Fórum - Téma


vybitá baterie, nemohu otevřít auto


Fórum Omega B vybitá baterie, nemohu otevřít auto

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2013-07-28 13:46:00

Jde to i bez klíče... http://www.youtube.com/watch?v=Z7SLkjt3BRc

2013-07-28 15:43:43

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-07-28 21:40:05

colommbo: To jsou slušní dementi

 vlastta  
vlastimil
2013-07-29 01:45:05

colommbo: ............ze bych jim to sklo poslal?

2014-08-13 13:33:44

Přátelé,

oživím toto téma neb se mi asi po týdnu a něco vybila baterka, jak víte, mám vadnou cívku a tak nejezdím. O víkendu jsem byl v kufru a vše fungovalo, teď jsem přišel a už to jen slabě cvaklo a kufr se neotevřel. Nebliká ani kontrolka v autě. Auto mám zamklé na dvakrát a klíčem to nejde, nejde to tim klíčem ani když mám auto zamklé třeba jen jednou. Jak je to teda s tím klaksonem a na který drát mám připojit plus, mám tam dva klaksony. Startovací kabely jsou samosebou v kufru...zamklé. Tu baterku nechápu, je to origo GM z roku 2011 proč se ta svině vybila?!... Ke startéru se nedostanu, nemám jak a stojím celkem v kopci a i když mám zatáhlou ručku a mám tam kvalt.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-13 13:47:51

sádelňák: Jak psal Jirka, na konektoru klaksonu je jeden kontakt plus 12 z baterie přez pojistku (15A) a druhý je veden drátem až do volantu, kde se ukostřuje na - baterie (karoserie). Stačí vzít měřák a jeden měřící hrot opřít o kostru a druhým hrotem zkusit oba konektory. Na jednom nebude nic a na druhém půjde změřit napětí baterie. Ono to je vlastně jedno, když zapojíš mínus svorku nabíječky na kostru vozidla a plus svorku na jeden kontakt nebo druhý. Na tom správném vyskočí na nabíječce proud ampérmetru nebo kontrolka dobíjení, na tom druhém se nebude nic dít........

2014-08-13 15:13:45

kopejda: Jo dík, potřeboval jsem vědět jestli to teda bude s tím troubítkem fungovat. S el. si tak nějak celkem rozumím.

Ještě jednou dík!

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-13 16:52:56

sádelňák: Pak sem napiš, jak jsi pořídil

2014-08-13 18:44:13

Tak se teda podařilo, vyprdl jsem se na multimetr a prostě do + kleští startovacího kabelu jsem dal malý šroubovák a normálně jsem ty dírky od kabelů ke klaksonu zkoušel jednu po druhé. V jedné to nepatrně zajiskřilo a tam bylo to plus. Pak už jsem normálně odemknul dálkou.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-13 19:01:44

sádelňák:

2014-08-13 19:39:26

Stejně mi vrtá hlavou, proč mi to nejde odemknout ani zamknout klíčem, mi to připadá, jako by ten zámek byl jiný, prostě strčit tam jde normálně, ale otočit...ani náhodou a to jsem rval docela hodně...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-13 19:43:08

sádelňák: To asi je vložka k jinému klíči....

2014-08-13 20:52:40

Asi ano a ještě k tomu baterka bude asi po smrti, mám ji na nabíječce něco kolem 2 h a teď jsem jí měřil a má 11,50V+- Nabíječka do ní vali proud kolem 5A a je docela horká ta nabíječka. No každopádně zítra jedu pro novou cívku BOSH do Rožnova což je za kopcem (Radhoštěm). Blbé na tom je, že to s tím klaksonem budu muset zítra podstoupit znova protože, jsem auto zmknul s kabely připojenými přímo na svorky a když mi to tim klíčem nejde...


Odpovědět

1  2