Fórum - Téma


Volnoběh 2.0 16V


Fórum Omega B Volnoběh 2.0 16V

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-07-29 15:53:10

omlouvám se že zakládám nové téma které se tu už řešilo, pročetl jsem co se dalo ale můj problém to nevyřešilo, kolísají mi volnoběžné otáčky na benzín, na LPG je relativně dobře drží, falešný vzduch to nesaje, jsou nové hadice, váhou vzduchu to taky není, čidlem teploty nasávaného vzduchu to taky není, čidlo váčkové a klikové hřídele jsou fungl nové, krokáč je OK, vyzkoušen na jiným motoru, svíčky jsou nové, zapalovací kabely mají stejný odpor takže jsou taky dobré, diagnostika mlčí a podle ní je všechno v naprostým pořádku, kontolka motoru vždy hasne a při jízdě se nerosvětcuje, ještě k tomu volnoběhu bych chtěl podotknout že na LPG a občas na benzín drží zvýšené otáčky, kolem 1500 otáček, rozvody jsou nové, dobře nastavené na značkách, vzduchový filtr taky OK, ráno auto chcípá a po ohřátí se už jakž takž udrží, nenapadá někoho něco? jsem už z toho nesvůj, je to jen blbý motor, který musím spravit

2011-07-29 16:17:45

lambda?? horší tlaky?

2011-07-29 19:34:13

když jsem kontroloval rozvody, musel jsem je napnout, tak jsem na nečisto protáčel motorem a šlo to teda dost těžko, tak předpokládám že tlaky budou OK, ten motor i tahá hodně od spoda, ale příští týden tlaky změřím, lambda podla diagnostiky je OK...

2011-07-30 15:41:16

Hele,již jsem to tu jednou psal,sice se to týkalo Vectry A ve 2 litru a 8V ale u 16V by to mohlo dělat to samé.Je možné,že ti propouští některý ze vstřiků.Tím pádem jak jedeš na LPG a vstřik tam ještě pere benál,tak to musí zákonitě dle lambdy rozhodit jednotku a ta pak neví,co má dělat.Totéž by mohlo dělat i při jízdě jen na benzín.Já bych zkusil nakopnout auto,přepnout na LPG a odpojit benz.čerpadlo od el.Pokud to bude ok,hledal bych závadu tam.Toto je moje úvaha a zkušenost a myslím,že to tu už někdo taky řešil na VeA.JInak mě nic nenapadá.A ť se daří.Zdar.

2011-07-30 16:56:33

na plyn je to OK! hapruje to pouze na benál, to auto jede na plyn líp než na benzín...

2011-08-12 08:47:31

tak jsem změřil tlaky, na všech válcích 10...takže motor je v dobré kondici...na plyn to jede dobře, na benzín to nedrží volnoběh, falešný vzduch to nesaje, ještě zkusím změřit tlak palivového čerpadla, jinak má na volnoběh vliv i uhnitý výfuk? ted tam nemám koncový tlumič...musím ho zavařit...

2011-08-12 09:34:05

koncový díl nevadí

2011-10-23 16:16:15

můj problém pořád přetrvává, po studeném startu si motor vyleze na nějakých 1200otáček, jakmile přidám a plyn, tak se motor vrátí opět na 1200tis otáček a zdechne, jakmile se motor ohřeje tak nezdechá, tlak na vstřikovací liště jsou 3 atmosfery, krokáč jsem kompletně vyčistil a posadil na nové těsnění, egr ventil jsem vyčistil, a hned i zaslepil, svíčky mám nové, kabely jsou dobré, klapka je vyčištěná, zkoušel jsem měnit výhy vzduchu, lambda sondu, čidlo nasavaneho vzduchu atd...diagnostika mlčí...na LPG to šlape výborně, seřídil jsem ho...poslední věc která mě napadá jsou vstřiky...než se pustím do těch vstřiků, nenapadá někoho něco?


Odpovědět