Fórum - Téma


Všeobecný pokec o Zafiře


Fórum Zafira C Tourer Všeobecný pokec o Zafiře

Informace o modelu: Opel Zafira C Tourer


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-02-26 18:31:39

grindingman: Do Žiraf ať benzín nebo motor na nejsmradlavější palivo na světě by se měl používat Dexos 2. Filtr bych si koupil přímo v nějaké prodejně Opel součástek, originál. Náhrady se dají sehnat a každý hned pozná že je tam jiný....... a pak ty zbytečné otázky, a vyhrožování ukončení záruky a tak........ a nikomu bych to neříkal, prostě bych si ho vyměnil a šmitec. Já jsem tam měl filtr Hengst a ty bys tam měl mít stejného výrobce a čísla E611H D122, originál GM číslo je 650172. Když si k tomu koupíš Dexos 2 za nějakou slušnou cenu tak se vejdeš do 8 stovek. A u automatu je teď výměna po 30 tis. km? To potřebujou servisy mít pravidelný odběr asi........ a podle toho co jsi psal, tak každých 30 t. km motor i převodovka což je celkem záhul na peněženku, tedy bude....

2016-02-26 21:03:09

jazeta:

Jo ten olej Dexos2 jsem našel v manuálu tam o tom píšou.Na Filtr tedy asi nejdřív kouknu jaká tam je značka a pak začnu shánět.Ty čísla co píšeš to jsou přímo katalogový čísla filtrů??? Doufám že se olej vypouští spodem a ne nějakou debilní odsávačkou ze zhora,to by mě asi trefilo

Jelikož v průměru najedu ročně 20tis,km tak cca.jednou za dva roky budu muset udělat výměnu oleje v převodovce a každý rok v motoru,tak nějak to zhruba vychází

Jo "záhul" na peněženku to bude ale za to pohodlí s automatem mi to stojí

Ono vůbec víc věcí je záhul na peněženku,třeba ty blbý senzory tlaku do kol,chci si udělat letní sadu kol no a jen senzory budou za 6litrů k tomu disky a je to skoro za 30tis alespoň že letní gumy mi dali k tomu autu ,no jo každá sranda něco stojí !

Koukal jsem na Tvoje auto že jsi si tam dal ty gumy na dveře,taky je tam chci dát ale vůbec netuším jaký koupit a dávat u opla 6tis.se mi tedy fakt nechce.Mohl by jsi mi doporučit nějaké???

2016-02-26 21:15:54

grindingman: hele jestli myslíš boční lišty na dveře, tak jsem sehnal tyto a v opelu mě je i ochotně zdarma nalepili. http://www.agauto.sk/cz/d...-2012--23902.html#galerie . Mám na profilu taky foto auta a tam jsou.

2016-02-26 21:20:10

petrisekpistolik: ty jsou super, taky o nich uvažuju.

tady jsou na světlé...

http://www.club-opel.com/...8_5718_listy-dvere-04.jpg

2016-02-26 21:23:23

nalepili mě je zdarma a jedině pokud bych je chtěl v barvě vozu, tak za 1.000, ale to jsem nechtěl, mě se tam líbí ten kontrast.

2016-02-26 21:47:26

petrisekpistolik:

Jo jasně přesně tyhle a to jsi s tím jako zajel do opla aby Ti je tam nalepili?? to neměli žádný keci že jsi nekoupil u nich originál?? Jak to myslíš s těma lištama v barvě auta? to by je nějak nabarvili,nebo jak by změnili barvu těch lišt?? No já mám bílou barvu auta,tak bych taky asi zůstal u těch černých ale ani bílým bych se nebránil.

2016-02-26 22:37:38

grindingman: Nevím jak jinde, ale v našem salonu jsem se paní co má na starosti prodej domluvil, že než mě auto předají, tak bez problémů mě tam lišty nalepí. Ona mě tyhle lišty taky nabízela, ale o trochu dražší (cca 950,-). Ale asi to je o přístupu k zákazníkovi. Já jsem si různý doplňky, jako gumové koberečky, vanu do kufru, ty lišty a další blbinky jako samolepky a tak, sehnal sám a dokonce když jsem si přebíral auto tak jsem si všechny věci přinesl s sebou a dal do auta v prodejně. Taky když třeba budu potřebovat vyměnit žárovku, tak to u nás taky dělají v rámci služeb zdarma, teda pokud mám svojí žárovku. Zase si třeba nechají zaplatit, za něco jiného, nevím, ale mám už druhé auto od nich a tak jsem asi pro ně dobrý zákazník. V loni třeba pro všechny zákazníky dělali akci grilování s opelem, a tam bylo jídlo i pití zdarma, s každým si popovídali, docela dobrá akce. A s tou barvou lišt, mě právě nabízela jestli nechci, že je stříknou do stejné barvy vozu. Nevím jak by to udělali, ale protože jsem je nechtěl stříknout tak jsem se dál o to nezajímal.

2016-02-28 08:30:08

Se tady celkem rozjela diskuze, takže, já jsem kopil ty lišty co tam je ten odkaz, když mi přišly, taj jedna byla vadna tak mi posílali další. Když jsem je připravoval na auto, tek jsem si vedle postavil svoje druhé a otevřením dvěří jsem se snažil najít cca plochu, kam mi u marketu mohou říznou dveřma do auta. Bohužel, nevychytáte všechno, neboť měl jsem auto 14 dnů a v Rakousku na odpočívadle mi rakušák otevřel dveře u debilního třídveřáka a jebnul mi do dveří řidiče. Naštěstí to šlo rozleštit ale jak jsem koukal, musel bys mít na dveřích co 10 cm jedny lišty což je hrozná kravina. To by si musel člověk koupit toho kaktuse, ten má vyměnitelné ty boky...... No pak jsem při lepení se snažil zachovat ty konce lišt na konec předních a začátek zadních aby to tak trochu lícovalo no a je z toho to, co tam dal Jirka rozjařená žirafa...... No to, že se musí každé auto vybavit snímači hlídání tlaku v pneuškách, E-coll, tamto a ještě tohle, se stává z auta jezdící potencionální školka závad. V pátek jsem se potkal s jedním známým, měl služební Insignii. Teď má SuperBéčko a povídal, že za dva roky být 16 v servisu pro nějakou závadu na elektronice auta je hustý. Motor dobrý ale to okolo prostě problém a nejvíc problému měl s 4x4 to že tam prý pravidelně odcházely jakési přepouštěcí ventilky. Měl jí od nova a byl prý rád, že se jí zbavil. No, nevím, co si o tom myslet. Zase, že by kecal, nemá proč.

No a ohledně nalepených lišt, to bude prodejce Opela zajímat až v okamžiku, kdy by ti to tam u nich někde chytlo korozi, nedej bože, asi by to bylo první, čím by argumentovali. Vše se dnes dělá rychle na svět, rychle ze světa. Pokupíš nové, 5 roků max, vyhodit, koupit nové. Na tom je založen buzines. Jen lehce odbočím, mám doma na topení kohouty 4 roků staré, někde prolíná kolem zavírání voda. Lehce. Dva jsem si nechal vyměnit dal mi nové kuželky před 3 roky, tečou, nejde už přitáhnout ucpávka, poptával jsem novou ucpávku, nedodává se, šokoval mne dopis výrobce - Slovenský Myjava - náhradní díly nedodáváme, zásilkovou službu neděláme, kupte si nové v místě Vašeho bydliště. Závada za 1 Kč - koupě nového kohoutu od 800 až 1.200Kč. Chápu, že výrobky které vydrží dlouhu jsou špatné výrobky, ale kde je ta úspora energií, materiálu, aby auta málo žrala, málo produkovala exhalací a pod. Jak je zatížené životní prostředí při výrobě 1 kohoutu z mosazi? Proč by mělo být zatíženo, když stačí vyměnit ucpávku a kroužek který ho mačká?

No tak to asi tak podle mě, čím dál, tím více hůře.

2016-03-03 09:26:35

grindingman: Ahoj, výměnu oleje jsem řešil chvíli před tebou na vlákně o něco níže. Jen jsem si potvrdil doměnku, že radši olej vyměním, cca. 1/2 rok provozu, 6 000 km najeto. Ale rozesmáli mě v servisu, jak prodejce, tak servisní technik mě přemlouvali, ať to nedělám, ať přijedu až po roce, že to nemá smysl. Nakonec tedy, že to vymění, ale vůbec se netvářily příjemně. Tak to zkusím u někoho v garáži, snad nebude problém .

2016-03-03 11:34:26

jazeta: s parkovištěm mam taky sve zážitky. Musel bys mít kolem auta ostnatej drát aby ti ho někdo neodřel.

když ho postavím na druhej konec parkoviště, kde je uplne volno, prijdu avedle stojí nalepená Q7, ke které se po chvíli přišourá 150cm blondýnka. Kráva se nedokáže trefit mezi bílé čáry, tak to dá vedle auta a má "jistotu", že stojí správně v pruhu.

Často taky parkuju přes dva pruhy a může mi to řiť políbit. Zkusil jste někdo na dnešních parkovištích a velikostech aut dostat dítě z/do autosedačky? Nemožná věc. A třeba u tesca je 5x pruh o šířce stejné jako pro vozíčkáře s cedulí pro rodiny s dětmi. Nejvíc mě hne žlučí, když tam stojí pežotek 205tka a k ní přichází zedník v montérkách od malty. Hoši v tu chvíli vřu do běla a jednou si to takhle panáček slíznul, a byl ještě drzej. Až výhružka, že volám měšťáky, že stojí na vyhrazeném parkovišti ho donutila, že se nasoukal do toho mikroauta a zmizel.

2016-03-03 14:03:32

Moje řeč, dnes jsem zaparkoval před OBI , kolem dokola volno a při příchodu na mojí levé straně natlačená Audi 6, jen tak tak jsem mohl nastoupit do auta. A přitom celé parkoviště volné

2016-03-03 14:19:54

zdenouch:

Jo "technici" v servisech s těmi mám už taky pár zážitků někdy se mi zdá když s nimi mluvím že jsme každý z jiné planety Jasně že by byli nejraději aby jsi tam přijel na výměnu oleje po 100tis.km aby Ti mohli rovnou vyměnit komplet motor,na tom už se dá vydělat nějaký peníz

No abych ale všem nekřivdil,tak tam kde jsem já kupoval auto kupodivu neměli nic proti tomu že olej vyměníme cca.po 3-4tis,dokonce mi dali zapravdu že ten první olej se "šponama" musí ven brzo a pak dále měnit po cca.15tis.

Každopádně tu první výměnu udělám sám doma,olej jsem už koupil včetně filtru,no tak až se mi bude chtít,vlítnu na to!!

Jedna výměna oleje navíc za 1000,- asi nikoho finančně nezrujnuje

Psal jsem tady o výměně oleje v automatické převodovce,tak jsem asi získal přesnější informace o intervalu výměny.Podle několika "autařů" z mého okolí se tak nějak všichni shodli na tom že pokud mám auto funglovku tak bych měl ten olej vyměnit určitě max. do najetí 100tis,km.Hodně důležitý je v jakém režimu auto převážně jezdí,prý auto které se pohybuje převážně po městě a nebo tahá často naložený přívěs,tak by ten interval výměny mohl být i 40tis.km

Jsem trochu rád protože mě jeden kolega vyplašil že výměna oleje v automatu by měla být každých 30tis.km,no to by pak ty oleje lezli trochu do peněz.

2016-03-11 09:13:50

Zdravim.

Vyzera to tak ze Opel chysta na rok 2017 upravu Zafiry Tourer.

Podla vsetkeho dostane nove narazniky a upravene svetla. Predne svetla kompatibilne s IntelliLux-Matrix. V interieri podobny infotaiment ako ma nova Astra (dotykovy display), asistencne prvky jazdneho pruhu, automaticke brzdenie, a upravenu motorizaciu.

Otazka je ci to bude brane facelift alebo ako novy model.

http://www.carscoops.com/...opel-vauxhall-zafira.html

http://www.carscoops.com/...urer-loses-boomerang.html

2016-03-11 10:05:17

domcek: "...V interieri podobny infotaiment ako ma nova Astra (dotykovy display), asistencne prvky jazdneho pruhu, automaticke brzdenie..."

Vidíš to, pro někoho naprosto zbytečné záležitosti, jiný je z nich na větvi...

Venca49  
Václav
2016-03-11 18:08:50

colommbo: Představ si,Jirko, automatickou brzdu na náledí.......

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-11 20:35:23

K tomu mám jedno..... Dnešní moderní řidič potřebuje od nového vozu konektivitu a všechny ty asistenty protože potřebuje přehrávat mp3, zrcadlit navigaci, serfovat po netu nahrávat selfí na fcb atd... Ostatní ho nezajímá, když sedne do auta, tak bezpečně pozná, že wifi nejde jak má a bluetoth je nějaké pomalé, na rádiu chybí tlačítko download a Google, ale vůbec netuší kde a čím se otevírá kapota a co je pod ní, nedejbože když po cestě píchne kolo........ Hanba takovým, ať táhnou do kanclu a ne na silnici..... Bůh ví co bude na 10 let..... Bože buď milostiv a nech nám alespoň 4 kola a volant.....

2016-03-11 20:45:48

Pánové, co nová Zafira, ale co tam bude tlouct za srdíčko? Dvouválec s dvěmi turby? Dobrá auta a dobré motory se dnes nenosí co vymysleli normy na emise stále a více uškrcené. Teď se do toho perou čůránky, co za 2, 3 roky? Domyslete si sami

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-11 21:01:16

jazeta: Víme co přijde, na obzoru se rýsuje další uchylnost a to PĚTIDOBÝ tříválec tlačený turbem. Objem je 700 cm krychlových a výkon 130 koní. Průběh výkonu a kroutícího momentu se blíží dieselovému agregátu.....

http://thekneeslider.com/...turbo-3-cylinder-130-bhp/

2016-03-11 21:19:42

http://www.autoexpress.co...va-to-become-suvs-in-2016

2016-03-11 21:55:57

No to ten motor do Zafiry budou muset ještě trochu nafouknout, protože 130 koní nic moc. Spíš nic než moc. No je to jako v tom vtipu, jaký je rozdíl mezi manželkou a Trabantem. Žádný, uspokojí ale nenadchne.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7