Fórum - Téma


Vstřiky 2.5 V6 - benzín


Fórum Omega B Vstřiky 2.5 V6 - benzín

Informace o modelu: Opel Omega B



2010-07-31 17:53:50

Zdravičko Opel fanoušci,

mám dotaz, tuhle jsem v tichu půlnoci poslouchal chod motoru (na volnoběh) a když přestaly hučet ty větráky (asi po pěti minutách), tak sem slyšel krásnou cvakací symfonii ... nejdřív sem se domvíval, že to jsou hydroštely, tak se mi zježily chlupy až na ... no tam, když bych je měl měnit všechny. Po chvilce ale to cvakání změnilo rytmus, tak jsem se různě nakláněl nad strojovnou a šponoval uši až sem si spálil pracky, páč sem šahal kam sem neměl.

Jsou to vtřiky, na beton, po vytočení přes 4k ot/min to trochu utichne a jakmile pustim plyn, tak na těch pár vteřin co to zavře benzín to ztichne uplně.

Jsem zatim v rámci nedostání infarktu nekoukal k Adamovi do katalogu, kolik ty věcičky stojej, ale narazil sem na asi tucet různejch kapek do benzínu, co ta maji jako vyčistit a tak podobně ... takže, dotazy jsou:

Použil jste už někdy někdo nějakou tu aditivní srágoru do paliva (BA95) a jakou a s jakým výsledkem?

Co to obnáší měnit vtřiky a má to vůbec cenu? Myslim jak finančně tak pracně (sem levej jak lachtan na tyhle věci)

Je ten shell v-power jenom mýtus nebo to fakt je lepší benzín s 'čistícími' účnky?

Díky za rady předem

2010-07-31 22:49:13

ahoj ja osobne mam zkusenost s STP cisticem injektoru jen dobrou. aut sem mel mraky a u kazdyho to pouzil..mel sem problem s cukanim na volnobeh a zadrhavanim u mojeho V6 scorpia...po jednom pouziti to nedelalo a u ostatnich aut taky dobra zkusenost. znamy maj stejny zkusenosti.

myslim si ze tech cca 150 kc za flasku do cely nadrze nikoho nezabije a za zkousku to rozhodne stoji

2010-07-31 22:51:54

ohledne v-power sem cetl a slysel ze je to tak trochu mytus ale jen v CR a v nemecku ma uplne jiny a daleko lepsi slozeni..,podle me dat 38kc za litr je nesmysl a radsi pouzit ty aditiva.

2010-08-01 11:00:10

vstřikovač je vlastně elektromagnet, takže ten bude cvakat vždy (relátko taky vždy cvakne) . Když nevstřikuje benzín tak necvaká bo nepracuje. Já mán stejný motor a taky je slyším a to u některých aut jsou mnohem hlasitější

2010-08-01 13:36:00

Ok, diky ... STP čistič teda, zkusim, uvidim.

@ Jirkos: Ja vim, že cvakaj (a dokonce jak vypadaj :D ), ale nepsal bych to tady, kdyby mi nedelaly takovej rachot ... kdyz pred tim byly zticha, relativne.

2010-08-01 19:16:56

ja mam taky 2.5 a moturek je uplne tichej takze je mozny ze ti to cvaka vic...no zkus a uvidis:)

2010-08-02 06:10:28

Zdravím, jezdím na V-Power 95 už skoro šest let a neřekl bych, že je to mýtus. Pravda v německu má skutečně jiné složení, ale upřímně, to i kdekoli jinde než v ČR . Měl jsem možnost to za ty roky několikrát porovnat a při dlouhodobém používání najedu o cca 50 - 100 km (město - dálnice) víc než na běžný benzín. Co se týká 38,- Kč za litr, tak to je blbost, v Praze na Bohdalci tankuji za 34,30 v Hradci Králové 33,70.

Nicméně lze to řešit i jinak. Na Shell-ce se přímo prodává aditivum, které se přimíchává do normální 95 benzínu a dělá se z toho ten tzv. V-Power 95, dokonce to vychází snad i levněji. Osobně to tak nedělám, protože plnou v Praze netankuji, ukrajinců co se živí vycucáváním nádrží mám v ulici požehnaně .

Jenom poznámka: Účinky se skutečně neprojeví u první nádrže, osobně jsem změnu pocítil kolem 5-6 nádrže a není to o zvýšení výkonu.

2010-08-02 09:01:49

zajimavej postreh nicmene 38 kc blbost neni kdyz predtim byla rec o v-power 100:)

2010-08-02 10:52:47

Uznávám V-Power Racing je skutečně asi za 38,- Kč za litr, nicméně 100 oktanový Racing je v tomto případě házení perel sviním, protože podle výrobců automobilů jsou snímače klepání v dnešních motorech nastaveny na nejvýše 98oktanový benzín a větší potenciál paliva nejsou schopny za běžných podmínek využít. Nemluvíme tady samozřejmě o super sportech, to je něco jiného. Omega má v papírech napsáno Natural 95/98, takže 100 oktanové palivo jsou při cenně za litr, vyhozené peníze a účinek (aditiva) stejné, pouze více oktanů.

2010-08-02 12:00:48

Ted me napadlo, mozna by asi bylo dobry, kdyz uz se teda budu neco snazit cistit, tak taky asi vymenit i filtr paliva, tipuju ze bude nekde u nadrze ... doufam, ze jo?

Mozna ze sem nekde natankoval nejakej bordel, tak jestli uz ten filtr nefiltruje ...

2010-08-02 12:11:50

Tím bych asi začal, je to celkem haléřová položka, navíc je dobře přístupný, je hned u nádrže. Jinak jsem si vzpoměl, že V6-ky začnou cvakat, jakmile klesne hladina oleje pod polovinu mezi Min/Max na měrce, ale předpokládám, že na olej si se díval.

2010-08-04 12:52:31

To bylo prvni na co jsem myslel, drzim si hladinu na horni rysce měrky ...

Jinak, filtr mam uz v kufru, tak i ten cistic, tak uz jenom se k tomu dostat ... uvidime.

2010-08-04 18:50:39

drzim palce.urcite to nebude tak vazny:)

2010-09-06 19:00:30

Tááááák ... sem ten filtr vyměnil a na ten čistič najel už dvě nádrže no a musim se podělit o dojmy!

Tak za prvé, sice je ten filtr pomalu vidět při pokleku pod auto, ale při jeho výměně jsem použil pár hrubých slov teda ... prostě k tý objímce (nebo jak se to jmenuje přesně) za ty roky přirost ... doslova. Ale rána kladivem a byl venku

No ... ten STP Injector Cleaner ... že by mě to lámalo krční páteř při šlápnutí na plyn, to se teda fakt říct nedá, ale nějaký to plus tady je, fakt to ztichlo a subjektivně (nedokážu posoudit zda objektivně) jde líp za plynem, dle bordkompjůtru mi spadla spotřeba o deci ... z 9.8 na 9.7 ... markantní rozdíl teda.

Jinak všechno při starym ... možná, tuhle sem luxoval u benzinky skoro po pul roce a našel jsem asi devadesát káčé v drobnejch, dobrý ne?


Odpovědět