Fórum - Téma


Vůbec to sem nepatří, ale...?


Fórum Pokec všeobecný Vůbec to sem nepatří, ale...?



1  2  3  4  5 ......... 8

2012-12-21 14:20:04

Rád bych manželce koupil toto konkrétní auto,bohužel neznám ten to motor nemá tu někdo nějaké zkušenosti?

http://www.sauto.cz/osobn...esta/11686441?goFrom=list

Předem se omlouvám že to není opel.

2012-12-21 16:31:04

Nechceš jí pořídit spíš něco na benzín, Cyrile...?

2012-12-21 16:39:23

Cenově stojí jak benzin a nafta je má krevní skupina,jsem tím odkojen a manželka též.

2012-12-21 17:15:16

raději se poohledni po jine značce přitelkyně měla dva roky focuse 1.8TDDI měnily se vstřiky , odešlo turbo , potom se z vrchu motoru začali ozyvat divne zvuky po rozebrání zjištěna vydřena vačka po opravě se zjistilo že dava maly tlak oleje tak nasledovala vyměna olejoveho čerpadla a hned se prodalo. A to to bylo auto koupene v ČR nove jeji babičkou a při prodeji mělo najeto 152000km

bad64  
2012-12-21 18:19:52

cyrile:klidně jdi do toho pokud víš že je vše OK.Kamarád Fiestu má a je s ní nad miru spokojený,ale má ji od nova tak že první majitel.

2012-12-21 18:58:59

Je to na tobě, jen přidám kamarádovu zkušenost s tímto motorem tedy 1,8TDDI 55kw. Po koupi odešel celý motor. Respektive se rozpadlo uložení kliky... Vyměnil motor, ten stál 10 000Kč. A následovala oprava čerpadla stejného principu jako VP44 (omega, vectra 2,0DTI, Audi A6 apod...) ovšem ve fordu je to VP30. Oprava stála 20 000Kč. Rovnou tak zjistil, že u fordů často odchází elektronika plynového pedálu. S cenou si nejsem jistý, ale snad okolo 5 000Kč, na vrakovišti je prý nereálné ho sehnat, je to nedostatkové zboží... No shrnu to, koupil focuse za 30 000Kč - a když do toho během jednoho roku nasypal 100 000Kč, přestal to počítat. Pořád ho má V těch 100 000Kč jsou ale i gumy letní, zimní, elektrony, oleje atd. Zbytek ale byly neustálé opravy

Radši ji za ty peníze kup slušnou trojku Golfa TDI 66kw a budeš ty i paní spokojená Řekl bych nad míru

2012-12-21 19:40:32

Motor jde jak hodinky interiér jak nový podvozek pevný na tach.91tis.Km.Manželce se líbí.No zatím jste mě radost neudělali.Chce to něco pozitivního.

2012-12-21 20:41:51

není to obdoba VP44 je to VP44 je to totéž čerpadlo co v opel 2,0DTI nebrat a obcházet velkými oblouky a dieselový fordy celkově vynechat jestli tady já nadávam na opel 2,0DTI tak dieselový ford je ve všem (až na výkon) horší.

2012-12-21 20:56:10

Vidíš to, vidíš, Cyrilku... Takže buď si nech poradit anebo se na žádný rady neptej, stejně mám pocit, že už jsi rozhodnutý a naftová Fiesta bude... Všichni jsou zblázněný do nafty, ty jsi jí odkojenej a manželka na ni zvyklá, lidi řeší, co do ní všechno přidávat, aby v zimě nastartovali, se strachem sledujou teploměr - ale je to každého věc.

2012-12-21 23:04:29

Hansdob: říkám jen to, co jemu řekli v servise čerpadel na Slivenci. Je to stejná koncepce, ale ford má prý prostě přesné označení VP30... Jak jsem koupil, tak prodávám. Ale má to stejnou konstrukci, a naprosto stejné vady Jen se to prostě prý liší v tom přesném označení Tak nevím, ale je to jedno, je to prostě veliký problém Mě na DTI taky odešlo

Cyrile, jak jsem psa, třeba něco takového: http://www.sauto.cz/osobn...golf/11687123?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...golf/11361509?goFrom=list

Takového Golfa měl kamarád... Dával mu strašně moc na a to auto, respektive ten motor je nesmrtelný Neutahal ho, nic neodešlo... Měl ho několik let a kolik to mělo najeto nikdo netuší. Spotřeba opravdu nádherná... Běžnou normální jízdou snad byla okolo 4l/100km

Zima, léto - start na otočení. Ale to by ti řekl každý kdo někdy měl tento motor 66kw... Klidně se poptej

2012-12-21 23:21:40

Jeee, to stoji u dojacka .... noto bude pekac!

2012-12-22 11:06:38

Dojáček je špatnej?Repase či oprava čerpadla VP30,VP44 se pohybuje do 6tis což mě nepřipadá tak hrozné.Zatím všem děkuju,když koupím tak až po novém roce.Řeším auto až nyní /manželce pežota 106 někdo naboural u Globusu a odjel/.Golfík je moc velkej a vysokej obsah.O benzínu jsem samozřejmě uvažoval taky ale když jsou pěkný,je drahej nebo starej rád bych se dostal s autem do tohoto století.

2012-12-22 11:13:14

Upřímně řečeno, Cyrilku, když už naftu, tož Pažouta 106 v nefoukaný 1.5 jsem ti chtěl navrhnout - kamoš a jinýho kamoše žena s tím jezdí a jsou nadmíru spokojení - stará osvědčená klasika a spotřeba kolem čtyř litrů...

viki  
viktor
2012-12-22 11:19:53

souhlasím stejná velikost mnohem menší náklady na opravy celkově na údržbu pokud fiestu tak 1,3 benzín

2012-12-22 11:46:04

Já mám pežota 1.5D ale je celej odřenej pomačkanej asi couval s naklaďákem a nečumněl do zrcátka,oprava převyšuje cenu auta.

2012-12-22 16:11:18

Ty brďo, repase čerpadla za 6000Kč? To je zadarmo... Až je to spíš nějaký ojeb Protože pořádný repas toho čerpadla není jen o tom přeletovat vadný tranzistor Má to víc dalších neřestí... Ale to je jedno

Ford je 1,8 a golf 1,9, ale povinné se dělí na 1850ccm co? To je škoda... Tak pokud je golfik velkej, ač je to škoda protože ten motor je tak asi opravdu radši zvolit lenocha líného nějakou 1,5D apod...

Jen bych si také hlídal bezpečnost posádky... Ta je u takových aut kritická... Viděl jsem srážku jedničkové fábie a dvojkového golfa (rok tak 85-90max?) a fabka měla zmáčklý čumák, řidič otevřel dveře a vystoupil, nebylo mu vůbec ale vůbec nic. Toho řidiče z golfa museli vystříhat hasiči a byl na tom hodně špatně. A dvojka golf tak odpovídá 106 a podobným autům...

Přítelkyně začínala na Corse. Jela asi 40km/h a jen nedobrzdila do Octávky. Octávka neměla ani odřený nárazník, majitel vystoupil, koukl se že tam nemá vůbec nic, tak řek že nemá čas a odjel, že nic hlásit nebude protože není co. Ale na corse - kapota zlomená, světlo rozbitý, maska prasklá, chladič rozlomenej, čelo v pytli. Ty auta jsou prostě papírový.. Tak Corsa šla pryč, pak měla 206 - to už je přeco jen bezpečnější, ale pořád se mi to nelíbilo, tak jsme koupili Passata a je klid. Nemusím se o ní tolik bát Takže taky promysli i tuto nepříjemnost. Nechci nic přivolávat, ale když už se něco stane, aby to dobře dopadlo Ani ona nemusí ject rychle, ani to nemusí být její vina. Ale co se týče zdraví, odnese to ona... Opravdu to nemyslím špatně, ba úplně naopak

2012-12-22 16:29:21

Repase dělá http://www.rada-bosch.cz/...fault.asp?ids=354&idm=273

Kawa souhlasím ale v Praze zaparkovat je problém,já sám jezdím sockou opla bych nezaparkoval.

2012-12-22 16:38:07

demontáž čerpadla, posouzení stavu, zhotovení rozpočtu opravy...........500,-

rotační vstřikovací čerpadla VP 30 a VP 44.................5800,-

Ceny jsou uvedeny bez DPH 20%.

K uvedeným cenám za práci je nutno připočítat použité náhradní díly

To je z odkazu, takže pozor na chytáky Mění se nejméně elektronika, a jelikož je to tento typ čerpadel, mění se zpravidla i mechanická část - je vyběhaná... Takže jsi v tom za těch 20 000Kč akorát

Jinak ano, to chápu, ale ten golf je opravdu malinkej, s tím se snad zaparkuje všude

2012-12-22 18:17:52

kawa přesně jak píšeš a ještě jsi zapoměl

Zkouška čerpadla VP30 a VP44 3400kč bez DPH a zkoušku po repasi udělat musí že :-D

2012-12-22 18:56:41

Ty wago, tak to je teda palba


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8