Fórum - Téma


Vule v prevodce rizeni


Fórum Omega B Vule v prevodce rizeni

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 2.0

6 fotek  |  152 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 997 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, X20XEV.

Pekna rachotina pri koupi, bude to stat dost penez z toho udelat auto.


1  2  3

2014-03-22 17:35:40

pocitam ze u 6 hrnka asi jo. sam mam 4 valce a zrovna moc mista tam neni

2014-03-22 19:33:23

@ Vojta90:

Nechci te strasit ... ale modli se, at se ti neposére treba starter nebo neprasknou svody na levy strane motoru po smeru jizdy ...

2014-03-22 21:49:54

Ona u V6 staci zkusenost z vymenou RJ ABS, ktere se zadna z tech motorizaci nevyhne :)

Pokud zvladne toto, tak uz je vse ostatni sranda :)

2014-03-22 22:05:15

Stepo: Nestraš...

2014-03-22 22:06:31

colommbo: OK, upresnim to. Nevyhne se to tem, co maji na ABS napsano DX :)

2014-03-22 22:10:53

stepo: jj, vím, že jich je několik druhův, ale který mám zrovna já, to netuším (zatím, klepy, klep... )

2014-03-23 13:38:43

Proboha lidi nestrašte mě! V létě se stím chystáme do chorvatska a vy todle tady jo...

Ještě me čekají rozvody, chci se mrknout na pal. filtr(kde je??), doplnit klimu a udělat přední brzdy, kotouře i desky.

Tak jenom né žádné poruchy!

2014-03-23 14:10:36

sádelňák: ty toho nadelas, ja si udelal Go motoru + vsechny cidla novy a v predevcirem jsem menil celej motor, protoze mi vyletela ojnice ( nejspis, jeste sem ho nerozebral )

Zaver: vzdycky se neco podela kdyz to necekas.

2014-03-23 14:23:16

kiselina: No dobře, pokud máš prostory a čas tak budiš, kdybych tohle měl tak si z toho taky nic nedělám. Ve sklepě v paneláku či před na chdníku se to blbě dělá, ale taky bych tě chtěl vidět někde 1000km od domova jak děláš go motoru Jednou jsem v chorvatsku kupoval a měnil výfuk na escortu. Ve stínu 40° pod autem žádné místo..jedním slovem paráda, ještě že se žádný šroub nezlomil....

2014-03-23 14:32:06

sádelňák: jj to znam, v italii se nam zadrel alternator na dodavce, docela zabava nez sme prisly na to jak to udelat aby sme se dostaly zpatky 1000 km do cech.

Nu dilnu sem si musel pujcit, jinak bych mel taky smolika

2014-03-23 14:42:12

sádelňák: Palivový filtr je vzadu (pod autem ) zhruba mezi PZ kolem a nádrží, trubičky jsou k němu připevněné takovými extra samozacpávacími přípojkami, budeš potřebovat asi tenký šroubovák...

2014-03-23 14:47:51

colommbo: Dík, takže klasika...asi jako u všech aut co jsem doposavad měl...

jinak z5 k tématu, měl jsem taky vůli v řízení, né moc, ale prostě mi to vadilo. Díky Vlastíkovi a jeho (e-shopu) jsem toto odstranil, byl totálně vymlácený ten čep co spojuje volantovou tyč s hlavní řídicí tyčí..

2016-06-29 14:57:46

dám to sem. V naději, že mi ustanou vibrace volantu při přejezdu nerovností jsem mírně dotáhl šneka, kde stejně byla velká vůle v řízení. Vůle v řízení teď prakticky nula, otáčení volantu mírně ztuhlo, ale vrací se. Nicméně vibrace neustaly. Až pak mě napadlo zkusit chytit pevně volant a zaviklat. Vikle se to ve směru nahoru/dolů (ke střeše/k podlaze). Neví někdo, kde se ta vůle nejčastěji vyskytuje? Celé uložení volantové tyče včetně ložisek (doleva/doprava vůle nula)? Při zaaretování volantu v jiné výškové poloze beze zm.ěny, takže tam to asi nebude...

2016-07-01 09:47:03

tak jsem se díval na ten sloupek řízení, zda se to hýbe celé a překvapilo mě, že v místě pro šrouby/matice uchcení v těch dvou drážkách po stranách volantové tyče je matice jen jedna a na druhé straně je něco jako nýt, zkrátka nemožnost to normálně odšroubovat. Nicméně tam jsem vůli nezjistil. Takže poslední, co mě napadá, je vůle v aretaci výškového nastavení volantu. Blíže jsem to ještě nezkoumal. A jelikož vůle je ve všech úrovních výšky volantu, tak rastr bude ok, ale vymletý bude asi ten čep, který tam zapadá - zda je to čep, nevím, neviděl jsem to. Neví někdo, jak to vypadá a hlavně, zda je to opravitelné či rozumně dostupné?

vlastta  
vlastimil
2016-07-04 09:57:29

mirpie: to neco jako nyt je tzv zalamovaci sroub - a pokud budes chtit tyc sundat budes muset vrtat.druha strana se da (jak pises) klasicky odsroubit......kde ale na volantove tyci muze byt vule me vubec nenapada - a osobne nemyslim ze bude problem v uchyceni samotne tycky

2016-07-04 10:13:24

no ta pevná část připevněná ke karoserii vypadá ok, resp. tam se nic nehýbe. Problém bude asi v tom kyvném uložení na nastavení výšky volantu, přesněji v jeho západce-aretaci. Při přejezdu nerovnosti se mi to prostě přenese do volantu. Když chytnu volant, má vůli nahoru/dolu a hýbou se i ty plasty hned za ním co kryjí páčky - tedy samotné uložení volantu to také není, tak zbývá jen ta aretace kyvného pohybu (ložiska bych vyloučil taky - do stran ve smyslu doleva/doprava je to ok). Nevíš, jakým principem se to aretuje?

vlastta  
vlastimil
2016-07-04 10:24:25

mirpie: nejaky "polohovaci tycky" mam ale jak funguje aretace nevim, tak dalece sem to nezkoumal

2016-07-04 10:32:19

..jasný . Polohovací tyčku mám v pořádku, mě zajímá ta část za ní...No jak jsem se díval na tu fotku, co jsem sem vložil, tak nijak extra rozebíratelné to není, navíc představa, že odvrtávám ten "nevyšroubovatelný šroub", abych to vůbec dostal ven z auta, moc reálná není...

Jedině asi tu kyvnou část zavařit se zbytkem

vlastta  
vlastimil
2016-07-04 11:17:31

mirpie: no asi moc rozebiratelny to nebude, ale jak jsem psal - nejak extra sem to nezkoumal.....mozna (jestli si vzpomenu) bych mohl mohl mrknout a nafotit

2016-07-04 11:44:53

Pánové mám velké vibrace volantu při brždění čím to může být ??? Ale jen když zastavuju


Odpovědět

1  2  3