Fórum - Téma


Výměna ECU, 2,5V6 nenastartuje


Fórum Vectra B Výměna ECU, 2,5V6 nenastartuje

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1997 Vectra B 2.5 V6 VIN: W0L000036V1074362

1 fotek  |  1 servisních knížek  |  13 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) při 5800 ot./min. Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 498 ccm (152 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X25XE.



2013-04-27 11:36:36

Zdravím, mám takový problém.. Mám VeBe 2,5V6 + sekvenc LPG RV 1997, do ŘJ motoru se nějak dostala voda a odešla. Přes zimu auto stálo pod plachtou a teď po zimě jsem vyčistil konektor a samozřejmě bez přítomnosti baterie jsem vyndal ŘJ a vyměnil jí za jinou co jsem sehnal z jiné Vectry. Půjčil jsem si OP - COM 090328 CZ, napojil auto a našlo mi to pár chyb o imobilizéru, žádný signál se snímače otáček (normální při vyp. motoru), a dál nic co by vadilo nastartování, vyzkoušel jsem akční členy a vše funguje, čerpadlo jsem zkoušel též, spíná a vrčí. Po vymazání závad se už nic o imobilizéru neukazovalo jen jen ten snímač otáček a ten při startování zmizí. Do nádrže jsem benzín nalil a dal jsem tam aditivum na odbourání vody když to přes zimu stálo. Před zimou to chytalo na první škrtnutí. Rozvody, svíce, kabely jsou nové. A teď k problému auto točí, má snahu ale nechytí. Už si nevím rady co zamezuje to natočení, je jiná ŘJ motoru tudíž jiné VIN musí se nějak přizpůsobit s imobilizérem? Stačí mi, když si seženu Car Pass od dané Immo jednotky a nějak přizpůsobím na tu novou ECU? Nebo musím schánět všechny součásti Imma (i čipu v klíči) z toho auta kde byla nová jednotka ECU vytažená? Předem děkuji za názory..

2013-04-27 18:39:14

samaels: vyvrakuj z toho auta i čip imobilizéru a čtecí kroužek ke spínačce...pak to vše pofičí...

2013-04-29 13:00:33

Bohužel, volal jsem chlápkovi od kterýho jsem to koupil tu jednotku a říkal, že už nic nemá, že auto je ve šrotě.. Dneska jsem si byl pro kod od Imobilizéru v Opelu, tak se s tím třeba dá něco dělat..

2013-04-29 13:10:55

samaels: Mám ten dojem, že prostřednictvím diagnostiky by v Opel servisu mohli do té nové jednotky načíst čip z tvého stávajícího klíče a mělo by to fungovat, kroužek u spínačky je jen čtečka čipu...

2013-04-29 17:19:37

Dneska jsem trochu zařizoval a už ke mě putuje ECU s Kroužkem spínačky a čip z klíčku..tak se budu modlit aby to po namontování blaflo takže jednotka Imma se měnit nemusí stačí tohle a mělo by bejt ouk? Jo a v tom Opelu to je teda vstřícnost. Jsem myslel, že mi to ani nedá. Strašně chytrej pán, kterému jsem byl vyloženě pod uroveň nějakej Poradce pro servis no. Nakonec mi kod imobilizéru vystavil pro info cena 800kč. A že by třeba poradil když jsem se ho ptal jak na to to vůbec. Řekl mi to je jasný, že po výměně ECU to nebude fungovat a víc jsem z něho nedostal žádnej návrh my Vám to tu uděláme a tak..takže asi tak v Opelu no

2013-04-29 19:05:29

samaels: sám dělám v oplu a vraky typu Omega se absolutně neřeší...jinak mimochodem pokud Já vím, tak vyžádání CarPassu stojí pětibábu, natáhli Tě fešáci...

2013-04-29 19:13:42

dxdiag: Protože ti pitomci v servisech dneska už pomalu nevědí, jaký bylo poslední pořádný oplí auto... A za carpass někde pětibábu, jinde litr, je to prostě jak kde, nejlepčí je dostat ho originál k autu...

2013-04-29 20:50:38

dxdiag: ..ano je možné, že je někdo už neřeší samozřejmě, že Opel jako takovej se už zajímá jen o novější auta..ale třeba pro nás jsou tyhle starší a hlavně většina z nich ještě kvalitní dobrý, řekl bych "ještě, že tyhle auta jsou" navíc většina novějších se mi zdaleka tolik nelíbí jako ty starší ale to je samozřejmě věc názoru druhá věc je, kdo má dneska na to kupovat si nová auta.. samozřejmě, že mě natáhly, ale po přečtení více názorů na ceny car passů jsem s tím počítal, hold když je to potřeba nedá se nic dělat.. ceny se opravdu liší a v Opelu Hradec Králové mají 800,-

2013-04-29 21:01:18

samaels napsal: "...pro nás jsou tyhle starší a hlavně většina z nich ještě kvalitní dobrý, řekl bych "ještě, že tyhle auta jsou" navíc většina novějších se mi zdaleka tolik nelíbí jako ty starší ale to je samozřejmě věc názoru...

Kde to mám podepsat...?

2013-04-29 21:35:51

colommbo: Jsem rád, že takovou ikonu tady na foru jako tebe jsem potěšil pro mě pocta, každopádně Opely mám rád a zůstávám si za tím.. A pokud se mi povede rozchodit mojí 2.5ku tak budu štěstím bez sebe až se zase budu moct svést v něčem co má žasný zvuk a jede.. Děkuji za spolupráci a ozvu se hned jak tam namontuji jednotku ECU, kroužek a čip, možná ještě do jednotky immo musím naprogramovat ten klíč s novým čipem až to tam dám nebo si pletu?

2013-05-05 11:56:21

Takže vše vyměněno, motor chytnul na první škytnutí, srovnal si otáčky a držel. . po nastartování to vypsalo chybu P0505 (2) Řízení průtoku vzduchu při volnoběhu, nízké napětí. Auto jede ale při plné akceleraci se dusí a při ubrání jde do výkonu (občas pytel, občas to jde do výkonu) Takže hledaní pokračuje, máte na to někdo nějaký názor? děkuji..

2013-05-05 12:05:22

samaels: zaměř se na krokový motorek - kontrola kabeláže a funkčnosti motorku, kontrola hadic k němu vedoucích...

2013-05-05 12:18:07

dxdiag: Krokový motorek volnoběhu jsem si sehnal jiný a ten mám v autě zapojenej, tudíž mám ještě jeden tak je zkusím prohodit co to udělá, kabeláž zkontroluju dnes, jaké hadice myslíš? jsou tam pouze spoje na sání, krokáč je elektro takže jen konektor


Odpovědět