Fórum - Téma


Vybrace přední nápravy


Fórum Vectra C Vybrace přední nápravy

Informace o modelu: Opel Vectra C



2016-04-17 20:32:33

Zdravím všechny OPELÁKY. Mám vectru 1,9 CDTI 88kw kombi. Při vyšší rychlosti mi vybruje přední náprava. Po různých servisních kontrolách a výměně kotoučů brzd.obložení, disků a pneu nových a vyvážených pořád problém přetrváva. Nemáte někdo s tím zkušenost jestli to není něco s poloosami,? Dík za pomoc. M

2016-04-17 20:39:31

Zalezi ci pod plynom alebo ked iba ides zotrvacnostou. Ak pod plynom tak poloosi, vnútorné klby

qpc
petr
2016-04-17 22:08:57

občas tohle umí homokinetický kloub ,který má vůli..dej plnej rejd doleva a rozjed se,pak to samé doprava.Necvaká v tom? cítíš něco špatné?

Venca49  
Václav
2016-04-17 22:33:58

opelvectrac: Pravá poloosa je sestavená ze dvou kusů.Je to od převodovky spojovací hřídel a ke kolu hnací hřídel.Jsou spojené zhruba uprostřed a je tam ložisko(upevňovací konzola s přírubou) Není tam vůle? Ta by mohla rozkmitat poloosu a vozidlo.

2016-04-18 16:00:14

venca49: diky. To mi taky řikali v servisu,ale pořád se vraceli ke kotoučům. Dělá to při 90-120 km rychlosti a při záběru. Polosy maji vůli,ale že prý to je normálni.Tak nevím. a dají se vyměnit ty klouby a ložisko nebo se musí měnit celé poloosy, M

2016-04-18 16:03:51

Vonkajsie sa dajú, vnútorné nie. A ložisko kupis

2016-04-18 20:49:18

opelvectrac: priklanel bych se k tomu lozisku...tak jak to popisujes to byva vetsinou ono.

2016-04-18 21:47:23

ondra01: Díky zkusim to nějak pořešit

2016-10-18 13:22:43

Ahoj mám podobný problém, Při jízdě jak na zátah tak na setrvačnost mi to pořádně klepe a to od 100 do 130km/h přesně a to snad až neuvěřitelně testoval jsem na tempomatu. 130KM/ klepe jak blázen 132Km/h jako by nic. Je tam skokový rozdíl. TO neplatí mezi 100 - 120 kdy to narůstá. Auto při jízdě na rovném povrchu rychlostí 30KM/h jakoby kulhá je cítit jak to nadskakuje. To jen pro začátek.

Měnil jsem vnější homokinetický kloub (ten u kola) mám nové kotouče čerstvě vyvážená kola, takže dávám za vinu že bude vadný Homo. vnější. Na kterém utrhlá manžeta. A teď co s tím, někde se dočtu, že to měnit nejde někde že to jde. Každopádně problém je v tom, že tento kloub vyrobí druhovýroba GSP, Kamoka a DENCKERMANN – mechanická převodovka číslo dílu "9186550" Hledal jsem recenze na tyto výrobce a všichni píšou "nebrat Čísnu ani Polsko"

Celá poloosa pak výjde na 6000 což je fakt randál.

Co by jste mi doporučili?

2016-10-18 15:13:38

http://www.motora.cz/opel...Node_ID=0&filtry=&from=20

tady maj kloub SKF za 1500,-

Celou poloosu SKF za necelou 6ku, jiní výrobci od 4ky do 5ky

Ale než se do toho pustíš, objev pravou příčinu (vyloučit např. ložisko)

2016-10-19 18:28:14

mirpie: To sfk je kloub na straně kola ne prevodovky ten na straně kola jsem od sfk sehnal za 1000 a už je vymenenej jak pisu hore.

Ložisko - to me vůbec nenapadlo.

Ale jak to overim doma - parkovisti?

2016-10-20 06:39:46

náboj nesmí mít vůli, stačí zvednout auto, chytnout dotažené kolo a zaviklat s ním jako když chceš zjistit stav rejdového čepu. Pohledem poznáš (při vytočeném kole do rejdu), zda se viklá celá těhlice nebo jen náboj s kolem v těhlici. A když to budeš mít zvednuté, tak podobně zkontroluješ i poloosy. Náboj kola vůči poloose nesmí mít úhlovou vůli (pootočení). To vše strana kola.

Na straně převodovky se to "diagnostikuje" blbě. Zase tam to ale neodchází tak často.

2016-10-20 15:26:54

Moc dekuji, hezky jsi to popsal zítra VC jede k doktorovy sehnal jsem Kamoka homokloub vnitřní a uvidíme. Tak jako tak je tam roztrzena manzeta tak se to sundat musí. Pak vám dám vědět. Má VC má nalitano necelých 400 000 km takže budu pokusny králík na většinu věcí co odchází stářím :)

2016-10-31 10:35:46

Dubse klepnout vyměnil jsem vnější a initrni homoklob a klepalo to porad. Borec v servisu tak teď už to muze byt jen špatná guma a taky ze jo včera jsem přežil na zimu a je po provlemu. Zdeformovala se kvůli špatnému homokinetitaku.


Odpovědět