri ukostreni se ani nezvedne tak budou asi v haji a chybi mi tam nejake realatko je to nejaky usmernovac proudu nebo neco takoveho jsem se docetl nevim co to ma za funkci

2017-03-06 18:07:34

calibr: a vis ze tam ma byt?


Odpovědět