Fórum - Téma


Výměna displeje - ukazatel spotřeby


Fórum Vectra B Výměna displeje - ukazatel spotřeby

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1998 Vectra B 1.8

1 fotek  |  51 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 799 ccm (110 cui), 4-válec, 16-ventil.

Auto vlastním jsemcsnim spokojenej je rám par much ale to se vychyta jinak super



2016-10-16 19:57:07

Zdravím chci se zeptat jestli půjde přehodit displej normální bez ukazatele spotřeby za displej s ukazatelem spotřeby myslíte že by to šlo nějak přehodit aby to fungovalo tak jak má děkuji za informaci

2016-10-16 20:31:59

niečo by som mal skusim poslať.Instalace modulu palubního počítače

Modul se instaluje k zobrazovacímu displeji (TID), který se nachází v horní části středové konzoly, kterou je tedy nutné demontovat. Dále je nutné vyjmout modul palubních přístrojů, kde se na přívodní kabelový svazek připojí měření otáček motoru a stavu palivové nádrže, dále protáhnout a připojit vodič k ŘJ motoru a vyměnit pravou ovládací páčku u řízení. Před instalací je vhodné odpojit autobaterii.

Demontáž středové konzoly:

  • Vyjmout autorádio a odkládací prostor („šuplík“ pod autorádiem)
  • Vyjmout popelník a sejmout kryt autozapalovače
  • Povolit šrouby pod popelníkem a krytem autozapalovače
  • Vyjmout kovovou šachtu autorádia (v zadní části se nachází šroub)
  • Vyjmout konektory k autorádiu, včetně konektoru antény
  • Povolit šrouby po stranách, kde se nacházela šachta autorádia
  • Odpojit ovládání vzduchotechniky (2 spony shora a 2 spony zespoda)
  • Tahem vyjmout spínač výstražných směrových světel

Nyní nám již celý kryt středové konzoly drží za horní kovovou sponu, takže jej lze silnějším tahem vysunout ven a následně.

  • Vysunout konektor výstražných světel
  • Odpojit konektor z displeje TIDu

Demontáž desky palubních přístrojů:

  • Odklopit dva kryty v dolní části palubních přístrojů
  • Povolit čtyři šrouby (2 dole a 2 nahoře)
  • Vysunout plastový kryt palubních přístrojů
  • Povolit šrouby, které drží palubní přístroje (2 dole)
  • Odpojit konektor (v levé horní části se nachází plastová páčka)
  • Vyjmout desku palubních přístrojů
  • Vyjmout konektor s kabelovým svazkem z držáku

Pro vyjmutí konektoru s kabelovým svazkem z držáku je nutné zmáčknout plast držáku v levé dolní části směrem dolů. Konektor se svazkem lze poté směrem vlevo snadno vysunout ven

Demontáž krytu řízení

  • Vytáhnout dvě plastové krytky šroubů pod volantem (je nutné si volant pootočit)
  • Vyšroubovat šrouby pod těmito kryty
  • Směrem nahoru sejmout horní kryt řízení
  • Zespoda vyšroubovat šroub spodního krytu řízení
  • Shora povolit dva šrouby spodního krytu řízení
  • Sejmout spodní kryt řízení
  • Ovládací páčku vysuneme po zmáčknutí dvou plastových západek po stranách

Protažení vodiče do motorového prostoru:

Do motorového prostoru je možné se dostat několika způsoby a to:

  • Kolem ovládacího bowdenu otevírání kapoty motoru
  • Gumovou průchodkou nad pedály
  • Kolem potrubí vnitřního vytápění

U některých vozidel se již vodič od ŘJ může nacházet na konektoru kabelového svazku, který je vyveden z motorového prostoru do vnitřního prostoru vozidla. Je to vhodné ověřit před instalací, ušetříme si tažení nového vodiče. Ovšem připojení na konektor X2, kde je vodič od ŘJ vyveden je dosti komplikované, protože konektor je špatně přístupný. V případě tažení vodiče se nejlépe jeví protažení vodiče kolem ovládacího bowdenu pro otevírání kapoty motoru a nebo ještě lépe kolem potrubí vnitřního vytápění, kde se nachází lehce prostupná pěna. K protažení je vhodné použít nějaký tvrdší vodič, který na konci naostříme a poté propíchneme gumu (pěnu), kterou bowden (potrubí) prochází do motorového prostoru. V motorovém prostoru umístíme vodič nejlépe do automobilového „husího krku“ a připevníme po trase k ostatním vodičům pomocí stahovacích pásek.

Připojení modulu PP:

Modul PP zasuneme černým, 12-ti pinovým konektorem do displeje (TIDu). Konektor na modulu je menší než otvor na displeji, takže dbáme na to, aby konektor byl uprostřed a ne výrazně posunut k jedné ze stran. Konektor jde zasunout poměrně ztuha, takže tlačíme přímo na piny konektoru a ne za kraje desky modulu! Orientace modulu na displeji je zobrazena na fotografii, která se nachází na www stránkách. Na modulu se nachází otvor, který slouží k upevnění modulu k displeji pomocí šroubku. Při montáži šroubek podložíme umělohmotnou podložkou, mezi desku modulu a displej dáme přiložený umělohmotný sloupek.

Připravíme si externí konektor k modulu PP, jehož vodiče povedou k desce palubních přístrojů, do motorového prostoru a k ovládací páčce u řízení. Vodiče opředeme izolační páskou, případně umístíme do automobilového „husího krku“. Konektor si nachystáme do montážního prostoru a ponecháme v délce vodičů rezervu pro snadnou manipulaci s konektorem. Vodiče protáhneme k místům, kde budou připojeny a připevníme je po trase k ostatním vodičům pomocí stahovacích pásek. Vodiče pro snímání otáček a stavu paliva vedoucí k desce palubních přístrojů je vhodné zasunout do nějaké „bužírky“.

Deska palubních přístrojů:

Otáčkoměr - PIN č. 20 na konektoru k desce palubních přístrojů (zelený vodič)

Měření paliva - PIN č. 25 na konektoru k desce palubních přístrojů (modročerný vodič)

Ovládací páčka:

Tl. RESet - PIN A na ovládací páčce (bílá)

Tl. SET - PIN D na ovládací páčce (červená)

GND (kostra) - PIN C na ovládací páčce (hnědá)

Vodiče k ovládací páčce můžeme připojit přímo, ale v případě výměny páčky to může způsobit komplikace. Proto je výhodnější použít nějaký 3-pinový konektor. Originální protikus k ovládací páčce se ovšem špatně shání.

ŘJ motoru:

Označení motoru: Typ ŘJ: PIN pro modul PP na ŘJ

X12XE / 1998 Motronic 1.5.5 PIN č. 16

X14XE, X16XEL Multec PIN č. 21 / X53

X16SZR Multec PIN č. 9

X18XE , X20XEV Simtec PIN č. 5

X18XE1 Simtec 70 PIN č. 5 / X57

X17DTL, X20DTL EDC 15M PIN č. 29

Y17DTL, Y20DTH EDC 15M PIN č. 29

Y16XE, Z16XE Multec PIN č. 47 / X71

Z18XE Simtec PIN č. 20 / X57

Z22SE Multec PIN č. 8 / X77

Z12XE Motronic 1.5.5 PIN č. 52 / X79

Y14XE, Z16SE Multec PIN č. 47 / X71

Y20DTL, Y20DTH EDC (PSG5) PIN č. 29 / X59

Y20DTH, Y22DTR EDC (PSG16) PIN č. 26 / X93

Z20LET Motronic PIN č. 52 / X79

Y17DT PIN č. 47 / X73

Z16XEP Multec PIN č. 47 / X71

Z17DT , Z17DTL PIN č. 12 / X129

Z14XE Multec PIN č. 47 / X71

Barva vodiče, pokud je instalován je černohnědá.

Umístění některých ŘJ ve vozidlech:

X16XEL vpravo na bloku motoru / spodní konektor, pin č. 21

Z16XE vpravo na bloku motoru / spodní konektor, pin č. 47

X16SZR vedle baterie

X17DTL Pod pravým blatníkem (lze se k ní dostat snadno po sejmutí podběhu)

Y17DT Přímo na motoru shora

Při výpisu pinů ŘJ motorů bylo vycházeno z dokumentace k instalaci MIDu, kde byly vypsány modely do roku výroby 2002. S velkou pravděpodobností budou platit i pro následné roky výroby, ale je to nutné ověřit v el. dokumentaci k danému modelu vozidla. ŘJ motorů X12XE od roku 1999 nemají údajně přípravu pro palubní počítač. V tomto případě je možné vodič připojit přímo na vstřikovací ventil paliva, ale je nutné použít oddělovací optočlen. Ten instalujeme někde v motorovém prostoru.

V případě lepší varianty již bude pin na ŘJ osazen a bude na něj připojen nějaký vodič. V tomto případě vodič přerušíme a připojíme se na pin vodičem od modulu PP. Zbylý vodič, který byl původně na pin připojen zaizolujeme a necháme jej nezapojen. Vozidla do roku výroby cca 2000/2001 mají většinou pin osazen a vodič je zakončen na konektoru X2. Vozidla vyrobená později již vodič většinou nemají. Jak se zdá, začalo se šetřit na každém metru vodiče.

Pokud pin na ŘJ nebude osazen vůbec, je třeba jej doplnit. Jako vhodná varianta se jeví použití pinu z 15-ti pinového konektoru cannon/samice. Nejlépe z prostřední řady, protože pin je delší. Vodič je na pin třeba připájet. Poté přetáhneme pin smršťovací bužírkou. Smršťovací bužírku nedáváme ovšem na celý pin, protože na pinu se nachází malý lem a přetažení bužírky přes tento lem by nám znemožnilo zasunutí pinu do konektoru (viz. foto). Před zasunutím pinu je třeba otvor očistit od silikonu např. malým vrtákem, kterým silikon vytáhneme ven.

Při správném postupu při montáži je riziko poškození minimální. Vývody ŘJ jsou většinou odolné proti zkratu ke kostře vozidla, ale poškodit by je mohlo přímé připojení palubního napětí, tj. napětí autobaterie. Vodič od modulu PP má interně k 12V připojen odpor 10K, takže i v případě špatného připojení vodiče na jiný PIN ŘJ by díky nízkému proudu nehrozilo poškození daného vývodu ŘJ.

Vstupní obvod na modulu PP pro vstup z ŘJ obsahuje tzv. „schmitův klopný obvod“ s poměrně velkou hysterzí, takže je odolný proti rušení.

Připojení ovládání klimatizace

K ovládání klimatizace využijeme nějaké miniaturní spínací relé, který svým sepnutím prakticky simuluje sepnutí tlačítka na ovládacím panelu. Barvy vodičů a pořadí na konektoru se může lišit podle typu. Před připojením vodičů je nutné si zkontrolovat jejich správnost. Nejlépe pomocí voltmetru/ohmmetru. Na vodiči pro ovládání klimatizace musí být 12V po stisknutí tlačítka ovládání klimatizace. Po vytažení konektoru a měření ohmmetrem na konektorech musí být mezi správnými piny po stisknutí tlačítka pro ovládání klimatizace zkrat.

Klimatizace Behr: PIN č. 11 červený vodič 4mm

PIN č. 4 fialový vodič 0.5mm

Klimatizace Delphi: Konektor X65/5 černý vodič 4mm

Konektor X66/2 černozelený vodič 0.5mm

Pokud vývod pro ovládání klimatizace není dostupný (řízení je řešeno jiným způsobem), je nutné demontovat ovládací panel s tlačítky a relé připojit přímo na spínač, který spíná klimatizaci.

Po připojení všech vodičů připojíme k modulu PP původní konektor z TIDu, konektor s vodiči od ŘJ, od palubních přístrojů, od ovládací páčky a můžeme přistoupit ke zpětné montáži. Modul PP zvětší montážní hloubku celého displeje, takže je nutné v některých případech vyříznout otvor v papírovém krytu za displejem, který by jinak na modul PP a celý displej tlačil a nebylo by možné středovou konzolu zkompletovat.

Instalace Opel Zafira

Díky podobnosti s vozidlem Opel Astra G se instalace po elektrické stránce neliší. Shodné je zapojení vodičů k měření otáček a stavu PHM k palubním přístrojům, stejně tak jako připojení vodiče k ŘJ motoru a k ovládací páčce. Odlišné je zapojení modulu PP, který díky nedostatku místa za TIDem musí být umístěn za kovovou konstrukcí a s TIDem je propojen pomocí plochého kabelu. Propojení je názorně nakresleno na obrázku. Při instalaci je nutné věnovat pozornost číselnému označení pořadí, aby nedošlo k opačnému zasunutí konektorů. Číslování pinů modulu PP je rovněž nakresleno na obrázku, číslování konektorů TIDu je přímo vylisováno na jednotlivých konektorech.

Instalace Opel Vectra B a Omega B

Vozidlo Opel Vectra B a Opel Omega B používá displej TID se stejným konektorem jako Opel Zafira, takže tento modul lze bez komplikací připojit i k těmto vozidlům. Odlišné je zapojení k desce palubních přístrojů, kde se výstupy pro otáčkoměr a stav PHM nachází na jiných pinech.

Při instalaci je nutné dbát na správné zasunutí konektorů! Raději vše důkladně zkontrolovat, aby nedošlo k poškození modulu. Snadno se lze orientovat podle obrázku, kde je vykresleno označení pořadí pinů konektorů.

Deska palubních přístrojů Opel Vectra B:

Otáčkoměr - PIN č. 3 na konektoru k desce palubních přístrojů (zelený vodič)

Měření paliva - PIN č. 1 na konektoru k desce palubních přístrojů (modročerný vodič)

Deska palubních přístrojů Opel Omega B:

Otáčkoměr - PIN č. 22 na konektoru k desce palubních přístrojů (zelený vodič)

Měření paliva - PIN č. 20 na konektoru k desce palubních přístrojů (modročerný vodič)

ŘJ motoru Opel Vectra B:

Označení motoru: Typ ŘJ: PIN pro modul PP na ŘJ

Z18XE Simtec X67/20

X18XE Simtec pin č. 21 (přes X7/12)

X18XE1 X51/5

Y20DTH, Y22DTR Diesel X80/29

Z22SE Multec X69/8

Z16XE Multec X53/47

X16XEL ŘJ pod torpédem B12 (přes X7/12)

X16XEL Multec X45/21

X20XEV Simtec pin č. 29

Y26SE Motronic X71/3

Barva vodiče, pokud je instalován je černohnědá.

ŘJ motoru Opel Omega B:

Označení motoru: Typ ŘJ: PIN pro modul PP na ŘJ

Z22XE Simtec X84/20

Y26(32)SE Motronic X86/3

Y22DTH Diesel X80/29

Y25DT Diesel CR X73/16

Barva vodiče, pokud je instalován je černohnědá.

Instalace Opel Frontera

Do vozidel Opel Frontera lze použít modul PP stejný jako do Astry G. Instalace je velice jednoduchá díky konektoru X26, který se nachází na ve středové konzole u rádia.

Deska palubních přístrojů Opel Frontera:

Otáčkoměr - Konektor X26/1 (černočervený vodič)

Měření paliva - Konektor X26/9 (žlutočervený vodič)

ŘJ Motoru - Konektor X26/10 ( zelený vodič)

Tl. RESet - Konektor X26/7 (bíločerný vodič)

Tl. SET - Konektor X26/8 (bíločervený vodič)

Kabeláž pro vozidla Opel Frontera je poněkud odlišná co se týče barevného označení vodičů a to z důvodu propojení na výše uvedený konektor X26:

Modul PP Připojit na Konektor X26

Otáčky/černý černočervený X26/1

PHM/žlutý žlutočervený X26/9

ŘJ/zelený zelený X26/10

Tl.Reset/červený bíločerný X26/7 (Pokud nejsou tlačítka místo páčky)

Tl. Set/modrý bíločervený X26/8 (Pokud nejsou tlačítka místo páčky)

Pokud jsou instalována tlačítka místo ovládací páčky, nachází se na konektoru kabeláže k modulu PP bílý svazek se čtyřmi vodiči, který slouží pro připojení ovládacích tlačítek:

Tl. SET - Modrý vodič

Tl. RESet - Červený vodič

Kostra - Žlutý a Černý vodič

Ovládání klimatizace se nachází u spínače klimatizace S47

Pin č. 2 Hnědý vodič 0.5 mm

Pin č. 1 Zelenočerný vodič 0.5 mm

Instalace Opel Corsa B

Do vozidel Opel Corsa B lze použít stejným modul jako do Astry F. Zapojení k desce palubních přístrojů je následující:

Deska palubních přístrojů Opel Corsa B:

Otáčkoměr - Pin č. 9 na konektoru k desce palubních přístrojů (zelený vodič)

Měření paliva - Pin č. 18 na konektoru k desce palubních přístrojů (modročerný vodič)

Vozidla Opel Corsa B se nevyráběly ve verzi s palubním počítačem, takže pro snímání informace

2016-10-16 20:51:41

oto2: Počkej, počkej, Marek chtěl jen přehodit displej...

2016-10-16 20:59:14

tak potom ti posielam ss vymena tid za mid.sem do fora by to zabralo moc miesta.

2016-10-16 21:35:33

Diky za rady aspoň vím ze to jde a nemá někdo foto výměny to by mne

pomohlo víc

2016-10-17 02:00:57

oto2: jen to sem hod aspoň to bude pohromadě pro ty co jsou líní hledat

2016-10-17 19:43:27

Montaż MIDa

Założenia - Mid miał zostać tak zamontowany aby wtyczka Tida została nietknięta (tak na wypadek gyby zaszła potrzeba powrotu do orginału)

Elementy:

Opel Vectra B '98 1,6 16v z zamontowanym Tidem 26pinowym

Mid 32pinowy

Wtyczka 32pinowa

Manetka ze sterowaniem

Lutownica, cyna, kwas

Kilka metrów przewodu o przekroju 0,5mm^2

Złączki do łączenia kabli bez ich rozcinania

mid1

mid2

Czynności montażowe:

1. rozebranie konsoli i wyjęcie zegarów (jest już o tym porada więc nie będę się rozpisywał)

2.wyjęcie części właściwej wtyczek z obudów (zdjęcie żółtego/szarego plastiku aby widać było który kabel wychodzi z którego pinu)

mid3

3. Zlutowanie przewodów z pinów 13, 17,19,20,22 szarej kostki w jedną całość (eliminacja błędów czujników)

mid4

4. Rozpoczęcie łączenia nowej wtyczki do starej, za pomocą złączek, zgodnie z rozpiską (patrz dół strony)

mid5

mid6

mid7

4.1. Podpięcie się pod piny 1 i 3 licznika najłatwiej zrealizować wyjmując złącze (mocowane jest na 2 zatrzaskach widocznych po bokach) i wpinając się z tyłu.

mid8

mid9

Piny licznika numerowane są od prawego górnego rogu (na fotce widać wpięcie w pin3 )

4.2. Podpięcie się pod sygnał z ECU najlepiej zrealizować wpinając się w czarno brązowy przewód w złączu X7 widocznym na poniższych fotkach:

mid10

mid11

Przejścia do kabiny można dokonać albo w okolicy pompy hamulcowej (wychodzimy za bezpiecznikami), lub przez podszybie obok komputera (wychodzimy za schowkiem).

4.3. Podpięcie manetki:

Pin 23 MIDa - przycisk RESET - w manetce biały

Pin 24 Mida - przycisk FUNCTION - w manetce czerwony

brązowy manetki masa

mid12

4.4. Podpięcie CHECK'a:

Pin 15 MIDa - wyłącznik stopu przewód żółto/czarny

Pin 16 MIDa - wyłącznik stopu przewód czarny

Ale jeśli nie chcemy za każdym razem deptać hamulca celem zgaszenia checka to wystarczy oba piny podpiąć po +12V np. Pin 5 (czerwony przewód)

5. Test czy wszystko działa, czy działają przyciski itp

6. Podjechanie na techa celem wgrania odpowiedniego kodu celem eliminacji przekłamań i ew zmianie jednostek/języka.

mid13

Rozpiska połączeń kostek:

[z lewej złącze 32 - z prawej 26]

01 -> 02 z żółtej wtyczki

02 -> 03 z żółtej

03 -> 04 z żółtej

04 -> 05 z żółtej

05 -> 01 z żółtej

06 -> pin 3 z licznika

07 -> 07 z żółtej

08 -> 08 z żółtej

09 -> 09 z żółtej

10 -> 10 z żółtej

11 -> 11 z żółtej

12 -> 12 z żółtej

13 -> masa

14 -> 14 z żółtej

15 -> +12V (lub wyłącznik stopu przewód żółto/czarny)

16 -> +12V (lub wyłącznik stopu przewód czarny)

17 -> masa

18 -> pusty

19 -> masa

20 -> masa

21 -> pusty

22 -> masa

23 -> przycisk RESET

24 -> przycisk FUNCTION

25 -> pusty

26 -> pin 1 z licznika

27 -> sygnał zużycia paliwa z ECU

28 -> pusty

29 -> pusty

30 -> pusty

31 -> pusty

32 -> pusty

2016-10-17 20:15:06

skusim preložene

Predpoklady - Stredná mal byť namontovaný tak, aby zástrčka bola neporušená Tida (len v prípade, že vyvstala potreba gyby vrátiť k pôvodnému vertices)

Prvky:

98 Opel Vectra 1,6 16V s namontovanou 26pinowym Tide

Stredná 32pinowy

Plug 32pinowa

Radenie ovládané

Spájkovačku, cín, kyselina

Pár metrov drôtu asi 0,5 mm ^ 2

Armatúry pre pripojenie káblov bez rezania

Inštalácia:

Prvé demontáž konzoly a odstrániť hodiny (to už je na špičke, tak som sa bez ďalších podrobností)

Odstránenie druhej časti vlastné plug-in skrine (obrázok žltá / šedá plastu, ktorý ste mohli vidieť, ktorý drôt vedie, na ktoré pin)

3. spájkovacie drôty na piny 13, 17,19,20,22 šedé kocky z jedného kusa, ktorá potom pokračuje do hmotnosti (eliminácia chýb senzorov)

Počnúc 4. nový plug-in napojenie na starý, s bradavkami, ako budem držať (viď spodná časť stránky)

4.1. Aplikácie v miestnej piny 1 a 3 meter najlepšie dosiahnuť tým, že odstráni konektor (namontované na dve západky na stranách viditeľné), a zapojíte do chrbta.

Kolíky sú číslované od pultu v pravom hornom rohu (na fotografii môžete vidieť zapojíte pin3)

. 4.2 Uplatnenie v miestnej signál ECU dá najlepšie dosiahnuť tým, že zapojí v čiernej a hnedej drôtu v konektore X7 fotkách vidieť na nasledujúcom:

4,3 radenie. Aplikácie v miestnej:

Pin 23 MIDA - RESET - biela manetce

Pin 24 MIDA - funkčné tlačidlá - červené manetce

hnedá hmota radenie

4,4 CHECK'a. Aplikácie v miestnej:

Mida Pin 15 - prepínač zliatiny drôt žltá / čierna

Pin 16 MIDA - vypínač čierny vodič

Ale ak nechcete, aby šliapať na každom brzdu, aby sa uhasiť stačí skontrolovať dva piny na háku napr +12 V Pin 5 (červený drôt)

5. Test, či všetko funguje, alebo ovládať tlačidlá, apod

6. jel tech nahrať príslušný kód k odstráneniu narušenia hospodárskej súťaže a prípadne zmeniť jednotky / jazyka.

kódy pre ročník 96/97 MID'owego

Budem držať s členkom odkazy:

[32 konektoru na ľavej - pravé 26]

01 -> 02 od žltý konektor

02 -> 03 od žltej

03 -> 04 od žltej

04 -> 05 od žltej

05 -> 01 od žltej

06 -> kolík 3 z pultu

07 -> 07 od žltej

08 -> 08 s žltým

09 -> 09 od žltej

10 -> 10, žltá

11 -> 11, žltá

12 -> 12 na žlté

13 -> hmotnosť

14 -> 14, žltá

15 -> +12 V (alebo obvod zliatiny drôt žltá / čierna)

16 -> +12 V (alebo taveniny mimo čierny vodič)

17 -> hmotnosť

18 -> prázdny

19 -> hmotnosť

20 -> hmotnosť

21 -> prázdny

22 -> hmotnosť

23 -> tlačidlo RESET

24 -> tlačidlo FUNCTION

25 -> prázdny

26 -> pin 1 proti

27 -> signál na spotrebu paliva ECU

28 -> prázdny

29 -> prázdny

30 -> prázdny

31 -> prázdny

32 -> prázdny

Typy displejov:

Typy displejov / R1985

A to by stačilo, keby skupina drží moc považuje za vhodné navrhnúť, aby toto v tipy na mieste.

Všetky práva vyhradené Nomad & Krakusek

Edit: Pridané kód tabuľka k dispozícii gizberna

Edit2: 11.03.2008

Spája signál z ECU pre niektoré motory (aj keď na základe astry G, ale tiež sa hodí VB)

Budem držať s káblom pre tých, ktorí chcú pripojiť 26pinowego MID'a:

1) Batérie Plus

2) Hmotnosť

3) Vonkajší snímač teploty - hmotnosť

4) vonkajší teplotný snímač

5) Zapnite zapaľovanie

7) sloveso Multi - funkcia tlmeného osvetlenia

8) Rádio Na

9) SCL

10) MrQ

11) SDL - 9,10,11 - rádio

12) signál cestoval

14) Diagnostika

23) automatickou prevodovkou chyba

Nasledujúce káble iba pre mida:

6) otáčky motora signál

13) nízka úroveň signálu olej

15) spínač - brzdové svetlo

16) svetla poistka brzdy

17) senzor svetiel vpredu / vzadu

18) spínač brzdového svetla

19) snímače hrúbka brzdového obloženia

20) Nízka hladina chladiacej kvapaliny

21) Tlačidlo Reset údaje?

22) Funkčné tlačidlo (F)

24) signálu paliva

25) spotreba paliva signál

26) Nízka úroveň ostrekovača

EDIT do Nice:

No, ako som ti sľúbil vložiť tabuľku kódov k dispozícii pre MIDA a ročníkov spolu so stručným vysvetlením:

prvá, od toho, čo som vyvodil mimo číselné kódy napríklad: 013 - 4 - 14 972 zodpovedá verzii meradla inštalované vo vozidle.

a môžu tu problém je, že niektoré Midyat nemôže byť naprogramovaný pre slinika?

To vysvetľuje nasledujúcej tabuľky:

kódy pre rok 1996:

na 1996/1997:

1998:

od roku 1998:

a ďalšie kódy:

môže niekto, ktoré vám pomôžu v boji proti MIDEM.

Przekopałem prostredníctvom týchto 15 strán bolo naložené v pôvodnej vlákno a ja som dal to do MINI FAQ

Otázka: Budú všetky ostatné motory budú rovnakej zásuvky? Hlavne som chcel, aby signál na ECU

Odpoveď: Ak ste v aute konektore X7 je áno, ak to nie je nutné vyzdvihnúť elektrických schém a skontrolujte, kde káble ísť a čo oni idú pinu ECU.

Budem sa držať niektorých motorov (na základe Astra G):

Otázka: Kde je ECU?

Odpoveď: Zvyčajne do jamy pred cestujúceho. Môžete sa k nemu dostať, alebo z pod kapotou odstránením plastovou krytkou v kabíne vzduchový filter, alebo wymontowując priestor v kabíne. V niekoľkých málo prípadoch, je motor umiestnený regulátor na motor / prevodovku (motor 18xe1).

Otázka: Ktorý spôsob, ako vykonávať kábel od ECU do kabíny?

Odpoveď: buď cez múr u prepážky konektor X7 (vyjde v kabíne ako poistky), alebo vedľa ECU (príde sa na skladovanie)

Otázka: Ako môžeme počítať kolíky v konektore 26pinowym?

Odpoveď:

Otázka: Môžem dať Omega mida?

Odpoveď: Omega Jeden sivý konektor bude tiež dobré, je deczko menšie, ale funguje bezchybne. Verzia s ďalšie plug 12pinową žiadne dobroty? má všetky piny zmiešané? môže sa trochu legrace s výkresmi oboch vozidiel by mohlo byť niečo wymodzić, ale hra nie je stojí za námahu.

To je:

Otázka: Čo znamenajú čísla xxx x xxxxx sa objaví na displeji, keď držíte dve tlačidlá na manetce?

Odpoveď: Prvé tri číslice kódu je motor (pozri tabuľku v prvý príspevok) je jedna číslica známky rip sa súbor ukazovateľov (nie vrátane hlavy na prelome, ale to je v prvej post) po sebe idúcich 5-miestny kód je veľkosť pneumatík

14.972 imp. na 195/65/15, 205/60/15, 205/55/16

15.795 imp. pre 185/70/14

Otázka: v členku na pinu 32 kolík 18 a 21 kábla zhasne a rozpisce Tieto kolíky sú prázdne, čo mám robiť s nimi na dovolenku zadarmo ?????

Odpoveď: pin 21 - automatická prevodovka - ako si nechať ten človek nie je pripojený ...

Pin 18 - Kontrola žiaroviek zastaviť ... takže ak nemáte chyba senzora bude naštvaná ako podepniesz

Otázka: tieto kombinované piny 13, 17,19,20,22 je pripojený k masám?

Odpoveď: áno

Otázka: Ak mám vectra po lifcie a ja Tida 26 pin, potom ak hromadu mida 26-pin a podepnę pod starú členku bez konverzie to všetko pôjde?

Odpoveď: Ak máte plnú inštaláciu - áno

ak nie, potom sa budete musieť urobiť niekoľko drôtov - je tip, čo a ako - pretože vidím hneď, že ste si ju prečítať

Otázka: Môžete nahrať kód po vinobranie auto alebo strednej?

Odpoveď: podľa ročníka mida

Otázka: Čo robiť hlavičky v tabuľke kódov?

Odpoveď: LWR - vyrovnanie výbojok (ale v tomto prípade treba chápať ako "svetlomety HID)

Tak aký je váš HID svetlomety je MIT, a nie, ako Ohne,

"Zusatzheizung"-Webasto

TID / MID - nie záleží na tom, čo sa programovanie

Ako sa mida MID, a ako Tida (áno, na rozdiel od vystúpení, je možné, že program), aby TID

Ostatné položky v tomto ".... getribe "alebo prenos (automatické alebo ručné)

a veľkosť pneumatík

Otázka: Chcem sa pripojiť mida krátko. Čo je to pin na 12 V, a ako sa hmota?

Odpoveď:

Cube 26 pin:

ak dáte pin +12 V

dať 2 pin hmotnosť

dať 5-pinový +12 V

32 pinový konektor:

hmotnosť dáte kolík

dať 4-pin +12 V

dať 5-pinový +12 V

Otázka: Chcel som sa preprogramovať ASO MIDA, ale hovoril, že on nechcel pripojiť k Tech ...

Odpoveď: Skontrolujte, či kábel ísť až na 14 pinu mida (pin zodpovedný za styk s Tech)

TIP Modul pre pripojenie CC - http://forum.vectrak...-check-control/

Téma diskutovať o tejto téme ...

Ste Ravcio1985 upravil tento príspevok 25 október 2010 - 19:05

Dôvod revízie doplnok

Fiat 125p bol pevný disk przekombinowanym je Viki. Kapacita je rovnaká, ako novšie technológie ... a menej energie, (.

Moja rada, pozri "O mne"

Popis môjho Viki nájdete tu: "LINK"

Ak som vám pomohla, nebojte sa používať tlačidlo

4

  • Hore
  • Citovať
  • Odpoveď

# 2 Nice

  • Skupina Moderátori
  • Príspevky 11.786
  • Založený na po. 11.07.2005
  • Pohlavie: Muž
  • Umiestnenie: Międzyzdroje
  • Región: West
  • Č klubu: 225
  • Auto: VC 2,0 T GTS Z20NET a LPG)
  • VKP oddelenia: West

Zaslal 13 júl 2008 - 19:12

Díky moc za vašu radu a usporiadania predmetu - a to zavrel uzavretých

Môj ex-VB: VB 1.6 16V 120 km

.

Môj súčasný VC: VC 2,0 T 205 km

Op-com na palube;)

0

  • Hore
  • Citovať
  • Odpoveď

# 3 Duke_

  • Zakladateľ ™ VKP Deutschland
  • Skupina Admin
  • Príspevky 2911
  • Založený na st. 21.júna 2007
  • Pohlavie: Muž
  • Umiestnenie: Zweibrücken
  • Stav: DE
  • Č klubu: 453
  • Autom: VB x18xe 98 ', VB 2.5 V6 i500 00'
  • Odbor VKP: UK, DE a do zahraničia

Zaslal 24 február 2010 - 22:19

Na žiadosť autora sa vzťahuje na Pripojil som sa spomenúť:

Po dlhých konzultáciách s kolegom mr_andre, rozgryźliśmy inštalácia MID'aw x16szr motora (1,6 8V), ak nie je kábel v členku X7

No, mal som sa držať priamo do ECU.

ECU vyzerá takto:

Pripojte (podľa schémy el. Vectra) je pin B12.

Teraz je otázkou bolo určiť, ktorá je plug-and-pin?

Tu je odpoveď:

Červený konektor, na spodný riadok, pin 12 (piata zľava)

Na fotografii je zadarmo (vedľa zelené)

Upravili ste tento post Duke_ 25. februára 2010 - 14:50

2

  • Hore
  • Citovať
  • Odpoveď

Téma hľadanie

  • ← Predchádzajúca téma
  • VB - elektrikár
  • Ďalšia téma →

Strana 1 z 1

  • Nemôžete založiť novú tému
  • Téma je uzamknuté

Užívatelia prezerajúci si toto téma: 1

0 členov, 1 hostí, 0 anonymných

  • Čas: 01.05.2011 19:41
  • Na začiatok stránky
  • Domov
  • Odstrániť súbory cookie
  • Označiť toto fórum ako prečítané

Powered By IP.Board 3.0.5 © 2011 IPS, Inc .

Licenciu na: Vectra Club Poľska

2016-10-18 19:48:37

Děkujeme teď snad už nebudou dotazy ohledně zapojení tidu midu

2016-10-18 22:37:36

gabrielb: rado sa stalo.


Odpovědět