Fórum - Téma


Všeobecný pokec, který prostě nejde dát jinam...


Fórum Pokec všeobecný Všeobecný pokec, který prostě nejde dát jinam...



1 ......... 25  26  27  28  29

Venca49  
Václav
2016-05-24 21:21:41

Další podezření na podvádění s emisemi padá na Opel

Německý magazín Der Spiegel uvedl, že Opel má také své naftové podvody, které snižují emise automobilů. Jeho systém je ale propracovanější než ten u Volkswagenu. Redukce emisí se vypíná třeba nad 2400 ot./min.

Opel Astra podle Spiegelu podvádí s emisemi.

středa 18. května 2016, 9:49

Podle magazínu je celý systém u nového Opelu Astra hodně propracovaný a má mnoho proměnných. Třeba je závislý na okolní teplotě, rychlosti akcelerace, nadmořské výšce nebo otáčkách motoru. Prý jsou tyto hodnoty pěkně za hranicí zkušebních normovaných testů, takže pokud jsou například otáčky do 2400 za minutu nebo barometrický tlak neklesne pod 915 milibarů (asi 850 metrů nad mořem), je vše podle předpisů. Ale jen co se cokoliv přehoupne přes tuto hranici, systém jakékoli emisní omezení vypíná.

Opel už jednou měl na talíři, že podvádí, a to v rámci testů Deutsche Umwelthilfe (DUH), který v testu ukázal na model Zafira. Ovšem Opel se bránil, že nic takového není pravda, a úřad pro motorová vozidla KBA mu dal za pravdu. Opakované testy nic neobjevily.

Nyní se novému nařčení Opel opět brání. Karl-Thomas Neumann, šéf automobilky Opel, vydal prohlášení, kde opakuje, že všechno jsou to jen výmysly a že ani v předchozím případě KBA nic neodhalilo. Prý Opel nebyl k takovým testům přizván a vyzývá kohokoli, aby byly testy provedeny veřejně i se zástupci firmy Opel. Pak se prý ukáže, že to není pravda.

2016-05-24 22:10:16

A mě je to u pr... tyhle eurohujerský kreténi jsou nejvědší buďižkničema královsky placený. Rozpustit tuhle pakáž a zrušit ouřad hujerů.

2016-07-21 10:59:36

Zkopírováno/přesunuto z jiného vlákna, tady se může případná diskuse rozvíjet...

Biggest

2016-07-18 17:10:20 (2 dnů, 17 hodin) 1x edit

Dnes nové přední brzdy - kotouče, desky a repase třemnů - pístky, gumičky, těsnění, vodítka - prostě kompletní předek. Kotouče s deskama od BREMBO. A tím opravy po nákupu končí. Teď už jen LPG a doladit k obrazu svému.

Jean

2016-07-20 12:43:47 (22 hodin, 6 minut)

biggest: Nebolo by lacnejšie kúpiť nový voz? Tie výmeny čo si robil, to už máš zarobené na nový voz...... Teraz tam dáš LPG a po rozpustení karbónu vo vani na na valcoch môžeš pokračovať vo výmenách pistov, krúžkov, ložiskách...... Fakt si si kupoval auto na opravu? Tak to si prvý ktorého poznám.

ondra01

2016-07-20 12:52:35 (21 hodin, 58 minut)

jean: To znáš málo lidí U céčka už mě to tak trochu pustilo a jenom jezdím a opravuju až když se to pos... Ale VB jsem si hýčkal taky... . No, jezdila porát stejně, ale pro ten pocit

Proč by mu LPG mělo něco rozpouštět ve vaně? Já mám na LPG už 140tkm a není co rozpouštět. Tak čistý vršek hlavy, jsem dlouho na jiném motoru neviděl, tak co bude dole ve vaně? Ono to je taky trošku o oleji, který používáš...

Biggest

2016-07-20 19:25:40 (15 hodin, 25 minut) 1x edit

motor ma najeto 85tkm takze sem absolutne v klidu. Na lpg jezdim minimalne 10 let a za tu dobu sem mel hodne aut. Astra F mi najela bez sebemensiho problemu 200 tkm za 4 roky a dodnes jezdi. Uz je vselijaka ale jezdi a motor je to posledni co na ni klekne... Tech legend o lpg sem uz slysel. A vetsina sou bludy. A brzdy? Uvidim, delal sem je protoze byly zatuhle pistky a vyhrate kotouce. Ted je vsechno nove tak uvidim. Kotouce = 2000,- to je nic. Me vydrzi 100tkm jako nic. Takze 2 roky mam klid. Kdyz ne tak se to tu dezvite. A auto ja musim mit top. Vzdy sem to tak mel. Nejezdim 10km od baraku a jezdim hodne na noc, nemuzu si dovolit abych nekdy ve 2 rano shanel odtah. Stoji to ranec, ale ja mam klid.

Jean

2016-07-20 20:38:05 (14 hodin, 12 minut)

ondra01: každé lpg čo je montované po 10 až 15 tis km je OK. Neskoršie je to sebevražda. Pri horení plynu nevznikajú sadze - karbón a tak motor sa stáva terminátorom. Ale plyn aj sadze a karbón rozpúšťa, po rozpustenom karbóne ostáva nič a teda vôla. Tam kde je vôla, tam je ........ A treba tiež počítať zo skutočnosťou, że horenie plynu má vyššiu teplotu ako horenie benzínu. To na margo chladiacej sústavy, ktorá u staršieho voza býva mierne zanesená. Prerobenie vozu na LPG je teda treba dobre si premyslieť. Pre starší voz je to poriadna nalkádačka. Nemontujte si to. Navyše aj na motorový a prevodový olej sú vyššie teploty nie moc príjemné. V lete bude treba kupovať omnoho drachší olej, vonku už bývajú 40-ky teploty. LPG pri izbovej tep!ote mrzne. Budete potrebovať olej 0W na 50. Ani to ti nepomôže, voz bude potrebovať omnoho častejšie údržbu. Tiež spomeniem úpravu sania vzduchu pre motor, plyn potrebuje menej vzduchu a tak keď pôjdeš na benzín za studena sa voz bude zahlcovať benzínom a vyfukovať vysoký obsah CO, katalizátor dostane KO. Kto chce šetriť, kúpi si diesel.

Biggest

2016-07-20 21:00:52 (13 hodin, 49 minut) 1x edit

jean: nesmysly a zase nesmysly. ta zminena astra f dostala lpg pri 270tkm a stari auta 13 let a do ted naprosto bez problemu jezdi. mel sem na lpg minimalne 4 auta. ford mondeo ma nalitano pres 500tkm ta astra pres 600tkm, vsechno se toci a vrci. a tohle auto bude taky. bmw 525i melo 320tkm a zivot mu ukoncila jen havarie. pisete bludy. tento motor jezdi na lpg zcela bezne.

tak LPG system definitivne uzavren vyber a objednan termin. Bude tam Stag QNext Plus.

Jean

2016-07-20 21:22:56 (13 hodin, 27 minut)

biggest: pekne napísané. Ak by si porovnal svoj voz z iným stejným vozom na benzín zistil by si, tak ako píšeš že všetko ti drnčí a točí sa. Osobne je mi ľúto každého kto sa dá na LPG nachytať. To myslím úprimne bez urážky. LPG je komplikovanie si života. Povedal by som, chyti si sa na reklamu. A niekto bude z toho ťažiť. Ten kto chce jazdiť lacno, má z čoho vyberať na trhu, ale cesta lpg to nieje.

Biggest

2016-07-20 22:05:46 (12 hodin, 44 minut)

jean: ztrata casu s tebou, no koment.

ondra01

2016-07-20 22:21:01 (12 hodin, 29 minut)

jean: Jo...kdo chce setrit, koupi si naftaka, olitanyho a za dva roky setreni vyplazne 40 tycek za turbo a novy vstriky Napisu to jednoduse, kdybych si daval z kazdeho km tu usetrenou korunu do prasatka, tak mam dneska jeste na jednu tu stejnou Vectru. A kdyz to tak pocitam, tak pri dnesnich cenach jezdim jeste levneji, nez kdybych koupil cdti...

Jean

2016-07-21 08:30:53 (2 hodin, 19 minut)

Ak by som chcel šetriť ja, na dlhé trate kúpim hybrid, do mesta elektromobil. Aspoň u nás sa dá nabíjať zadarmo. A zrejme ešte zopár rokov tomu bude tak. Tomuto už poviem že šetrím.

http://www.nissan.sk/SK/s...ectric-vehicles/leaf.html

2016-07-21 12:40:36

jean:Mám sedmé auto v životě z toho poslední tři na LPG(přímý vstřk).Jezdím s motorem Z22SE s obsahem 2,2l 108kW za 9,3 l na 100km což je v dnešní cenové relaci 10,75kč.Dokážeš to s tvým smradlavým nafťákem který těch sazí vypouští ať teplý nebo studený víc jak kterýkoliv benzíňák na LPG.Ani u jednoho z aut jsem nemněl problém se spotřebou oleje v motoru.Od výměny do výměny není potřeba dolévat(5W40 Shell Helix HX7)Používám taky na ochlazování ventilových sedel lubrikační systém JLV.Litr je na 15000km za 300 kč 1 litr.Ani stou Tvojí vychvalovanou naftou se na takovou cenu nedostaneš.Užívej si radost z dieselu a nám přenech radost z LPG


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29