Fórum - Téma


Vstřikovací čerpadlo Frontera 2,2 DTI


Fórum Frontera Vstřikovací čerpadlo Frontera 2,2 DTI

Informace o modelu: Opel Frontera



2015-09-29 19:05:32

Ahoj Lidi, prosím Vás o radu/pomoc.

Máte někdo zkušenosti s repasem či opravou vstřikovacího čerpadla?

Frontera nejdříve dlouho točila než motor naskočí (když motor běžel, nekouřila běželpravidelně), nyní již nenastartuji vůbec

Předem velice děkuji za dobrou radu nebo odkaz, jak auto/čerpadlo zprovoznit ..... Auto mě živí ,ještě jednou děkuji, Mirek

2015-09-29 22:15:14

Ahoj, skoušel jsi ovzdušnovat ? jde nafta do trubek ? já mněl s elektroniky dotíkajícíse kabeli a taky nešla obal na kabelech se drolí..nikdy stačí koupit nebo sehnat jen elektroniku a nemusíš platit takové peníze za repas .

2015-09-29 23:14:46

já si taky myslím, že není třeba repas čerpadla, někde ti to nasává vzduch, buď tak jak píše Guly nebo já zase radil vyměnit přepadové trubičky, oprava cca 2 000 Kč, repas by tě vyšel tak na 20 000, jestli 18 - to už je jedno, před 5-ti lety jsem dával čerpadlo nové a i s věcma okolo jsem zaplatil 50 000, za to dnes koupíš provozuschopné auto, pokud máte někdo nášlapy tak doporučuju zkontrolovat sváry a uchycení, Frontera je dnes 15 let staré auto, mně na vedlejší cestě upadl pravý předek, tohle kdyby se stalo na dálnici tak to bych opravdu nechtěl vidět, zastavil jsem a nezbývalo než ručně ukroutit zadek, a nášlap naložit do kufru, upadlo to akorát tak se zapíchnout a prorazit mi to podlahu,

2015-09-30 10:00:26

na PC to neukazuje žádnou elektronickou závadu, nafta do vstřikovacího čerpadla jde. Zřejmě opravdu odešlo čerpadlo, povolili jsme při startování trubičku od vstřiku a nějak závratný tlak tam nebyl

2015-09-30 10:16:53

tohle bude asi typická slabina Fronter, já když vidím tohle auto tak se většinou zapovídám s řidičem, jak je spokojen, co spotřeba atd, každý se rád rozpovídá a v naprosté většině debata končí slovy - no jo ale asi mi odchází čerpadlo, čím dál hůře mi to startuje, ano znám, prošel jsem tím taky, moje řešení už jsem popsal,

2015-09-30 11:11:30

když sundáš trubičky přímo na čerpadle , tak nafta musí přímo stříkat. Pokud jen kape , je K.O. - není tlak a neotevřou se vstřikovače.

2015-09-30 11:44:19

jj tak je to v pr....

tak jinak, doporučujete koupit repas nebo jen opravit stávající čerpadlo?

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-01 12:31:44

elsker: To není typická závada Frontery ale motoru 2.0 DTi a 2.2 DTi všeobecně ve všech modelech Opel.....

2015-10-01 12:43:38

Ani motoru to chyba není , je to chyba vstřikovacích čerpadel BOSCH VP44. Novější motory od. r.v. 2002 víše už tímto netrpí, byly upraveny.

2015-10-01 14:05:55

dá se sehnat repas s roční zárukou za 18.000,- www.dieselsystems.cz

2015-10-01 16:42:33

kopejda: jo, to co píšeš má hlavu a patu, takhle nějak to sedí ( a co má stát tak ať stojí )

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-01 21:31:17

breathlless: Nejsou ty novější PSG 16? Ve Vectrách C taky žádný zázrak a když se vys... tak se nedají ani opravit. Ta starší verze by měla být opravitelná......

2015-10-01 21:43:54

kopejda: čoveče to z hlavy nevim , alzafir bude možná vědět. Já sem jen četl vyjádření BOSCHe, že na těh novějších už elektroniku posílili. Jestli tam pak zamezily přístup , to už jde na vrub výrobce. Každopádně pořád je to jen spotřební součástka dimenzovaná na nějakou životnost. Navíc na tu naši naftu to opravdu nemůže vydržet dlouho. Mnoho čerpadel umírá při přechodu z DE na CZ "naftičku" :)

2015-10-15 22:02:52

http://auto.bazos.cz/inze...dla-Bosch-VP44-i-VP30.php

2015-12-26 20:12:07

mirja: Ahoj skušenost mám zaleží jak na tom čerpadlo je , a jak je na tom elektrika

jindy stačí vymněnit jen elektriku na čerpadla a jede se dál, vyskoušel bych jaký má tlak čerpadlo jestli dává

Odpoj trubky,hadice od hlavy motoru a toč jestli dává naftu do trubek k hlavje pak pujdem dál..

2015-12-26 20:15:33

guly: věčinou i vzduch co se dostane do hadic se drží dlouho než se ovzdušní čerpadlo trvá to ,točíš točíš a nic .

U nafty ,, povolím trubky od čerpadla na motoru o čtvr nebo pul otočení převlečné matice,,,záleží na závytu,,, a čapnu spátečku,, hadici.. a saju dokat nezaplním hadici,naplním hadici, uškrtím, a znovu napojím na obvod hadiček spátečky aby nenasála vzduch a nefta znovu nespadla do nádrže ,a hned startuju když je baterie nabouchaná a dostatečně otočí motorem ozdušní se do 1 až 2 minut ,,,pozor na uhliky startéru ale něco vydržej žádnej strach ,,jak začne trochu škitat ovzdušnuje a čapne ,,dotáhnu trupky a je to .


Odpovědět