Fórum - Téma


Výběr gsi ?


Fórum Pokec všeobecný Výběr gsi ?



1  2

2012-04-25 18:57:45

Zdravím přemýšlím nad koupí astry nebo kadetta, ale rad bych osobni zkušenosti, do čeho jit ? Co je z tech dvou hbytejší , obratnější ? Chci to jako daily, ale zároven si v létě užívat serpentýn a semtam s váma zajezdit na okruhu . Spotřebu a díly neřeším. Jen pro zajímavost který z těch dvou kousku, má lepší antikorozní ochranu a je snadnější najít aby nebyl durch zhnilý? Díky, za každou radu hoši

2012-04-25 19:43:32

Tak to jsou přesně, ale úplně přesně ty hrušky a jabka, Cipísku... A dokonce ještě géesíčko... Pokud se týká jízdních vlastností, tak jednoznačně starej dobrej Kadett 2.0 16V 110kW (opravdový a jediný plnokrevný GSi,) ale toho neseženeš, bo kdo ho má v dobrým stavu, tak si ho hýčká a jestli ho někdo prodává, tak je to už skoro šrot, buď motoricky ale spíš kastlí. Což je zároveň odpověď na závěr tvého dotazu, co nebude tak moc shnilý. Shrnuto: z pohledu jízdních vlastností zcela jistě Kadett, zachovalost káry hovoří zase pro Astru - prostě vybíráš mezi dvěma auty, který se moc srovnávat nedají, stačí jen, že jsou o generaci od sebe a bude to těžká volba...

2012-04-25 19:49:51

Předpokládám, že se bavíme a uvažuješ o GSi s 16ventilovou technikou. Kadett má řádově o 200 kilo míň než astra, takže zrychlení, dynamika, brždění, tak je na tom lépe. Jenže Astra (proto je taky težší) je lépe vyztužena, takže se zase tak nevlní a nekroutí. A podle mě je v ní takové pohodlnější svezení. Kadett je takovej syrovější, nemá servo (většina), hůře odhlučněn atd. Kadett podle mě trpí na korozy daleko více než Astra a hlavně na blbějších místech. Největší problém bych viděl v uchycení předních ramen do podlahy. To místo je extrémě namáhaný a rádo to celé uhnije a pak se to blbě opravuje. Prostě se celé rameno vyrve z podlahy. Astra už má H rám. Pokud bude Astra opravdu origo GSI (80procent co jsem viděl není) tak oproti kadettu má z výroby oplastované celé prahy a spodky dveří + zadní blatník. A ať si říká kdo chce co chce, pomáhá to a nehnije to tak hrozně rychle. Kdežto kadett to nemá a koroze prahů, je taky věčnej problém. A astra třeba zase hodně koroduje okolo víčka nádrže (ale to není "nosná" část). Takže každý má svoje pro a proti,...a najít neshnilej kus chce štěstí. Myslím si že Astra, co se týče koroze na tom obecně bude lépe, ale origo GSI Astra se shání daleko hůř než Kadett.

Já osobně bych šel do Astry...když budeš trpělivej a hledat, tak snad nejdeš i v dobrých výbavách (centrál, elektrika, ABS, TC, vyhř.sedačky, šíbr, klima atd.) Ano, většinu prvků měl i kadett, ale ne vše. Vybíral bych Astru s motronicem 2.5, páč se dají lépe upravovat (výkon motoru) a i v sérii mi přijde, že ten motor jede lépe, než motronic 2.8.

2012-04-25 20:05:51

Cipísku,měl jsem Gsi Kadetta a naprostá spokojenost. Najít dobrý kus,jdu do něj znova. Pokud bych měl vybírat Astru,tak Astra sports tourer . Do jiné bych nešel. Co se týká...jak ty píšeš antikorozní úpravy.....je to spíše o tom jak se o to kdo stará.

2012-04-25 22:18:25

odpověd na to nahoře je jednoduchá : NEEXISTUJE kvalitní GSI (a GSI byl jen kadett) pokus astry F o GSI byl šrot ještě osvětlím pro rýpaly NEEXISTUJE je myšleno tak že GSI jsou bud rozbitý nebo ve sbírkách fandů to co je na trhu je jen ALÁ GSI

2012-04-25 22:34:42

Souhlasím, že na trhu je alá GSI nebo šrot. Ale nesouhlasím, že kvalitní GSI neexistuje. Jenže se člověk nesmí dívat na trhu v ČR. Páč např. na neměckým trhu se po nějakém hledání, přebírání, čekání, (tím nemyslím dvou denní rychlovku, ale třebai i půl roku sledování) se nechá najít kvalitní kousek. Bohužel už i ti němci to neberou jako starou plečku a nechají si to zaplatit.

2012-04-25 22:53:49

Psal jsem už nahoře, že jedině motorizace 2.0 16V 110kW bylo opravdický géesíčko a raketa na kolech... A tu dneska nesežene, pochybuju... Všechno ostatní jsou už jen náhražky.

2012-04-25 23:07:01

http://suchen.mobile.de/a...1&negativeFeatures=EXPORT

Takhle nějak voňavě by to mělo vypadat (jsem prostě na ty Astry). Jenomže ty peníze...ty peníze.

2012-04-25 23:19:06

Ja, es schmaeckt mir gut...

2012-04-25 23:22:11

ASTRA UŽ BYL JEN POKUS O GSI KADETT E to je pan GSI

2012-04-25 23:27:22

http://suchen.mobile.de/a...L&negativeFeatures=EXPORT

2012-04-25 23:30:07

A tož to je rakeťák, Hansi...

2012-04-26 06:08:34

jj krasavec

2012-04-26 06:28:40

taková blbá otázka, dělaly se kadety GSi v kabriu?

2012-04-26 07:34:28

Ano...kadetty gsi se dělali i v cabriu. Ale nejsilnějsí motor byl 2.0 8V (C20NE). C20XE se tam nedával. Ale ten kadett v cabriu moc "nejede". Je těžkej jako prase oproti normálnímu.

Hansdob: krásnej....ale to je to...že už to není origo, ale upravovaný (samozřejmě se "upravenej" shání lépe než origo).

2012-04-26 15:26:12

Tady sem nasel jednu gsi vrazdu:

http://www.sauto.cz/osobn...stra/10209588?goFrom=list

Top stav a jede jako cert i 230 po rovine, pytcho

2012-04-26 15:58:02

Tož to je fakt (sebe)vražda - otevřený sání (asi si to mladej plete s kónickým filtrem), laděnej "fýfuk", po rovině 230 - dokážeš si představit, Beawere, ten hukot, když se silnice ještě začne svažovat...? Takový auto v takový rychlosti podle mě už víceméně neovladatelný a nezvladatelný, ale hlavně, že mi to jede, dávejte bacha, kucíííí...

2012-04-26 17:22:18

No a to je právě vono...tahle rádoby gsi vražda není GSI.

Colommbo, Beawer: Ono i když se silnice začne svažovat, tak víc jak cca 240km/h (dle tacho) neuděláš. Páč to zastaví omezovač otáček. Ovladatelnost...měl jsem KONI podvozek (nastavený na nejtvrději) jiný ET, takže to bylo rozčapenějčí atd...takže nemohu objektivně soudit, ale nebylo to nějako hrozné,...horší už bylo brzdit (brzdy komplet ATE, pwerdisci vepředu). Vlastní zkušenost.

bad64  
2012-04-26 17:39:32

No jelikož jsem Astru měl tak se musím smát tomu že si někdo riskne jet 240km/h na našich silnicíchA také jsem s ní lítal ale udržet ji i ve 180km/h je docela problém a to nemluvím o případném brždění.

2012-04-26 17:54:24

Klidně se směj, ale to že někdo riskne jet 240km/h na našich silnicích (veřejných komunikacích) si řekl ty. Já ne...neřekl jsem ani slovo, že bych jel takhle na veřejné komunikaci.

Ale dost už, nebudem si tu honit trika kdo, kde, kdy a kolik jel. Taková debata mi přijde pod úroveň.


Odpovědět

1  2