Fórum - Téma


Vybíjení baterie ?


Fórum Omega B Vybíjení baterie ?

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1996 Omega B 3.0 V6

48 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui), 6-válec, Vidlicový.



2015-10-28 19:39:43

Zdravím, mám takový zvláštní problém, už jsem o tom tady psal. Stává se mi, že týden normálně jezdím kratší i delší cesty, přijdu třeba po hodině k autu a nenastartuji, dokonce ani neotevřu dveře. Vypadá to na totálně vybitou baterii. Nastartuji přes kabely a zase nějaký čas není žádný problém. Koupil jsem novou baterii, vyměnil obě svorky na baterii - hřály se, svorky už se nehřejí, nicméně problém se opět opakuje. Odběr auta v klidu je 0,25 A, což by snad ještě mělo být v normě. Kdyby to ale bylo vybíjením v klidu, problém by se přece projevoval hlavně po delším stání ale problém se stává spíše po delší jízdě a po 2 - 3 hodinách v klidu. Zdá se mi, že to nemá žádnou závislost. Děje se to naprosto nepravidelně.

2015-10-28 19:47:11

viděl bych to na starter , nebo na nějaký vadný rele který občas zůstane viset.

2015-10-28 19:58:26

breathlless: Startér bude asi v pořádku. Malé napětí je v ten moment v celém autě. Nějaký relé by to dělat mohlo. Mě ještě napadlo špatné ukostření na karoserii ale ani nevím kde je.

2015-10-28 19:58:41

designif: Takové a podobné závady jsou úplně nejlepší... Zkontroluj popř. očisti ještě druhý konec kabelů od akumulátoru (kostru na káru a plus ke starteru) a ukostření motoru, mělo by tam někde být. A klidový odběr čtvrt ampéru není zrovna málo, spíš bych řekl dost, mělo by se jednat řádově o miliampéry. Zapoj ampérmetr a vytahuj po jedné postupně pojistky, jestli se neukáže změna k lepšímu (nižšímu)...

2015-10-30 06:17:10

designif: odběr 0,25A je hodně, auto by v klidu mělo odebírat max 25mA, mě jednou zlobilo relé vnitřního osvětlení(nachází se pod sloupkem řízení)

2015-10-30 08:51:30

jenda: Souhlasím, měl jsem půjčený takový podivný měřák, který ukazoval na dvou rozsazích stejné hodnoty. Takže to je správně 25 mA. Nicméně i to je dost. Při opakovaném měření mi to někdy ukazovalo v klidu 5mA. Po vytahování postupně všech pojistek jsem nakonec přišel na to, že to asi dělal spínač vnitřního osvětlení u předních dveří řidiče. Na relé jsem taky myslel ale problém je, že to dělá jenom někdy. Jinak díky za typ.


Odpovědět